"Укравтодор" відмовився будувати транспортну розв’язку до масиву Чайки і села Білогородка

24.10.2018, 17:23

"Укравтодор" заявив про відмову від будівництва нових розв'язок на Житомирській трасі, звинувативши Київраду у відмові прийняття рішення про відведення землі

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на "Українські новини".

"Укравтодор" змушений буде відмовитися від реалізації проекту будівництва дворівневих розв'язок на дорозі М-06 до масиву Чайки і поблизу села Білогородка, які є одними з найбільших місць концентрації ДТП на Житомирській трасі, через відмову Київради прийняти рішення про відведення землі.

Проект підвищення безпеки на під’їздах до Києва реалізується Державним агентством автомобільних доріг України спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ).

Підписуйтесь на офіційну сторінку порталу "Моя Київщина" у Facebook.

В рамках цього проекту планується будівництво п’яти дворівневих транспортних розв’язок в передмісті Києва: на дорозі М-06 поворот до масиву Чайки (км 15 + 668), у селі Білогородка (км 20 + 029) і в селі Стоянка (км 21 + 767), а також на дорозі М-05 поворот в село Чабани (км 15 + 390) і на Боярку (км 21 + 847). Всі проекти реалізуються за рахунок коштів позики міжнародних фінансових організацій (ЄБРР і ЄІБ).

"Укравтодор" вже провів міжнародний тендер для визначення підрядної організації, яка повинна забезпечити будівництво транспортних розв'язок, розробив проектну документацію. Зараз завершуються процедури з підписання договору на реалізацію цього проекту.

Будівництво транспортної розв'язки на масив Чайки на трасі М-06 є дуже важливим, адже у зв’язку з активним розвитком житлового масиву кількість транспорту на цій ділянці дороги істотно збільшилася. Крім цього, тут проходить маршрут міського автобуса № 37.

Через активний трафік по трасі М-06 на під'їзді до Києва – розворот через три смуги зустрічної магістралі є вкрай небезпечним для всіх транспортних засобів. Низька пропускна здатність через високу інтенсивність транспорту, недостатній рівень безпеки і зручності руху в існуючих умовах, щорічне зростання кількості транспортних засобів призводить до щорічного збільшення кількості і тяжкості дорожньо-транспортних пригод.

Тільки в період 2016 - 2017 рр. на цій ділянці сталося 25 ДТП, в тому числі 8 ДТП з тяжкими наслідками. Крім того, періодично спостерігається зниження швидкості руху і зупинка автомобільного потоку не тільки на поворот ліворуч, але і по основних напрямках дороги Київ-Чоп.

Читайте також:

Ремонтні роботи на автотрасі
Олексій Кулагін
Фото з мережі Інтернет

Новини

Фото з мережі Інтернет

Погода на Київщині та в столиці 19-го вересня

18.09.2019, 21:48

Недобудована школа в Микуличах

На будівництво школи в Микуличах виділили 64 млн грн

18.09.2019, 20:06

Фото з мережі Інтернет

У Миронівці проведуть музичний вечір (ФОТО)

18.09.2019, 19:55

Речові докази

У Василькові зловмисники продавали наркотики через Інтернет (ВІДЕО)

18.09.2019, 19:30

Фото з мережі Інтернет

Комітет Ради підтримав рішення про перейменування Переяслава-Хмельницького

18.09.2019, 18:51

Фото з мережі Інтернет

У КОДА планують побудувати транспортні розв’язки для Боярки й Вишневого (ВІДЕО)

18.09.2019, 18:34

Фото з мережі Інтернет

У Боярці ветеранів навчатимуть левкасу (ВІДЕО)

18.09.2019, 17:52

Фото з мережі Інтернет

Суд наклав арешт на землю під ЖК "Синергія Сіті" в Ірпені

18.09.2019, 17:34

Фото з місця події

В Обухівському районі знову горів трав’яний настил

18.09.2019, 17:15

Фото з місця пожежі

Правоохоронці затримали підпалювачку лісу в зоні ЧАЕС

18.09.2019, 16:47

Аналiтика

Село без ЗНО: з чим пов'язане падіння якості освіти на Київщині

18.09.2019, 8:00

Як скоїти злочин та уникнути відповідальності – Білоцерківський досвід на прикладі однієї ДТП

17.09.2019, 10:40

Добрі справи: як у Ворзелі благодійники відкривають центр для дітей з інвалідністю без допомоги місцевої влади

17.09.2019, 8:02

Голова бюджетної комісії Київської облради Ольга Бабій: У нас політика - без здорового глузду

16.09.2019, 8:00

ЦВК розпущено. Хто ж після місцевих виборів стане головним провайдером реформ та ключовим гравцем у розподілі ресурсів: центр, регіони чи громади?

13.09.2019, 19:45

Експансія «Епіцентру»: будівництво без врахування думки громади

13.09.2019, 8:00

Тур вихідного дня: чи є де відпочити на Сквирщині

12.09.2019, 8:00

Олександр Дубінський

Дубінський VS Бно-Айріян: коли медіакілер дістане козирі проти маріонетки-корупціонера

11.09.2019, 8:00

Прикритися громадською радою: як чиновники придумали схему захоплення лісів на Київщині

10.09.2019, 8:07

Непрофесіоналізм чи заробіток: чому на Київщині процвітають репетитори

09.09.2019, 8:41

Блоги

Віталій Коцур (доцент ДПУ ім. Г. Сковороди): Про перейменування міста Переяслав-Хмельницький

18.09.2019, 19:15

Андрій Нєбитов (начальник поліції Київської області): Про резонансні вбивства на Київщині

18.09.2019, 10:54

Михайлина Скорик (журналіст):Професійний маніпулятор Щербина оголосив мені персональну війну

17.09.2019, 10:50

Світлана Шеповалова (волонтер): я за чотири роки своєї праці не отримала жодної копійки за свій труд

16.09.2019, 11:21

Петро Щербина (політтехнолог): так звані “активісти” – це звичайні інформаційні помийники

16.09.2019, 10:18

Олександр Качний (екс-голова Київоблради): Необхідно провести перевірку коштів, які виділяє держава на підтримку кінематографії

14.09.2019, 16:44

Олександр Воронін (журналіст): Одна історія про Стуса

12.09.2019, 19:15

Павло Різаненко (екс-нардеп): Про делегування Дубінського в члени конкурсної комісії

12.09.2019, 13:56

Михайло Бно-Айріян (очільник Київської обласної державної адміністрації): Від мого імені збирають гроші

11.09.2019, 16:06

Дмитро Качура (журналіст): Як можна на питанні продажу землі підловити демагогів Зеленського

11.09.2019, 14:35