Артур Пічкур (журналіст): На підтримку будівництва шляхопроводу у Вишневому

17.04.2018, 18:38

Останнім часом Вишневе дуже активно розвивається: як гриби після дощу ростуть нові будинки, реконструюються садочки та школи тощо. Але на головну проблему жителів – транспорту – міська влада воліє не звертати увагу. Особливо це стосується питання головної артерії міста – залізничного переїзду.

Географічно наше місто розділене залізницею на дві частини, і з'єднує ці дві частини один переїзд – в районі вулиць Ломоносова та Балукова. Регулярні корки давно паралізували цю частину міста. Ця ганебна ситуація тривала не один рік. І ось недавно в новинах я побачив, що у місцевої влади нарешті дійшли руки і до цієї головної болі міста. Це притому, що проект шляхопроводу на місті переїзду розроблений давно, але до цього часу щось гальмувало процес реконструкції. Як би там не було, але вже влітку мало розпочатися будівництво, а восени 2019 року об'єкт мали здати в експлуатацію. Зрозуміло, що моїй радості не було меж.

Але недовго музика грала: не так давно зайшовши на сайт міської ради я побачив на сайті Вишневої міської ради петицію під красномовною назвою "Щодо заборони будівництва шляхопроводу по вул. Ломоносова-вул. Балукова та перенесення його за межі житлової зони міста". Тобто хтось вирішив "вбити" проект ще до старту будівництва.

Але цікава аргументація противників даного проекту. Так, на думку авторів цієї петиції, «будівництво шляхопроводу створить транспортний колапс і перетворить наш переїзд в "Одеську трасу" посеред міста».

Яку "Одеську трасу"?! На звичайній мапі можна побачити, що окрім прилеглих сіл створювати "Одеську трасу" у Вишневому нікому. Мешканці Гатного? Так у них і так свій вихід до Одеської траси, через який їм зручно добиратись до Києва. Може мешканці Петрівського користуватимуться переїздом? Теж ні: їм до Києва простіше добратись по вулиці Київській, яка проходить поряд з Вишневим. А навіть якщо їм потрібно їхати в сторону Одеси, то їм значно простіше їхати через Тарасівку, Юрівку, Віту Поштову – і вони на Одеській…

Чи може ви хочете щось сказати про мешканців сіл Софіївська Борщагівка і Крюківщина? Якщо говорити про Софіївську Борщагівку, то її жителі майже не їздять через наш переїзд, оскільки у них "під боком" Кільцева дорога. Ймовірно, оновлений переїзд зацікавить жителів Крюківщини. Але ж вони і так користуються цією транспортною розв’язкою, простоюючи у величезних пробках разом з жителями Вишневого.

Іншими словами, будівництво мостового шляхопроводу не викличе настільки великого ажіотажу, а зробить переїзд через залізницю більш зручним, безпечним та економнішим.

Хочу звернутись до тих, хто виступає проти будівництва мостового шляхопроводу. Ви ж самі бачите, що коїться на переїзді кожен день: і зранку, і ввечері. Через закритий шлагбаум люди змушені простоювати на переїзді по 30 – 40 хвилин. Хаосу додають нахаби, які починають їхати по зустрічній смузі, і коли відкривають шлагбаум блокують машини, які їдуть назустріч. А якщо швидкій допомозі чи пожежникам треба їхати на виклик? Сумніваюсь, що вони встигнуть…

Уночі ж, коли починають курсувати вантажні потяги, на переїзді можна стояти годинами. Трапляються і трагікомічні випадки: ближче до ранку регулювальник, який сидить в буді і керує шлагбаумом, може просто заснути. Неодноразово доводилося бути свідком ситуації, коли люди виходили з автівок й починали бити шибки в буді. Лише тоді регулювальник приходив до тями і відчиняв цей злощасний переїзд.

Припускаю, що проти нового переїзду виступають ті, хто проживають поруч з переїздом. Але виникає закономірне питання: чи подобається вам цей шум-гам і вихлопні гази кожен ранок і вечір? А якщо вам потрібна буде допомога швидкої або пожежників? Що будете робити?

А тепер про безпеку: чи задумувались ви коли-небудь, скільки людей загинуло на переїзді? Якби тут був збудований мостовий переїзд, цих трагічних випадків не було б. Україна прагне в Європу, а чи знаєте ви, що в Європі вже давно не існує переїздів?

