Монополіст з Приірпіння: чому проїзд на маршрутці вдвічі дорожчий ніж у Києві

22.03.2018, 8:10

Проблема маршрутних перевезень у Київській області турбує величезну кількість людей. Особливо гострою вона є у Києво-Святошинському районі, де власники маршрутів активно борються за свою "годівничку". При цьому, мало не повсюдно відбувається підвищення цін без реального покращення послуг. Дуже часто за цими компаніями стоять місцеві владоможці обтяжені депутатськими мандатами

Не є виключенням і так званий Ірпінський напрямок. Менше місяця тому на низці маршрутів відбулося чергове підвищення цін на проїзд – в середньому на 2 гривні. Але мешканці Ірпеня, Бучі, Ворзеля, Гостомеля та інших населених пунктів прийняли це підвищення без жодних заперечень. Вочевидь, звикли до наявності монополіста, з яким неможливо нічого зробити.

Справа в тому, що практично усі маршрути цього напрямку належать ТОВ "Ірпінське АТП 13250". У розпорядженні підприємства перебуває 15 маршрутів. Курсують вони зі станцій метро "Академмістечко", "Героїв Дніпра", "Оболонь" і "Святошино". Хто ж стоїть за цим транспортним монополістом Приірпіння?

Виявляється, що кінцевими бенефеціарами компанії є Сергій Терещенко і Леонід Сотников. Саме персона останнього викликає неабиякий інтерес. Сотников тривалий час був директором цього підприємства. Далі спрацював по стандартній "радянській" схемі: приватизував компанію і з часом став монополістом маршрутних перевезень цього регіону. Авжеж, без кооперування з владними органами не обійшлося. А як ще  отримувати щедрі компенсації від держави за пільговиків? Не бізнесом єдиним…

Син Леоніда Сотникова, Олег, наразі є депутатом Бучанської міської ради від "Батьківщини" та очолює там фракцію. Раніше він депутатствував в Ірпінській міськраді, де, подейкують, напрацював чимало землі, яка зараз записана на його батька. До цього всього Сотников-молодший є радником голови Київської облради Ганни Старикової. У свій час, як свідчить ресурс "Посіпаки", він також допомагав народному депутату, а нині очільнику обласної парторганізації "Батьківщина" Костянтину Бондарєву. Враховуючи серйозний вплив цього персонажа на процеси в області, можна говорити про те, що у Сотникових мається серйозний "дах", який дає змогу зберігати монопольне становище в Приірпінському регіоні..

Власне, окрім транспортних питань сімейство Сотникових було поміченим у земельних скандалах. Так, шість земельних ділянок у багатостраждальному парку Котляревського, що в Ірпені, було оформлено на батька нинішнього депутата Бучанської міської ради. До речі, ще один цікавий момент пов’язаний із землею: в період з 2006 по 2012 рік керівником ТОВ “Ірпінське АТП13250” також був Владислав Анатолiйович Вiтенко, який нині значиться підписантом підприємства. Ця особа вже фігурувала в справі з “розпилом” землі під Біличанським лісом, який організовував депутат Коцюбинської селищної ради Владислав Євстєфєєв – теж представник “Батьківщини”.

Виникають і запитання до статків Сотникова-молодшого: згідно його декларації, він заробляє майже 300000 гривень на рік. Але при цьому заощадження, яких він задекларував, становлять понад 9 мільйонів гривень - звідки такі чималі кошти при такому не надто великому заробітку? Цікаво, що Сотников здає майно в оренду Денису Вишнякову – сину скандально-відомого забудовника, колишнього "регіонала" і секретаря Ірпінської міськради Ігора Вишнякова.

Але повернемося до питань транспорту. Особливих нарікань до якості транспортних засобів ніби й немає: автопарк оновлюється, маршрутки №422 та 381 виглядають доволі непоганими. Іноді ще зустрічаються розбиті "Богдани", які йдуть від метро "Святошино". Але основне питання стосується ціноутворення вартості проїзду. Для прикладу можна взяти маршрут №381. Її протяжність становить трохи більше 20 кілометрів. Для порівняння візьмемо маршрут №416 у Києві. Протяжність цього маршруту якого становить майже 25 кілометрів. Але попри більшу протяжність, маршрутка № 416 коштує всього 8 гривень, тоді як №381 - 17 гривень. Тобто, маємо більш ніж вдвічі більшу різницю.

Аналогічна ситуація склалася в усьому Києво-Святошинському районі: перевізники "прихватизують" маршрути за допомогою впливу на владу, після чого встановлюють на них власні правила. І Сотников, на жаль, лише один з багатьох подібних персонажів, які маючи зв'язки у високих кабінетах, можуть робити все що завгодно. Адже як відомо, там, де немає конкуренції, спиться краще, але живеться гірше...

