Ігор Коча (активіст): Коли мер Білої Церкви Дикий перестане бути гальмом транспортної реформи

12.02.2018, 14:28


Про необхідність проведення транспортної реформи в Білій Церкві протягом останніх років не говорив лише ледачий. Однак результат, на жаль, половинчастий. Єдине на що спромоглася міська влада – це півтора роки тому виділити з бюджету 70 000 грн. на оплату послуг одного з харківських інститутів щодо розробки Білоцерківської схеми руху пасажирського транспорту. Де Харків, а де Біла Церква, і чому схему руху мають розробляти «варяги» – на ці питання так ніхто і не відповів…

Пройшло два роки, ціни на проїзд зростають, якість послуг знижується, а невдоволення громадян поступово набуває вкрай небезпечних тенденцій. Злитися є нащо. Мало того, що всі маршрутки забиті, а перевізники через відсутність прописаних мерією правил порушують права пільговиків на безкоштовний проїзд.

Останнім часом, після ряду громадських обговорень, на які запрошують виключно громадські організації із орбіти наближених до мера, маршрутники вивісили в салонах автобусів незрозумілі папірці щодо категорій пільговиків та кількості пільгових місць.

По-перше, мерія Білої Церкви здійснила порушення Конституції та законів України, обмеживши кількість місць для пільговиків. Це – злочин! По-друге, на вищезгаданих папірцях згадані не всі пільгові категорії, які мають право на безкоштовний проїзд. І якщо вже не те пішло, то аркуш паперу нічим не закріплений законодавчо – бо мерія не хоче поставити крапку в цьому питання. Перевізників можна зрозуміти: риба шукає де глибше, а людина – де краще.

Нагадаю, що відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» - «Особи з інвалідністю I та II групи, діти з інвалідністю та особи, які супроводжують осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю (не більше однієї особи, яка супроводжує особу з інвалідністю I групи або дитину з інвалідністю), мають право на безплатний проїзд у пасажирському міському транспорті (крім таксі) за наявності посвідчення чи довідки, зазначених у цьому Законі, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - також електронного квитка, який видається на безоплатній основі.», «Пільгове перевезення осіб з інвалідністю здійснюють усі підприємства транспорту незалежно від форми власності та підпорядкування відповідно до Закону України "Про транспорт"», і ключова теза із Закону: «Звуження змісту та обсягу права осіб з інвалідністю на пільговий проїзд транспортом не допускається.» І нарешті стаття 42. «Особи, винні у порушенні вимог цього Закону, несуть установлену законом матеріальну, дисциплінарну, адміністративну чи кримінальну відповідальність».

Перевізники виправдовуються: мовляв, їм не компенсують кошти за пільговиків. Напрошуються закономірні питання: чому транспортники досі не влаштували пікет під мерією, адже саме звідти мали виділити кошти? Чому мерія не виконує свої зобов’язання?

Нагадаю - «Відшкодування збитків від безплатних перевезень пільгових категорій громадян регулюється нормативними актами Кабінету Міністрів України. (Частина друга статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом N 642/97-ВР від 18.11.97)» - із Закону України «Про транспорт».

Ще один момент: чи є комфортною маршрутка перероблена із вантажного транспорту? Звичайно, ні. Чи є нормальним підняття тарифу без нової якості послуг? Звичайно, ні! Чи має влада Білої Церкви вирішити питання з пільговиками, запровадивши «електронний квиток», який би дозволив автоматично компенсувати перевізникам їхні затрати? Звичайно – так!

