Монополіст з Приірпіння: чому проїзд на маршрутці вдвічі дорожчий ніж у Києві

22.03.2018, 8:10

Проблема маршрутних перевезень у Київській області турбує величезну кількість людей. Особливо гострою вона є у Києво-Святошинському районі, де власники маршрутів активно борються за свою "годівничку". При цьому, мало не повсюдно відбувається підвищення цін без реального покращення послуг. Дуже часто за цими компаніями стоять місцеві владоможці обтяжені депутатськими мандатами

Не є виключенням і так званий Ірпінський напрямок. Менше місяця тому на низці маршрутів відбулося чергове підвищення цін на проїзд – в середньому на 2 гривні. Але мешканці Ірпеня, Бучі, Ворзеля, Гостомеля та інших населених пунктів прийняли це підвищення без жодних заперечень. Вочевидь, звикли до наявності монополіста, з яким неможливо нічого зробити.

Справа в тому, що практично усі маршрути цього напрямку належать ТОВ "Ірпінське АТП 13250". У розпорядженні підприємства перебуває 15 маршрутів. Курсують вони зі станцій метро "Академмістечко", "Героїв Дніпра", "Оболонь" і "Святошино". Хто ж стоїть за цим транспортним монополістом Приірпіння?

Виявляється, що кінцевими бенефеціарами компанії є Сергій Терещенко і Леонід Сотников. Саме персона останнього викликає неабиякий інтерес. Сотников тривалий час був директором цього підприємства. Далі спрацював по стандартній "радянській" схемі: приватизував компанію і з часом став монополістом маршрутних перевезень цього регіону. Авжеж, без кооперування з владними органами не обійшлося. А як ще  отримувати щедрі компенсації від держави за пільговиків? Не бізнесом єдиним…

Син Леоніда Сотникова, Олег, наразі є депутатом Бучанської міської ради від "Батьківщини" та очолює там фракцію. Раніше він депутатствував в Ірпінській міськраді, де, подейкують, напрацював чимало землі, яка зараз записана на його батька. До цього всього Сотников-молодший є радником голови Київської облради Ганни Старикової. У свій час, як свідчить ресурс "Посіпаки", він також допомагав народному депутату, а нині очільнику обласної парторганізації "Батьківщина" Костянтину Бондарєву. Враховуючи серйозний вплив цього персонажа на процеси в області, можна говорити про те, що у Сотникових мається серйозний "дах", який дає змогу зберігати монопольне становище в Приірпінському регіоні..

Власне, окрім транспортних питань сімейство Сотникових було поміченим у земельних скандалах. Так, шість земельних ділянок у багатостраждальному парку Котляревського, що в Ірпені, було оформлено на батька нинішнього депутата Бучанської міської ради. До речі, ще один цікавий момент пов’язаний із землею: в період з 2006 по 2012 рік керівником ТОВ “Ірпінське АТП13250” також був Владислав Анатолiйович Вiтенко, який нині значиться підписантом підприємства. Ця особа вже фігурувала в справі з “розпилом” землі під Біличанським лісом, який організовував депутат Коцюбинської селищної ради Владислав Євстєфєєв – теж представник “Батьківщини”.

Виникають і запитання до статків Сотникова-молодшого: згідно його декларації, він заробляє майже 300000 гривень на рік. Але при цьому заощадження, яких він задекларував, становлять понад 9 мільйонів гривень - звідки такі чималі кошти при такому не надто великому заробітку? Цікаво, що Сотников здає майно в оренду Денису Вишнякову – сину скандально-відомого забудовника, колишнього "регіонала" і секретаря Ірпінської міськради Ігора Вишнякова.

Але повернемося до питань транспорту. Особливих нарікань до якості транспортних засобів ніби й немає: автопарк оновлюється, маршрутки №422 та 381 виглядають доволі непоганими. Іноді ще зустрічаються розбиті "Богдани", які йдуть від метро "Святошино". Але основне питання стосується ціноутворення вартості проїзду. Для прикладу можна взяти маршрут №381. Її протяжність становить трохи більше 20 кілометрів. Для порівняння візьмемо маршрут №416 у Києві. Протяжність цього маршруту якого становить майже 25 кілометрів. Але попри більшу протяжність, маршрутка № 416 коштує всього 8 гривень, тоді як №381 - 17 гривень. Тобто, маємо більш ніж вдвічі більшу різницю.