Микола Тицький, "Моя Київщина"

Читайте також:

Новини

Фото з мережі Інтернет

Погода для жителів Київщини на 10-те грудня

09.12.2018, 21:18

Армійський автомобіль, розробка "Національного корпусу"

"Національний корпус" на полігоні під Києвом випробував баггі власної розробки (ВІДЕО)

09.12.2018, 20:25

Патріарх Філарет освятив храм Володимира Великого у Переяславі (ФОТО)

09.12.2018, 19:28

Фото з мережі Інтернет

У Вишгородському районі автомобіль насмерть збив чоловіка і зник з місця пригоди (ФОТО)

09.12.2018, 17:57

Поліцейських на Київщині підняли по тривозі для стабілізації криміногенної ситуації

09.12.2018, 16:22

В Одесі загубилася жінка з Київщини

В Одесі знайшли жінку з провалами в пам’яті, яку на Київщині з дому вигнав рідний син (ФОТО)

09.12.2018, 14:54

"Експрес" до Борисполя знову зламався

Kyiv Borispil Express зламався втретє: локомотив виконував функцію тягача

09.12.2018, 13:24

У Києві член скандальної "Всеукраїнської асоціації учасників бойових дій" потрапив у п’яну ДТП (ФОТО, ВІДЕО)

09.12.2018, 11:56

У Києві побили маршрутку до Броварів

У Києві невідомі потрощили броварську маршрутку (ФОТО)

09.12.2018, 10:45

Боярська маршрутка розрахована для карликів (ФОТО)

09.12.2018, 9:15

Аналiтика

Київщина пам'ятає: боєць 81-ої окремої аеромобільної бригади Сергій Чоп

08.12.2018, 9:29

Темними шляхами до прозорих тарифів: як маршрутники розраховують ціну на проїзд

07.12.2018, 8:04

Київщина пам'ятає: боєць 25-го батальйону територіальної оборони "Київська Русь" Юрій Марценюк

06.12.2018, 16:17

Незаконні забудови, земельні паї та високі ціни: на що Терещуку скаржилися жителі Обухівщини

06.12.2018, 14:42

Хто на старті до Бородянської ОТГ: сім претендентів та жорстка боротьба

06.12.2018, 9:48

Виставити інвестора дурнем або Як у селі під Києвом 10 років "забувають" віддати борг

06.12.2018, 8:04

Голова Бзівської сільської ради Людмила Казімірова: Своїм прикладом я хочу пробудити людей до співпраці

05.12.2018, 8:04

Обвал даху спорткомплексу у Вишневому: терміново розшукуються цапи-відбувайли

04.12.2018, 8:04

Таємні зустрічі, або Хто куватиме Порошенку перемогу на Київщині

03.12.2018, 8:04

Тельбухи від “Схід Біо Груп” або Як отруїти ціле село

30.11.2018, 8:04

Блоги

Ігор Сапожко (міський голова Броварів): у нас є позитивні тенденції у впровадженні інклюзивної освіти

06.12.2018, 16:48

Ірина Федорів

Ірина Федорів (журналіст): Президентський бартер: як зливають Приірпіння (95 округ) під фігуранта антикорупційних розслідувань Карплюка

06.12.2018, 9:45

В’ячеслав Кучер

В’ячеслав Кучер (заступник голови Київської ОДА): Як виконати доручення Президента

05.12.2018, 9:14

Віталій Ярема (заступник голови обласного осередку БПП-"Солідарність"): Наше завдання – заспокоїти крикунів і огульних критиків

04.12.2018, 9:44

Артур Палатний

Артур Палатний (народний депутат України): Про інцидент із руйнуванням даху в дитячо-юнацькій спортивній школі "Favorite Fit"

04.12.2018, 9:37

Олександр Тигов

Олександр Тигов (депутат Києво-Святошинської райради) : Діти мають продовжувати тренування

03.12.2018, 14:33

Ірина Мурга

Ірина Мурга ( начальник КП "Служба захисту та лікування тварин"): Чому я перестала любити свою роботу

03.12.2018, 9:52

Анатолій Федорук та Борис Патон

Анатолій Федорук (мер міста Буча) : почесному громадянину нашого міста Борису Патону – VIVAT

28.11.2018, 9:40

Ярослав Москаленко

Ярослав Москаленко (народний депутат України): потрібно запровадити мораторій на підвищення вартості природного газу для населення

23.11.2018, 12:37

Олексій Братущак

Олексій Братущак (журналіст): про Артура Палатного та наклеп

23.11.2018, 9:39