Аеродром "Біла Церква" замовив стратегію розвитку комунального підприємства

11.11.2017, 15:22

КП "БВАК"
КП "БВАК"

КП "БВАК" замовило стратегію розвитку аеродрому для потенційного збільшення прибутків, адже підприємство повністю існує без фінансової підтримки міста

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на "idbc.com.ua".

Аеродром "Біла Церква" замовив стратегію розвитку комунального підприємства. Про це повідомив директор аеродрому "Біла Церква" Сергій Кандауров в ході круглого столу "Авіаційна стратегія: шлях до відновлення інфраструктури аеропортів та збільшення пасажиропотоку".

"Нам потрібно зрозуміти, де наша ринкова ніша в столичному регіоні... Насправді не має значення, яке місце нашого аеропорту визначать – вантажний аеропорт, пасажирський, аеропорт... Можливо вони нам взагалі скажуть, що наша ніша взагалі – легкомоторна авіація, але якщо ми її будемо розвивати, то отримаємо прибуток. Якщо у нас 4 аеродроми в столичному регіоні, нам потрібно знайти бізнес-рішення в цьому питанні", - каже Кандауров.

За його словами, в даний час аеродром має сертифікат аеродрому і сертифікат служби безпеки – той мінімум, який потрібен, щоб приймати / відправляти літаки.

Що зараз

На сьогоднішній день аеродром "Біла Церква" займається обслуговуванням важких транспортних літаків. На аеродромі орендують ангари чотири авіакомпанії - "АВІАСВІТ", "Україна АЕРОАЛЬЯНС", "АВІАЗАР", "КАВОК ЕЙР", які обслуговують там свої літаки.

"Вони у нас орендують ангари - ті, які були ще з часів радянського союзу, коли там стояли бомбардувальники. Тут ремонтуються і проходять обслуговування літаки Іл-76, Ан-12... Періодично ми намагаємося залучити сюди і інші авіакомпанії... В минулому році прилітали літаки з Анголи, в цьому році Туркменська державна авіакомпанія повернулася на обслуговування, що великий плюс для аеродрому (4 роки з початку війни ця авіакомпанія не літала)", - розповів директор аеродрому.

В цілому доходи аеродрому розподіляються так: 60% - від авіаційної діяльності та 40% - від здачі в оренду приміщень.

"Фактично аеродром живе від того, що здає приміщення в оренду і приймає / відправляє літаки. Місто нам (як комунальному підприємству - ред.) ні на що не виділяє гроші, в тому числі на зарплату. Тобто ми самоокупаємося", - каже  Кандауров.

Також він уточнив, що до підняття урядом мінімальної заробітної плати прибуток аеродрому доходив до 700 тис грн, але зараз ситуація ускладнилася.

"Заборгованості із зарплати немає... Іноді навіть прибуток буває, який ми інвестуємо в аеродром... До підняття "мінімалки" у нас хоч щось до кінця року залишалося до 700 тис грн. Але потім ці гроші "з'їли" зарплатами, цінами... При цьому вартість оренди не піднімалася, літаки більше літати не стали, бо війна. Раніше ми брали по 60 літаків (на рік), а в минулому році прийняли 45. Все це значно знизило можливості підприємства", - уточнив Кандауров.

Без підтримки

Директор аеродрому констатує, що існувати без фінансової підтримки аеродрому все важче.

"Проблема в тому, що місто має вкладатися (в аеродром - ред.)... Я пропонував міській владі створити спецфонд, щоб мінімальні кошти вкладати щорічно в аеродром... Ось зараз знову буду піднімати це питання. Через те, що довелося підняти людям мінімальну зарплату, а також через те, що збільшилася плата за комуналку і ціна палива, ми вже не витягуємо. Але ж нам щорічний ремонт ЗПС потрібен, службу САП в цьому році потрібно сертифікувати, потрібно щось встановити, відремонтувати", - говорить директор аеродрому.

За словами Кандаурова, під час останньої розмови з мером міста він підняв питання про виділення хоча б мінімальних коштів для аеродрому з боку міста, що дало б аеропорту можливість інвестувати в розвиток і більше приймати літаків. У той же час мер порадив "поки не лякати депутатів, інакше доведеться пояснювати - чому новий директор прийшов і просить якісь гроші, а старий грошей ніколи не просив".

"У нас - комунальне підприємство. І коли місцеві депутати запитали, які у мене є проблеми, то я їм сказав, що це у них проблеми, а не в мене. У них дорогий об'єкт, але вони поняття не мають, що він існує і що з Білої Церкви щось ще літає... Дивно, що в стратегії розвитку міста написано, що до найближчого аеропорту 120 км – це "Бориспіль". У програмі розвитку аеропортів України "Білої Церкви" теж немає... Тому головне зараз показати, що ми є, і ми ще не померли", - говорить директор аеродрому.

Потенціал аеродрому

Як повідомив глава комітету Стратегічного розвитку і міжнародних відносин Асоціації "Аеропорти України" цивільної авіації Євген Трескунов, що бере безпосередню участь у розробці стратегії, на сьогоднішній день "Біла Церква" – діюче підприємство, де є ангари для ангарного техобслуговування. Крім того, аеродром має ряд плюсів по розташуванню, адже раніше це був військовий аеродром і залізниця заходила безпосередньо на його територію. "Тобто є певний логістичний потенціал... Додайте також сюди туристичний потенціал міста", - каже експерт.

У той же час деталі розробки стратегії він озвучити відмовився, зазначивши, що "логічніше було б презентувати стратегію керівництва аеропорту та його власнику, а потім вже виходити з неї на публічну площину".