Аналогічна ситуація склалася в усьому Києво-Святошинському районі: перевізники "прихватизують" маршрути за допомогою впливу на владу, після чого встановлюють на них власні правила. І Сотников, на жаль, лише один з багатьох подібних персонажів, які маючи зв'язки у високих кабінетах, можуть робити все що завгодно. Адже як відомо, там, де немає конкуренції, спиться краще, але живеться гірше...

Микола Тицький, "Моя Київщина"

Читайте також:

Новини

Працівники аеропорту "Бориспіль" для виконання службових завдань мають старенький Maybach

21.06.2018, 21:29

Під Києвом затримали "романтичного" грабіжника

21.06.2018, 20:30

Вже понад 280 тисяч жителів Київщини підписали декларації зі своїми лікарями

21.06.2018, 19:46

У Борисполі за одну ніч затримали двох п’яних водіїв (ФОТО)

21.06.2018, 19:21

У "Борисполі" затримали бразильця з великою партією психотропів

21.06.2018, 18:56

У Броварах дільничі знищили міні-плантацію коноплі (ФОТО)

21.06.2018, 18:31

На трасі під Києвом зіткнулися позашляховик та пасажирський автобус (ВІДЕО)

21.06.2018, 18:06

Броварська прокуратура розслідує корупційну справу чиновника регіонального відділення "Укрзалізниці"

21.06.2018, 17:39

У Боярці пройдуть велозмагання "Pump Track Battle by VENTS"

21.06.2018, 17:11

На Київщині вилучено партію пестицидів на суму 18 млн грн

21.06.2018, 16:46

Аналiтика

"Нова українська школа": Боярська НВК "Гімназія - ЗОШ І ст."

21.06.2018, 9:36

Портал для вирішення проблем, з помпомю відкритий президентом, виявився наповненим "фейковими" скаргами

Увага.ua, або Як керівництво Київської області підставило Президента Порошенка

20.06.2018, 14:31

"Паливне" паливо: хто стоїть за незаконними газовими заправками на Броварщині

20.06.2018, 8:05

Зрив сесії Бучанської міськради: як Федорук провалив наступ на Бородянщину

19.06.2018, 8:01

Олег Лісогор

Багаторазовий чемпіон світу з плавання Олег Лісогор: Наш конфлікт з мером Броварів Сапожком досі не вичерпано

18.06.2018, 8:00

Горган на межі: про що ведуться кулуарні розмови у Верховній Раді

15.06.2018, 8:03

На Київщині може з'явитися ще один недобуд

Оце так кіно: хто будує розпіарений ЖК "Білий шоколад"

14.06.2018, 8:45

Віталій Гудзенко "зашкварився" з бурштином Розенблата

Скарби Житомирського Полісся, Або як Гудзенко і Розенблат бурштин копали

14.06.2018, 8:00

Київщина потроху готується до чергового циклу виборів до ОТГ

20 перспективних ОТГ на Київщині: які громади підуть на вибори восени

13.06.2018, 8:00

Голова Фурсівської ОТГ Микола Фурсенко: В основі об’єднання громад має стояти не лише бажання, а й економічна спроможність

12.06.2018, 8:15

Блоги

Сергій Міщенко (народний депутат України): Гройсман боїться

21.06.2018, 17:13

Олексій Дорошенко (депутат Київоблради): Хліб та каша – їжа наша

21.06.2018, 13:54

Кирил Коваленко

Кирило Коваленко (активіст, Узин): Нас тримають за дурнів!!!

21.06.2018, 11:40

Юрій Дорошенко (член Національної спілки журналістів України): Іване Федоровичу, Ви пішли...

20.06.2018, 15:16

Олександр Горган (голова Київської ОДА): UVAGA.UA

20.06.2018, 14:13

Остап Семерак

Остап Семерак (Міністр екології та природних ресурсів України): Франція готова інвестувати 1 млрд євро у сонячну електростанцію в Чорнобилі

20.06.2018, 12:38

Андрій Анісімов

Андрій Анісімов (перший заступник голови Київської ОДА): Агенції регіонального розвитку бути

20.06.2018, 9:42

Василь Хмельницький (екс-нардеп): Планую побудувати перші 3-4 заводи у Білій Церкві до 2020 року

19.06.2018, 16:23

Віталій Шабунін (громадський активіст): Чому Холодницький хоче закрити корупційну справу мера Вишневого

19.06.2018, 10:18

Андрій Купраш (селищний голова Бабинець): депутат Федорченко принизив усю систему місцевого самоврядування в Україні

15.06.2018, 18:58