Павло Лаврусь (активіст, Біла Церква): Не можна просто так взяти, і прийти на сесію міської ради

15.11.2017, 17:57


Всіх вітаю. З чим? Ну у нас існує думка, що наш мер Геннадій Анатолійович, який балотувався від партії "Самопоміч", самий кращий мер. Порівняно з попередніми, коли у міста не було значних коштів, коли законодавство було зовсім не на користь громадськості, коли активізму майже не було - так, безперечно він виділяється з тієї сірої маси папєрєдніков, і від покійного Шуліпи, і від сьогоднішнього депутата Савчука. Але він не новий, він – це "стара школа", бо був депутатом, бо завжди був в колі так званої "політичної еліти міста" і навколо нього, в основному, такі самі радники і заступники.

Геннадій Дикий подав пропозицію прийняти зміни до регламенту Білоцерківської міської ради. Простіше, це правила за якими проводяться засідання депутатів та їх комісій.

Я можу сказати, що подання Білоцерківського міського голови Дикого Г.А. є фактично узурпуванням влади на офіційних засіданнях ради і комісій депутатів. Таке враження, що ми повертаємось до тоталітаризму і диктатури, принаймні в роботі міської ради. Основною владою в Україні, є народ, якщо вірити Конституції, ну і звісно дотримуватися її, а представницькі органи мають чіткі інструкції для своєї роботи, в тому числі депутати які добровільно обиралися від своєї громади та мешканців міста. Якщо ці представницькі органи, ведуть себе погано, некоректно по відношенню до громадян, до держави, до законодавства, намагаються порушувати його, то саме народ має повне право, в межах наданих йому прав і свобод, зупинити або попередити такі дії. В даному випадку, в пропонованій редакції Регламенту, хочуть позбавити деяких прав і свобод громадян, тобто нас з вами.

Дуже б хотів, щоб народний депутат Єгор Соболєв, як однопартієць міського голови та голова профільного комітету Верховної ради оцінив пропозиції міського голови щодо Регламенту який пропонує Геннадій Дикий.

Я звернувся до колег з Громадська рада - м.Біла Церква де запропонував підтримати свою пропозицію по зміні поданого варіанту Регламенту. Відповідей на жаль ще нема, проте думаю, ми це питання обговоримо на засіданні.

--- Залишити п. 2 ст. 3 поточної редакції без змін.

*** Було ***

Відкритість засідань реалізується шляхом забезпечення достатнього місця, з урахуванням фізичної спроможності приміщення сесійної зали для громадян України, які бажають відвідати засідання ради та зареєструвались для участі в засіданні ради.

*** Хочуть ***

Відкритість засідань міської ради реалізується шляхом забезпечення права бути присутніми в залі засідань, крім міського голови, секретаря міської ради, депутатів, посадовим особам органів виконавчої влади, посадовим особам виконавчих органів міської ради, представникам засобів масової інформації, члені делегацій, що знаходяться в міській раді з офіційним візитом, членів територіальної громади міста Біла Церква та запрошених осіб. Порядок подання заявок щодо присутності на пленарному засіданні сесії міської ради запрошених осіб та членів територіальної громади міста Біла Церква визначено відповідно статтями 5 і 6 цього Регламенту.

*** Коментар ***

Будь який порядок попередньої реєстрації чи чогось подібного громадянам України для присутності на будь яких офіційних засіданнях міської ради чи депутатів – є порушенням права громадянина по закону «Про доступ до публічної інформації» ст. 3 п. 4 – який забезпечує право доступу до засідань колегіальних суб’єктів владних повноважень, крім випадків передбачених законодавством. Також це є прямим порушенням закону «Про місцеве самоврядування в Україні» ст. 46 п. 17 - «Сесії ради проводяться гласно із забезпеченням права кожного бути присутнім на них, крім випадків, передбачених законодавством.»

--- Вилучити з пропонованої редакції ст. 5 та ст. 6

*** Коментар ***

Саме в цих статтях йде роз'яснення як громадяни і всі охочі потрапити до зали засідання міської ради мають реєструватися за два дні, показувати паспорт, мати прописку місцеву і таке інше. Пропоновані «нововведення» суперечать нормам Законодавства та обмежують права громадян Україні. Детально викладено в коментарі до попередньої правки. Дивитися самі статті в тексті порівняльної таблиці.