І до речі, ви бачили стан дороги на переїзді? Це ж просто жахіття: переїзд доводиться перетинати зі швидкістю 5км/год. Оскільки більшість водіїв бережуть свою ходову, то ніхто нікуди не летить. Що автоматично позначається на кількості автівок, які встигають проїхати за той час, поки шлагбаум відкрито. В результаті, багато хто залишається, так би мовити, на другий раунд стояння в заторі. Це надзвичайно дратує! А знали б ви, скільки палива ми втрачаємо, простоюючи на закритому переїзді? Це лише погіршує ситуацію з екологією, а також б’є по кишені водіям, які змушені спалювати тони палива, чекаючи на відкриття шлагбауму. Може все ж таки краще збудувати міст і забути про цей трагіфарс під назвою «Вишнівський переїзд»?..

При під'їзді до переїзду з вул. Лесі Українки

Дорога перед самим переїздом

Читайте також:

Потерпілий боєць Артем

Новини

Біла Церква може залишитися без води

23.07.2018, 18:48

У Чорнобильській зоні знайшли вибухівку часів Другої світової війни

23.07.2018, 18:23

Під Києвом "тітушки" захопили приміщення заводу (ФОТО)

23.07.2018, 17:51

Президент перевів суддів Донеччини та Луганщини до Київської області

23.07.2018, 17:34

На Київщині поліцейські розпочали перевірку маршруток

23.07.2018, 17:08

Дві спортсменки з Київщини стали призерами ЧС з сумо

23.07.2018, 16:44

Уже за 10 днів на Київщині зникне аналогове телебачення

23.07.2018, 16:11

Вбивці Ноздровської загрожує довічне ув’язнення

23.07.2018, 15:45

У зоні відчуження затримали сімох сталкерів (ФОТО)

23.07.2018, 15:19

Броварчанин переплив Босфор зусиллями однієї руки (ФОТО)

23.07.2018, 14:54

Аналiтика

Київщина пам’ятає: боєць 59-ої окремої мотопіхотної бригади Сергій Шадських

23.07.2018, 16:15

Голова Білоцерківської ДФС Павло Козирєв: Політику з місцевого самоврядування потрібно прибрати

23.07.2018, 8:04

Підсумки півріччя: як на Київщині реалізовуються і провалюються реформи

20.07.2018, 8:20

Київщина пам’ятає: боєць 95-ої аеромобільної бригади Юрій Ляпін

19.07.2018, 21:25

Київщина пам’ятає: бійці 72-ої ОМБР ім. Чорних запорожців Олександр Дзех, Олександр Дудченко та Олександр Юрченко

19.07.2018, 19:46

Політичний склероз: хто "замовив" Горгана і його патрона і чому лише зараз

19.07.2018, 8:05

Нова Бучанська громада: як Федоруку вдалося всіх обскакати

18.07.2018, 8:04

Як Жеваго "зливає" "Росаву"

17.07.2018, 8:05

Київщина пам’ятає: молодший сержант 72-ої ОМБР ім. Чорних запорожців Дмитро Григоренко

17.07.2018, 8:00

Віталій Ярема розповів про власні політичні амбіції та загальну ситуацію в країні

Віталій Ярема: Разом з Ігорем Кононенком ми проводимо роботу з підвищення рівня довіри громадян до Президента і партії БПП "Солідарність"

16.07.2018, 8:00

Блоги

Ігор Домбровський (депутат Київоблради): Вимагаємо навести лад у Приірпінні

20.07.2018, 16:24

Ігор Лікарчук (освітянин): Стрітівську школу кобзарського мистецтва ще можна врятувати

18.07.2018, 15:35

Максим Запаскін (депутат Київоблради): Міський голова придумав прихований податок для білоцерківців!

18.07.2018, 13:01

Олексій Дорошенко (депутат Київоблради): За півроку купівельна спроможність жителя Київщини суттєво впала

17.07.2018, 16:16

Андрій Фатеєв (легкоатлет): Найспекотніший забіг цього літа - Перший Петропавлівський півмарафон "Чайка"

17.07.2018, 13:26

Геннадій Прищепчук (депутат Фурсівської ОТГ): Хто жирує на Київщині?

17.07.2018, 9:49

Ганна Старикова (Голова Київоблради): Київщина – благодатна

13.07.2018, 15:03

Володимир Полочанінов (екс-нардеп): Нинішня влада каталізує розвал держави

13.07.2018, 14:20

Сергій Міщенко (народний депутат України): Під час війни парламент має працювати без канікул

12.07.2018, 17:28

Ірина Сисоєнко (народний депутат України): Екологічна ситуація в Київській області стає все більш небезпечною!

12.07.2018, 16:48