Аеродром "Біла Церква" замовив стратегію розвитку комунального підприємства

11.11.2017, 15:22

КП "БВАК"
КП "БВАК"

КП "БВАК" замовило стратегію розвитку аеродрому для потенційного збільшення прибутків, адже підприємство повністю існує без фінансової підтримки міста

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на "idbc.com.ua".

Аеродром "Біла Церква" замовив стратегію розвитку комунального підприємства. Про це повідомив директор аеродрому "Біла Церква" Сергій Кандауров в ході круглого столу "Авіаційна стратегія: шлях до відновлення інфраструктури аеропортів та збільшення пасажиропотоку".

"Нам потрібно зрозуміти, де наша ринкова ніша в столичному регіоні... Насправді не має значення, яке місце нашого аеропорту визначать – вантажний аеропорт, пасажирський, аеропорт... Можливо вони нам взагалі скажуть, що наша ніша взагалі – легкомоторна авіація, але якщо ми її будемо розвивати, то отримаємо прибуток. Якщо у нас 4 аеродроми в столичному регіоні, нам потрібно знайти бізнес-рішення в цьому питанні", - каже Кандауров.

За його словами, в даний час аеродром має сертифікат аеродрому і сертифікат служби безпеки – той мінімум, який потрібен, щоб приймати / відправляти літаки.

Що зараз

На сьогоднішній день аеродром "Біла Церква" займається обслуговуванням важких транспортних літаків. На аеродромі орендують ангари чотири авіакомпанії - "АВІАСВІТ", "Україна АЕРОАЛЬЯНС", "АВІАЗАР", "КАВОК ЕЙР", які обслуговують там свої літаки.

"Вони у нас орендують ангари - ті, які були ще з часів радянського союзу, коли там стояли бомбардувальники. Тут ремонтуються і проходять обслуговування літаки Іл-76, Ан-12... Періодично ми намагаємося залучити сюди і інші авіакомпанії... В минулому році прилітали літаки з Анголи, в цьому році Туркменська державна авіакомпанія повернулася на обслуговування, що великий плюс для аеродрому (4 роки з початку війни ця авіакомпанія не літала)", - розповів директор аеродрому.

В цілому доходи аеродрому розподіляються так: 60% - від авіаційної діяльності та 40% - від здачі в оренду приміщень.

"Фактично аеродром живе від того, що здає приміщення в оренду і приймає / відправляє літаки. Місто нам (як комунальному підприємству - ред.) ні на що не виділяє гроші, в тому числі на зарплату. Тобто ми самоокупаємося", - каже  Кандауров.

Також він уточнив, що до підняття урядом мінімальної заробітної плати прибуток аеродрому доходив до 700 тис грн, але зараз ситуація ускладнилася.

"Заборгованості із зарплати немає... Іноді навіть прибуток буває, який ми інвестуємо в аеродром... До підняття "мінімалки" у нас хоч щось до кінця року залишалося до 700 тис грн. Але потім ці гроші "з'їли" зарплатами, цінами... При цьому вартість оренди не піднімалася, літаки більше літати не стали, бо війна. Раніше ми брали по 60 літаків (на рік), а в минулому році прийняли 45. Все це значно знизило можливості підприємства", - уточнив Кандауров.

Без підтримки

Директор аеродрому констатує, що існувати без фінансової підтримки аеродрому все важче.

"Проблема в тому, що місто має вкладатися (в аеродром - ред.)... Я пропонував міській владі створити спецфонд, щоб мінімальні кошти вкладати щорічно в аеродром... Ось зараз знову буду піднімати це питання. Через те, що довелося підняти людям мінімальну зарплату, а також через те, що збільшилася плата за комуналку і ціна палива, ми вже не витягуємо. Але ж нам щорічний ремонт ЗПС потрібен, службу САП в цьому році потрібно сертифікувати, потрібно щось встановити, відремонтувати", - говорить директор аеродрому.

За словами Кандаурова, під час останньої розмови з мером міста він підняв питання про виділення хоча б мінімальних коштів для аеродрому з боку міста, що дало б аеропорту можливість інвестувати в розвиток і більше приймати літаків. У той же час мер порадив "поки не лякати депутатів, інакше доведеться пояснювати - чому новий директор прийшов і просить якісь гроші, а старий грошей ніколи не просив".

"У нас - комунальне підприємство. І коли місцеві депутати запитали, які у мене є проблеми, то я їм сказав, що це у них проблеми, а не в мене. У них дорогий об'єкт, але вони поняття не мають, що він існує і що з Білої Церкви щось ще літає... Дивно, що в стратегії розвитку міста написано, що до найближчого аеропорту 120 км – це "Бориспіль". У програмі розвитку аеропортів України "Білої Церкви" теж немає... Тому головне зараз показати, що ми є, і ми ще не померли", - говорить директор аеродрому.

Потенціал аеродрому

Як повідомив глава комітету Стратегічного розвитку і міжнародних відносин Асоціації "Аеропорти України" цивільної авіації Євген Трескунов, що бере безпосередню участь у розробці стратегії, на сьогоднішній день "Біла Церква" – діюче підприємство, де є ангари для ангарного техобслуговування. Крім того, аеродром має ряд плюсів по розташуванню, адже раніше це був військовий аеродром і залізниця заходила безпосередньо на його територію. "Тобто є певний логістичний потенціал... Додайте також сюди туристичний потенціал міста", - каже експерт.