Читайте також:

Володимир Бабенко розповів про "підводні камені" транспортної реформи в Білій Церкві

Новини

В Києво-Святошинському районі СБУ викрило незаконну схему на суму понад 70 млн гривень в

22.02.2018, 13:04

До Чорнобильської зони можна буде потрапити за допомогою Е-перепусток

22.02.2018, 12:42

Під Білою Церквою ледь не згоріла приватна птахоферма

22.02.2018, 12:17

Активісти з Васильківщини борються з нелегальними заправками (ВІДЕО)

22.02.2018, 11:53

Вихованець переяславського спортивного клубу здобув срібло на міжнародному турнірі з самбо

22.02.2018, 11:23

У Ворзелі відбудеться конкурс молодих піаністів

22.02.2018, 10:59

"Гаврилівські курчата" отруюють життя прилеглим до виробництва селам

22.02.2018, 10:28

ДТП в Києво-Святошинському районі: у одного з водіїв відмовили гальма (ФОТО)

22.02.2018, 10:03

В Борисполі водій в стані сп’яніння намагався дати хабар працівникам поліції (ФОТО)

22.02.2018, 9:39

В Славутичі, вшанували пам’ять героїв Чорнобиля та воїнів-інтернаціоналістів грою в футбол (ФОТО)

22.02.2018, 9:10

Аналiтика

Стало відомо, хто у ЖК "Скандія" в Броварах - власник

Будуй "вдумчиво": як у кума Яреми можуть залишити Бровари без газу

22.02.2018, 8:01

Володимир Бабенко розповів про "підводні камені" транспортної реформи в Білій Церкві

Депутат Білоцерківської міськради Володимир Бабенко: Тролейбусне депо – гальмо транспортної реформи

21.02.2018, 8:08

До Зіневича та його провайдера "Бест" у бучанців виникло чимало питань

Як Інтернет-монополіст з Бучі "пробив дно"

20.02.2018, 8:04

Засновник соціологічної компанії "Active Group" Андрій Єременко: На Київщині не довіряють нікому

19.02.2018, 8:08

Ганна Старикова вирішила заново "обкатати" стару технологію піару

Як голова Київської облради Старикова вирішила стати новою Юлею

16.02.2018, 8:04

ТОП-100 найбільших платників податків Київщини: ПП "Бриз Дніпра"

15.02.2018, 8:04

Віталій Ярема почав роботу на новій посаді з тиску на Сергія Міщенка

Дебют Яреми на Київщині: як він своїми діями підіграє Тимошенко

13.02.2018, 12:53

З зимовою Олімпіадою все не надто райдужно

Як "Нові обличчя" довели Київщину до ганьби на Олімпіаді

13.02.2018, 8:04

Оксана Шатило - майор поліції

Слідча з Фастова Оксана Шатило: Сподіваюся, настане час, коли поліція буде мати гідне матеріальне забезпечення і повагу суспільства

12.02.2018, 9:36

Банкова сподівається, що Віталій Ярема допоможе встановити контроль президентських сил над Київською областю

Стабілізатор №2: чи справдиться нова надія Банкової на Київщині

09.02.2018, 8:04

Блоги

Володимир Бойко (журналіст): Як військову частину під Києвом здали за безцінь приватній компанії

21.02.2018, 14:20

Микола Спірідонов (політичний експерт): Київщина на старті нового електорального циклу

21.02.2018, 8:21

Світлана Шеповалова (волонтер): Як у Київській області промивають мізки АТОвцям та волонтерам

19.02.2018, 8:24

Олексій Вороненко (політолог): Хто розіграє "золоту акцію" на виборах до ОТГ Київщини

16.02.2018, 8:26

Володимир Гайдамачук (громадський активіст): Як "бабусі Єфименка" знову змінили траекторію

15.02.2018, 10:56

Іван Осадчий (ректор КВНЗ КОР "Академія неперервної освіти"): У бюджеті Київської області немає грошей на педагогів

13.02.2018, 14:06

Сергій Міщенко (народний депутат України): БПП імені Кононенка-Яреми хоче, щоб я відмовився від рідного округу

13.02.2018, 9:09

Ольга Богомолець (голова комітету з питань охорони здоров'я ВР): Чому Україна – найгірше в світі місце для лікарів

12.02.2018, 15:37

Ігор Коча (активіст): Коли мер Білої Церкви Дикий перестане бути гальмом транспортної реформи

12.02.2018, 14:28

Наталія Бігарі (голова комісії з питань охорони здоров'я Київоблради): Щодо ситуації навколо будівництва нового корпусу лікарні в Борисполі

12.02.2018, 12:19