--- Залишити без змін п. 8 ст. 3 поточної редакції.

*** Коментар ***

Хочуть щоб саме міський голова чи секретар одноосібно приймав рішення, чи видалити якусь інформацію з офіційного сайту, чи ні. Такі рішення має приймати тільки колегіальний орган місцевого самоврядування, тобто Рада.

--- В ст. 16 п. 4 пропонованої редакції вилучити текст «Погоджувальна рада проводить свою роботу у формі засідань, які можуть бути відкритими чи закритими» та замінити на «Погоджувальна рада проводить свою роботу у формі відкритих засідань».

*** Коментар ***

Не може і не повинно бути закритих засідань "погоджувальної ради". Ну і цим пунктом узаконюють погоджувальну раду, це можуть за день до сесії зібратися всі комісії і ще раз вносити правки та обговорювати порядок денний і плювати на закон "Про доступ до публічної інформації".

--- Замінити текст в пропонованої редакції ст. 27 п. 4

*** Коментар ***

Тут пропонують щоб і звернення і доповіді були окремим проектом рішення текст якого потрібно подавати міському голові заздалегідь, а він вже включить до порядку денного чи ні напевно. Звернення чи доповіді не мають проходити обов’язкового попереднього подання на розгляд голові чи секретарю, а тільки може бути таке право подати копії таких документів.

--- Вилучити з пропонованої редакції п. 1 ст. 51

** Хочуть ***

«Депутатам, міському голові, запрошеним та присутнім особам забороняється вносити до залу засідань та використовувати під час проведення пленарного засідання плакати, лозунги, гучномовці, інші предмети, які не мають на меті забезпечення нормотворчої діяльності.»

*** Коментар ***

Сам пункт протирічить Конституції України ст. 34 яка гарантує право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань. Якщо плакати, та інші засоби не порушують законодавство, то така норма в регламенті не має права на існування. Все інше регулює адміністративний та кримінальний кодекси України. Плакати та інші засоби які не заборонені, можуть бути застосовані громадянами для акцентування на ту чи іншу проблему, питання, тощо. Ніхто не може сказати, що щось має собі на меті. Якщо в нас ще діє презумпція невинуватості, то до скоєння якихось дій, громадянин не винен, так само як і предмет який не заборонений законодавством, не може наперед «мати щось на меті».

--- Вилучити з пропонованої редакції п. 2 ст. 51

*** Коментар ***

Тут забороняють будь яке перешкоджання виступу чи діям депутатів, міського голови чи секретаря. На всі випадки які описані в цьому пункті щодо порушень громадського порядку та інше застосовується адміністративний та кримінальний кодекси України. Ніхто не має права, виводити, чи якось застосовувати силу до громадянина якщо він не порушив статті вищезгаданих кодексів, і то в межах передбачених законодавством України. Обов'язок громадянина, у разі виявлення ним протиправних дій, а в даному випадку прийняття протизаконних чи протиправних рішень, припинити, призупинити такі дії, або якось вплинути на ситуацію щоб привернути терміново увагу до таких дій. Так як «загальний нагляд» з органів прокуратури був знятий, тобто опротестувати рішення вона вже не може, і Рада може теоретично приймати протизаконні рішення, таку функцію мають нести громадяни. Також ніхто, крім суду не може позбавити громадянина права бути присутнім на засіданнях.

--- Вилучити з пропонованої редакції п. 4 ст. 51

*** Коментар ***

Тут вже "санкції" проти депутатів, представників мешканців міста. Попередній коментар відноситься і до цього пункту. Не дивлячись на час для виступу чи репліки, чи відповіді, тощо – головуючий не має права заборонити представнику громади від якої обраний депутат виступити, або позбавити його права виступу.

--- Вилучити в пропонованій редакції ст. 52

*** Коментар ***

Ця стаття містить купу протиріч з діючим законодавством, а деякі пункти прямо вказують на виключне право міського голови чи секретаря давати право виступу, виносити догани які за собою нічого не ведуть крім публічного потурання в ЗМІ та інших публічних джерелах інформації. Всі норми які необхідні для покарання депутат, запрошених чи присутніх прописані в чинному законодавстві, все інше це пряма узурпація владних повноважень міським головою.

