Монополіст з Приірпіння: чому проїзд на маршрутці вдвічі дорожчий ніж у Києві

22.03.2018, 8:10

Проблема маршрутних перевезень у Київській області турбує величезну кількість людей. Особливо гострою вона є у Києво-Святошинському районі, де власники маршрутів активно борються за свою "годівничку". При цьому, мало не повсюдно відбувається підвищення цін без реального покращення послуг. Дуже часто за цими компаніями стоять місцеві владоможці обтяжені депутатськими мандатами

Не є виключенням і так званий Ірпінський напрямок. Менше місяця тому на низці маршрутів відбулося чергове підвищення цін на проїзд – в середньому на 2 гривні. Але мешканці Ірпеня, Бучі, Ворзеля, Гостомеля та інших населених пунктів прийняли це підвищення без жодних заперечень. Вочевидь, звикли до наявності монополіста, з яким неможливо нічого зробити.

Справа в тому, що практично усі маршрути цього напрямку належать ТОВ "Ірпінське АТП 13250". У розпорядженні підприємства перебуває 15 маршрутів. Курсують вони зі станцій метро "Академмістечко", "Героїв Дніпра", "Оболонь" і "Святошино". Хто ж стоїть за цим транспортним монополістом Приірпіння?

Виявляється, що кінцевими бенефеціарами компанії є Сергій Терещенко і Леонід Сотников. Саме персона останнього викликає неабиякий інтерес. Сотников тривалий час був директором цього підприємства. Далі спрацював по стандартній "радянській" схемі: приватизував компанію і з часом став монополістом маршрутних перевезень цього регіону. Авжеж, без кооперування з владними органами не обійшлося. А як ще  отримувати щедрі компенсації від держави за пільговиків? Не бізнесом єдиним…

Син Леоніда Сотникова, Олег, наразі є депутатом Бучанської міської ради від "Батьківщини" та очолює там фракцію. Раніше він депутатствував в Ірпінській міськраді, де, подейкують, напрацював чимало землі, яка зараз записана на його батька. До цього всього Сотников-молодший є радником голови Київської облради Ганни Старикової. У свій час, як свідчить ресурс "Посіпаки", він також допомагав народному депутату, а нині очільнику обласної парторганізації "Батьківщина" Костянтину Бондарєву. Враховуючи серйозний вплив цього персонажа на процеси в області, можна говорити про те, що у Сотникових мається серйозний "дах", який дає змогу зберігати монопольне становище в Приірпінському регіоні..

Власне, окрім транспортних питань сімейство Сотникових було поміченим у земельних скандалах. Так, шість земельних ділянок у багатостраждальному парку Котляревського, що в Ірпені, було оформлено на батька нинішнього депутата Бучанської міської ради. До речі, ще один цікавий момент пов’язаний із землею: в період з 2006 по 2012 рік керівником ТОВ “Ірпінське АТП13250” також був Владислав Анатолiйович Вiтенко, який нині значиться підписантом підприємства. Ця особа вже фігурувала в справі з “розпилом” землі під Біличанським лісом, який організовував депутат Коцюбинської селищної ради Владислав Євстєфєєв – теж представник “Батьківщини”.

Виникають і запитання до статків Сотникова-молодшого: згідно його декларації, він заробляє майже 300000 гривень на рік. Але при цьому заощадження, яких він задекларував, становлять понад 9 мільйонів гривень - звідки такі чималі кошти при такому не надто великому заробітку? Цікаво, що Сотников здає майно в оренду Денису Вишнякову – сину скандально-відомого забудовника, колишнього "регіонала" і секретаря Ірпінської міськради Ігора Вишнякова.

Але повернемося до питань транспорту. Особливих нарікань до якості транспортних засобів ніби й немає: автопарк оновлюється, маршрутки №422 та 381 виглядають доволі непоганими. Іноді ще зустрічаються розбиті "Богдани", які йдуть від метро "Святошино". Але основне питання стосується ціноутворення вартості проїзду. Для прикладу можна взяти маршрут №381. Її протяжність становить трохи більше 20 кілометрів. Для порівняння візьмемо маршрут №416 у Києві. Протяжність цього маршруту якого становить майже 25 кілометрів. Але попри більшу протяжність, маршрутка № 416 коштує всього 8 гривень, тоді як №381 - 17 гривень. Тобто, маємо більш ніж вдвічі більшу різницю.