У той же час деталі розробки стратегії він озвучити відмовився, зазначивши, що "логічніше було б презентувати стратегію керівництва аеропорту та його власнику, а потім вже виходити з неї на публічну площину".

"Потенціал у "Білій церкві" звичайно ж є, як і у будь-якого аеропорту, який знаходиться в безпосередній близькості від столиці. При цьому якщо зіставити, наприклад, "Озерне" (Житомир) з "Білою Церквою", то в цьому контексті в "Білій церкві", напевно, щось почати було б простіше. З іншого боку, в смугу потрібно буде певні інвестиції – і в аеродромну частину, і в термінальну частину, і в обладнання для отримання категорій. Крім того, є ряд інших моментів, включаючи отримання міжнародного статусу. Тому в контексті наших обговорень з керівництвом "Білої Церкви" ми розуміємо, що пріоритет №1 – це отримання міжнародного статусу, а пріоритет № 2 – отримання обладнання для того, щоб аеропорт міг працювати не тільки з візуальних польотів", - каже Треськунов.

Читайте також:

Єсіна Ольга зі своїм тренером Надією Борболюк

Новини

На Київському водосховищі затримали браконьєра (ВІДЕО)

20.11.2017, 19:24

На Згурівщині згоріла господарча будівля (ФОТО)

20.11.2017, 18:36

Прокуратура витребувала 15 га цінної землі під Києвом

20.11.2017, 17:30

Зарудніцькій Ілля Ігорович

У Гостомелі розшукують зниклого 12-ти річного хлопчика

20.11.2017, 15:00

Офіційно: Олександр Дерунець звільнений з посади голови Яготинської РДА

20.11.2017, 14:28

На Київщині у водія маршрутки виявили підробні документи

20.11.2017, 14:00

ДСНС у Київській області

Під Києвом вогнеборці врятували чоловіка з палаючої квартири (ФОТО)

20.11.2017, 13:36

В Обухові пожежно-рятувальна частина залишилась "без зв’язку"

20.11.2017, 13:01

Крюківщина

У Крюківщині відкрили новий стадіон з штучним покриттям (ФОТО)

20.11.2017, 12:35

Депутатський махач: бійка у Великоолександрівській сільраді (ВІДЕО)

20.11.2017, 12:08

Аналiтика

"Земля Переяславщини"

ТОП-100 найбільших платників податків Киїщини: ПП "Земля Переяславщини"

21.11.2017, 8:03

Хто є хто у Київській облраді: "господарники" з "Опозиційного блоку"

20.11.2017, 8:00

Присяжнюк продавив Дикова, який тепер заправляє Вишневим

Погрози, підкуп і стриптиз-клуб: Як міліцейська братія захопила Вишневе

17.11.2017, 8:03

Горган ризикує наразитися на нерозуміння жителів Київщини

"Острівці" корупції: Як Горган дав своєму раднику підзаробити

16.11.2017, 8:21

Павло Панфьоров

Начальник Вишгородського відділу Нацполіції Павло Панфьоров: Не помиляється той, хто нічого не робить

16.11.2017, 8:01

ТОП-100 найбільших платників податків Київщини: меблева фабрика "ВЕСТА"

15.11.2017, 8:04

Скандал у конкурсній комісії

Як БПП, "Радикальна партія" і "Батьківщина" подружилися з "Опоблоком" заради Узина

14.11.2017, 8:04

У Великій Димерці - земельний скандал

Як селищна рада Великої Димерки закатала в асфальт приватну ділянку

13.11.2017, 10:25

Боєць полку "Миротворець" Сергій Федоренко: Не плутайте патрульну поліцію і поліцію особливого призначення

10.11.2017, 10:16

Вибори продемонстрували кілька цікавих несподіванок

ТОП-5 сенсацій на виборах до ОТГ Київщини

09.11.2017, 8:03

Блоги

Ірина Федорів (журналіст): Як Карплюк заморожує людей в Коцюбинському

20.11.2017, 16:41

Сергій Замідра (селищний голова, Немішаєве): Чому забули про спорт в сільській місцевості

20.11.2017, 14:29

Світлана Шеповалова (волонтер): Як допомогти ветеранам Київщини відкрити власну справу

17.11.2017, 15:41

Роман Сімутін (депутат Київської облради): Як у Броварах вирішити відому проблему з казки "Про рукавичку"

16.11.2017, 16:45

Павло Лаврусь (активіст, Біла Церква): Не можна просто так взяти, і прийти на сесію міської ради

15.11.2017, 17:57

Ігор Коліушко (голова правління Центру політико-правових реформ): Чому Порошенко стає на стежку Януковича

14.11.2017, 15:14

Михайло Апостол (радник міністра внутрішніх справ): Як знищити тіньовий ринок землі та корупцію в органах виконавчої влади

14.11.2017, 8:50

Василь Рішко (журналіст): "ДжонДіри" Ярослава Москаленка, або Як стають філантропами

13.11.2017, 13:22

Олександр Павличук (головний редактор порталу "Моя Київщина"): Хвича Мепарішвілі – новий кандидат на звання "ворог преси №1"?

13.11.2017, 12:21

Аліна Захаренко (юрист, активіст, Яготин): Замість роботи чиновники - в мережі

10.11.2017, 18:00