"Потенціал у "Білій церкві" звичайно ж є, як і у будь-якого аеропорту, який знаходиться в безпосередній близькості від столиці. При цьому якщо зіставити, наприклад, "Озерне" (Житомир) з "Білою Церквою", то в цьому контексті в "Білій церкві", напевно, щось почати було б простіше. З іншого боку, в смугу потрібно буде певні інвестиції – і в аеродромну частину, і в термінальну частину, і в обладнання для отримання категорій. Крім того, є ряд інших моментів, включаючи отримання міжнародного статусу. Тому в контексті наших обговорень з керівництвом "Білої Церкви" ми розуміємо, що пріоритет №1 – це отримання міжнародного статусу, а пріоритет № 2 – отримання обладнання для того, щоб аеропорт міг працювати не тільки з візуальних польотів", - каже Треськунов.

Читайте також:

Двоє з грабіжників раніше вже були неодноразово судимі

1 2 3 4 5

Новини

Поліція Київщини спіймала чотирьох нелегалів (ФОТО)

23.02.2018, 19:32

Бійця 72-ї бригади, який вбив у столиці людину, спровокували - Генштаб

23.02.2018, 18:48

В минулому році на Київщині було продано майже 20 тисяч будинків та квартир

23.02.2018, 18:22

ХК "Білий Барс" розгромив гостей з Донбасу

Хокейний клуб "Білий барс" вдома розгромив лідера чемпіонату

23.02.2018, 17:43

Екс-голову селища під Києвом будуть судити за фіктивний ремонт дороги

23.02.2018, 17:06

По 10 тисяч на руки: голова Києво-Святошинської райради Гедульянов розпочав виборчу кампанію (ФОТО)

23.02.2018, 16:38

Стосовно крадіїв з аеропорту "Бориспіль" поліція відкрила провадження

23.02.2018, 16:05

Спасо-Преображенський кафедральний собор

У Білій Церкві представників УПЦ МП звинувачують у незаконній забудові на території собору

23.02.2018, 15:08

На Київщині слідчі військової прокуратури знайшли арсенал зброї

23.02.2018, 14:25

Колишньому директору ДКСП "Чорнобильської Пущі" висунута підозра у розтраті понад 165 тис гривень

23.02.2018, 13:53

Аналiтика

Олександр Ференець розповів про свої політичні плани

Засновник благодійного фонду "Фортеця" Олександр Ференець: Я ні від кого не приховую своїх політичних амбіцій

23.02.2018, 8:04

Стало відомо, хто у ЖК "Скандія" в Броварах - власник

Будуй "вдумчиво": як у кума Яреми можуть залишити Бровари без газу

22.02.2018, 8:01

Володимир Бабенко розповів про "підводні камені" транспортної реформи в Білій Церкві

Депутат Білоцерківської міськради Володимир Бабенко: Тролейбусне депо – гальмо транспортної реформи

21.02.2018, 8:08

До Зіневича та його провайдера "Бест" у бучанців виникло чимало питань

Як Інтернет-монополіст з Бучі "пробив дно"

20.02.2018, 8:04

Засновник соціологічної компанії "Active Group" Андрій Єременко: На Київщині не довіряють нікому

19.02.2018, 8:08

Ганна Старикова вирішила заново "обкатати" стару технологію піару

Як голова Київської облради Старикова вирішила стати новою Юлею

16.02.2018, 8:04

ТОП-100 найбільших платників податків Київщини: ПП "Бриз Дніпра"

15.02.2018, 8:04

Віталій Ярема почав роботу на новій посаді з тиску на Сергія Міщенка

Дебют Яреми на Київщині: як він своїми діями підіграє Тимошенко

13.02.2018, 12:53

З зимовою Олімпіадою все не надто райдужно

Як "Нові обличчя" довели Київщину до ганьби на Олімпіаді

13.02.2018, 8:04

Оксана Шатило - майор поліції

Слідча з Фастова Оксана Шатило: Сподіваюся, настане час, коли поліція буде мати гідне матеріальне забезпечення і повагу суспільства

12.02.2018, 9:36

Блоги

Юрій Павлушко (голова Переяслав-Хмельницької райорганізації "Аграрної партії України"): Лікнеп про функції старост в ОТГ

23.02.2018, 12:42

Валерій Ксьонзенко (депутат Київської облради): Як Бориспільська ЦРЛ стала яблуком розбрату між міською і районною владою

23.02.2018, 10:26

Дмитро Качура (журналіст): Де Горгану-Ляльці "нарізали" мажоритарний округ

22.02.2018, 17:53

Володимир Бойко (журналіст): Як військову частину під Києвом здали за безцінь приватній компанії

21.02.2018, 14:20

Микола Спірідонов (політичний експерт): Київщина на старті нового електорального циклу

21.02.2018, 8:21

Світлана Шеповалова (волонтер): Як у Київській області промивають мізки АТОвцям та волонтерам

19.02.2018, 8:24

Олексій Вороненко (політолог): Хто розіграє "золоту акцію" на виборах до ОТГ Київщини

16.02.2018, 8:26

Володимир Гайдамачук (громадський активіст): Як "бабусі Єфименка" знову змінили траекторію

15.02.2018, 10:56

Іван Осадчий (ректор КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"): У бюджеті Київської області немає грошей на педагогів

13.02.2018, 14:06

Сергій Міщенко (народний депутат України): БПП імені Кононенка-Яреми хоче, щоб я відмовився від рідного округу

13.02.2018, 9:09