Артур Пічкур (журналіст): На підтримку будівництва шляхопроводу у Вишневому

17.04.2018, 18:38

Останнім часом Вишневе дуже активно розвивається: як гриби після дощу ростуть нові будинки, реконструюються садочки та школи тощо. Але на головну проблему жителів – транспорту – міська влада воліє не звертати увагу. Особливо це стосується питання головної артерії міста – залізничного переїзду.

Географічно наше місто розділене залізницею на дві частини, і з'єднує ці дві частини один переїзд – в районі вулиць Ломоносова та Балукова. Регулярні корки давно паралізували цю частину міста. Ця ганебна ситуація тривала не один рік. І ось недавно в новинах я побачив, що у місцевої влади нарешті дійшли руки і до цієї головної болі міста. Це притому, що проект шляхопроводу на місті переїзду розроблений давно, але до цього часу щось гальмувало процес реконструкції. Як би там не було, але вже влітку мало розпочатися будівництво, а восени 2019 року об'єкт мали здати в експлуатацію. Зрозуміло, що моїй радості не було меж.

Але недовго музика грала: не так давно зайшовши на сайт міської ради я побачив на сайті Вишневої міської ради петицію під красномовною назвою "Щодо заборони будівництва шляхопроводу по вул. Ломоносова-вул. Балукова та перенесення його за межі житлової зони міста". Тобто хтось вирішив "вбити" проект ще до старту будівництва.

Але цікава аргументація противників даного проекту. Так, на думку авторів цієї петиції, «будівництво шляхопроводу створить транспортний колапс і перетворить наш переїзд в "Одеську трасу" посеред міста».

Яку "Одеську трасу"?! На звичайній мапі можна побачити, що окрім прилеглих сіл створювати "Одеську трасу" у Вишневому нікому. Мешканці Гатного? Так у них і так свій вихід до Одеської траси, через який їм зручно добиратись до Києва. Може мешканці Петрівського користуватимуться переїздом? Теж ні: їм до Києва простіше добратись по вулиці Київській, яка проходить поряд з Вишневим. А навіть якщо їм потрібно їхати в сторону Одеси, то їм значно простіше їхати через Тарасівку, Юрівку, Віту Поштову – і вони на Одеській…

Чи може ви хочете щось сказати про мешканців сіл Софіївська Борщагівка і Крюківщина? Якщо говорити про Софіївську Борщагівку, то її жителі майже не їздять через наш переїзд, оскільки у них "під боком" Кільцева дорога. Ймовірно, оновлений переїзд зацікавить жителів Крюківщини. Але ж вони і так користуються цією транспортною розв’язкою, простоюючи у величезних пробках разом з жителями Вишневого.

Іншими словами, будівництво мостового шляхопроводу не викличе настільки великого ажіотажу, а зробить переїзд через залізницю більш зручним, безпечним та економнішим.

Хочу звернутись до тих, хто виступає проти будівництва мостового шляхопроводу. Ви ж самі бачите, що коїться на переїзді кожен день: і зранку, і ввечері. Через закритий шлагбаум люди змушені простоювати на переїзді по 30 – 40 хвилин. Хаосу додають нахаби, які починають їхати по зустрічній смузі, і коли відкривають шлагбаум блокують машини, які їдуть назустріч. А якщо швидкій допомозі чи пожежникам треба їхати на виклик? Сумніваюсь, що вони встигнуть…

Уночі ж, коли починають курсувати вантажні потяги, на переїзді можна стояти годинами. Трапляються і трагікомічні випадки: ближче до ранку регулювальник, який сидить в буді і керує шлагбаумом, може просто заснути. Неодноразово доводилося бути свідком ситуації, коли люди виходили з автівок й починали бити шибки в буді. Лише тоді регулювальник приходив до тями і відчиняв цей злощасний переїзд.

Припускаю, що проти нового переїзду виступають ті, хто проживають поруч з переїздом. Але виникає закономірне питання: чи подобається вам цей шум-гам і вихлопні гази кожен ранок і вечір? А якщо вам потрібна буде допомога швидкої або пожежників? Що будете робити?

А тепер про безпеку: чи задумувались ви коли-небудь, скільки людей загинуло на переїзді? Якби тут був збудований мостовий переїзд, цих трагічних випадків не було б. Україна прагне в Європу, а чи знаєте ви, що в Європі вже давно не існує переїздів?