Читайте також:

Ольга Бабій
Володимир Гройсман
Біла Церква

1 2

Новини

На Київщині поліцейські затримали серійного угонщика на краденому "Лексусі"

18.12.2017, 10:43

Прокуратура Київщини відкрила кримінальне провадження проти Яготинської РДА

18.12.2017, 10:20

Активісти ліквідували стихійне сміттєзвалище під Борисполем

18.12.2017, 9:57

На Київщині чоловіка засудили на вісім років за вбивство товариша

18.12.2017, 9:29

Громадянина Нідерландів затримали за спробу підкупу прикордонників в аеропорту "Бориспіль"

18.12.2017, 9:04

Ольга Бабій

Ольга Бабій очолила фонд, якому належить "Білоцерківвода"

18.12.2017, 8:40

Жителі Києво – Святошинського району просять Президента врятувати їх від транспортного колапсу

18.12.2017, 8:14

Підсумки року: "Моя Київщина" анонсує рейтинг "ТОП-100 найвпливовіших людей Київщини"

17.12.2017, 20:30

Згурівські чиновники забрали земельну ділянку в дітей-сиріт

17.12.2017, 19:38

У Гостомелі пройшли тактичні навчання Нацгвардії (ВІДЕО)

17.12.2017, 18:33

Аналiтика

Андрій Чечило розповів про ситуацію у Вишневому

Заступник мера Вишневого Андрій Чечило: З районного бюджету у міський повертається значно менше, ніж ми туди віддаємо

18.12.2017, 8:00

За Ускова можуть заступитися впливові люди на рівні Верховної Ради

Маніпуляція з театром: чому облрада звільнила В’ячеслава Ускова

15.12.2017, 8:09

Скандал з "подвійним" виділенням землі на Миронівщині триває вже третій рік

Як на Миронівщині зіштовхнули лобами фермерів у битві за 3 тисячі га

14.12.2017, 8:08

Валерій Ксьонзенко

Депутат Київської облради Валерій Ксьонзенко: Проти одних депутатів заведено кримінальні справи, на інших тиснуть через бізнес

13.12.2017, 8:34

ТОП-100 найбільших платників податків Київщини: ПП "Сімол"

12.12.2017, 8:04

Дефіцит дитсадків у Вишневому: Хто винен і що робити (ФОТОРЕПОРТАЖ)

11.12.2017, 8:24

В Узині готуються до перших виборів громади

Хто на старті в Узині: наркобарон, "клон" і адмінресурс

08.12.2017, 8:24

ТОП-100 найбільших платників податків Київщини: ПП "Бест"

07.12.2017, 8:04

Життя Северіона Дангадзе виникає багато запитань

Хто такий Северіон, або Як партія Саакашвілі залишилася без голови обласного осередку

06.12.2017, 12:50

Олександр Животовський - "кіборг" з Бучі

Депутат-"кіборг" з Бучі Олександр Животовський: В аеропорту ми віддавали росіянам борги, звісно, з відсотками

06.12.2017, 8:04

Блоги

Галина Єрко (депутат Київської облради): Практичні навики

18.12.2017, 10:04

Василь Рішко (журналіст): Отруйники узинського повітря фінансують Гринчука?

18.12.2017, 8:17

Сергій Каплін (народний депутат): Театр "Батьківщина" віджала. Тимчасово

15.12.2017, 13:37

Ярослав Москаленко (народний депутат): Ліквідатори аварії на ЧАЕС навічно викарбувані у літописі українського народу

14.12.2017, 10:57

Світлана Шеповалова (волонтер): Хто саботує Закон щодо ветеранів АТО

12.12.2017, 18:09

Ігор Коча (активіст): Є людські цінності та принципи, через які я ніколи не переступаю

11.12.2017, 11:34

Володимир Гайдамачук (активіст): Добірні писки, або Чому політичні "гастролери" зачастили до Узина

07.12.2017, 15:25

Олег Тягнибок (лідер ВО "Свобода"): Болюче питання Узина

05.12.2017, 8:24

Ірина Федорів (жірналіст): Пане Карплюк, витріть сльози і зустріньте поразку як чоловік

01.12.2017, 17:21

Володимир Карплюк (міський голова Ірпеня): Хто фальсифікував рейтинг мерів-інноваторів

01.12.2017, 14:19