Аналогічна ситуація склалася в усьому Києво-Святошинському районі: перевізники "прихватизують" маршрути за допомогою впливу на владу, після чого встановлюють на них власні правила. І Сотников, на жаль, лише один з багатьох подібних персонажів, які маючи зв'язки у високих кабінетах, можуть робити все що завгодно. Адже як відомо, там, де немає конкуренції, спиться краще, але живеться гірше...

Микола Тицький, "Моя Київщина"

Читайте також:

1 2 3

Новини

Фото з мережі Інтернет

Прогноз погоди для жителів Київщини на 18-те січня

17.01.2020, 20:57

Фото з місця події

На Васильківщині чоловік зберігав амфетамін та канабіс у котельні

17.01.2020, 20:21

Фото з місця події

На Київщині на рік було побудовано три стадіони

17.01.2020, 19:51

Фото з місця події

У Броварських лікарнях туалети встановлюють посеред палати (ФОТО)

17.01.2020, 19:24

Фото з місця події

На Васильківщині правоохоронці припинили діяльність нелегального грального закладу

17.01.2020, 18:48

фото з мережі Інтернет

У Броварах у жінки знайшли амфетамін (ФОТО)

17.01.2020, 18:19

Фото з мережі Інтернет

У Баришівському районі місцеві жителі завадили киянину пограбувати будинок

17.01.2020, 17:54

фото з мережі Інтернет

На Гостомельській трасі маршрутка зіштовхнулася з легковим автомобілем

17.01.2020, 17:14

Фото з мережі Інтернет

У "Борисполі" виявили та затримали двох небезпечних злочинців

17.01.2020, 16:53

Фото з місця ДТП

У Броварському районі ВАЗ в’їхав у бетонний паркан (ФОТО)

17.01.2020, 16:14

Аналiтика

Мер Боярки Олександр Зарубін: Розраховуємо на утворення ОТГ, що дозволить нам нормально розвиватися

17.01.2020, 8:00

Тим, хто хоче навчитися літати: як розвивається комерційна авіація Білої Церкви

16.01.2020, 10:43

Як житиме Київщина у 2020 році: бюджетні програми

15.01.2020, 8:00

Коли закон не заважає: як неподалік від Білої Церкви прописатися під парканом аеропорту

14.01.2020, 8:00

Сільські клуби: як зникає культурна Київщина

13.01.2020, 8:00

Як себе почуває Київська облрада: про підсумки 2019 та надії на 2020 рік

10.01.2020, 8:00

Найбільші платники податків Київщини: ТОВ «Белла-Центр»

09.01.2020, 8:00

Нічия "Черешенька" або Як живеться та співається людям з Великої Стариці Бориспільського району

08.01.2020, 8:09

Будівельне поглинання: «Укрбуд» розчиняється в «Київміськбуді»

08.01.2020, 8:00

Бібліотеки Київщини: коли в Управління культури КОДА нарешті дійдуть руки до сховищ знань

06.01.2020, 8:10

Блоги

Іван Ступак (депутат Київської облради): Чому Баканов приїхав на прийом до голови Київської ОДА Чернишова

17.01.2020, 17:54

Анатолій Гунько

Анатолій Гунько (активіст): У президії Київської облради маячить якась незрозуміла людина

17.01.2020, 9:20

Світлана Шеповалова

Світлана Шеповалова (керівник Київського обласного Центру допомоги учасникам АТО): Громадську організацію людей Медведчука хочуть розмістити в приміщенні КОДА

16.01.2020, 13:55

Андрій Нєбитов

Андрій Нєбитов (начальник поліції Київщини): Розкриття вбивств минулих років – це відновлення справедливості та віри у правоохоронні органи

16.01.2020, 11:45

Дмитро Христюк

Дмитро Христюк (екс-заступник голови Київської ОДА): А ваша громада на якому місці?

16.01.2020, 10:00

Вадим Івченко (народний депутат): Сьогодні по усім соціологічним дослідженням 72 % українців проти відкриття ринку землі

14.01.2020, 13:54

Анна Скороход (народний депутат): Земельна реформа може знищити Україну

10.01.2020, 17:42

Єва Басіста (журналіст): Чому Київщину може чекати доля Австралії

09.01.2020, 9:54

Микола Галушко (народний депутат): У моїх виборців по округу розділені думки відносно земельної реформи

08.01.2020, 11:42

Олександр Дубінський (народний депутат): Я продам автомобілі, які належать моїй сім’ї, а частину коштів віддам на благодійність

05.01.2020, 16:52