І до речі, ви бачили стан дороги на переїзді? Це ж просто жахіття: переїзд доводиться перетинати зі швидкістю 5км/год. Оскільки більшість водіїв бережуть свою ходову, то ніхто нікуди не летить. Що автоматично позначається на кількості автівок, які встигають проїхати за той час, поки шлагбаум відкрито. В результаті, багато хто залишається, так би мовити, на другий раунд стояння в заторі. Це надзвичайно дратує! А знали б ви, скільки палива ми втрачаємо, простоюючи на закритому переїзді? Це лише погіршує ситуацію з екологією, а також б’є по кишені водіям, які змушені спалювати тони палива, чекаючи на відкриття шлагбауму. Може все ж таки краще збудувати міст і забути про цей трагіфарс під назвою «Вишнівський переїзд»?..

При під'їзді до переїзду з вул. Лесі Українки

Дорога перед самим переїздом

Читайте також:

Потерпілий боєць Артем

Новини

Фото з мережі Інтернет

Погода для жителів Київщини та столиці на 16-те січня

15.01.2019, 21:22

Фото з мережі Інтернет

У Білій Церкві відбудуться хокейні поєдинки юніорської збірної України

15.01.2019, 20:19

До Коцюбинського завітає Віктор Павлік

15.01.2019, 19:53

Фото з мережі Інтернет

У Броварах демонтують газозаправні станції

15.01.2019, 19:24

У Таращі знешкодили вибухівку

У Таращі знешкодили гранату часів Другої світової війни

15.01.2019, 18:54

Каналізація у ЖК "ЧайкА"

Фото дня: "унікальна" каналізація у ЖК "Чайка"

15.01.2019, 18:31

Фото з мережі Інтернет

На Київщині фермер відновлює родючість ґрунту тирсою (ВІДЕО)

15.01.2019, 18:12

Президент України Петро Порошенко

До Борисполя із робочим візитом завітає президент України

15.01.2019, 17:49

Фото з мережі Інтернет

У Білоцерківському районі учасники АТО отримали 142 га землі й відразу продали одній особі

15.01.2019, 17:22

Фото з мережі Інтернет

У Білій Церкві молодик святкував Новий рік у викраденому автомобілі

15.01.2019, 16:59

Аналiтика

Зміни без якості: куди рухається ринок нерухомості Київщини

15.01.2019, 8:04

Мережа олігархів: чому Ахметову дали викупити енергетичну перлину Київщини

14.01.2019, 8:40

Політична гра чи боротьба з корупцією: що шукало НАБУ в Білій Церкві

11.01.2019, 10:09

Програмний провал: що у 2018 році втратили жителі Київщини через протистояння Київської облради та ОДА

11.01.2019, 8:04

Пробачити 20 мільярдів: як Жеваго робить Білу Церкву "солідарною"

10.01.2019, 8:05

Народний депутат Хвича Мепарішвілі: Головне, щоб люди не вірили фейковим обіцянкам деяких політиків

09.01.2019, 8:04

Цей рік стане ключевим для політичних "еліт" Київщини

Рік зрад, виборів і переформатувань: чого чекати Київщині у 2019 році

08.01.2019, 8:04

Київщина пам'ятає: боєць батальйону оперативного призначення імені Героя України генерала Сергія Кульчицького Володимир Матківський

05.01.2019, 16:16

Київщина пам'ятає: боєць 128-ої окремої гірсько-піхотної бригади Микола Кабанець

03.01.2019, 15:15

ТОП-100 найвпливовіших людей Київщини

31.12.2018, 18:06

Блоги

Іван Татауров (офіцер полку особливого призначення "Миротворець"): про втрату, яка сталася в полку "Миротворець"

14.01.2019, 9:50

Геннадій Дикий (мер Білої Церкви): офіційна заява щодо обшуків НАБУ

11.01.2019, 13:40

Ігор Луценко (народний депутат України): Приз глядацьких симпатій для мера Дикого

11.01.2019, 9:54

Олександр Терещук (Голова Київської ОДА): всім бажаю успішного нового року!

05.01.2019, 14:20

Олексій Зіневич (громадський діяч): темна смуга в житті міста Ірпінь

02.01.2019, 17:25

Світлана Білан (краєзнавець, журналіст): "Шкурний інтерес", або Як патронатка голови Київської ОДА посадила його в калюжу

30.12.2018, 8:35

Ірина Федорів (журналіст): Карплюк піде в президенти? Як наперсточник шантажує обласний штаб БПП і Порошенка

29.12.2018, 15:48

Ігор Коча (заступник голови громадської ради Білої Церкви): Мер нашого міста знову збрехав

29.12.2018, 14:59

Володимир Гайдамачук (активіст): Бучанський фаворит Карплюка

28.12.2018, 9:34

Басіста Єва

Єва Басіста (журналіст): двоякі враження від виборів до Баришівської ОТГ

26.12.2018, 8:51