"Укравтодор" відмовився будувати транспортну розв’язку до масиву Чайки і села Білогородка

24.10.2018, 17:23

"Укравтодор" заявив про відмову від будівництва нових розв'язок на Житомирській трасі, звинувативши Київраду у відмові прийняття рішення про відведення землі

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на "Українські новини".

"Укравтодор" змушений буде відмовитися від реалізації проекту будівництва дворівневих розв'язок на дорозі М-06 до масиву Чайки і поблизу села Білогородка, які є одними з найбільших місць концентрації ДТП на Житомирській трасі, через відмову Київради прийняти рішення про відведення землі.

Проект підвищення безпеки на під’їздах до Києва реалізується Державним агентством автомобільних доріг України спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ).

Підписуйтесь на офіційну сторінку порталу "Моя Київщина" у Facebook.

В рамках цього проекту планується будівництво п’яти дворівневих транспортних розв’язок в передмісті Києва: на дорозі М-06 поворот до масиву Чайки (км 15 + 668), у селі Білогородка (км 20 + 029) і в селі Стоянка (км 21 + 767), а також на дорозі М-05 поворот в село Чабани (км 15 + 390) і на Боярку (км 21 + 847). Всі проекти реалізуються за рахунок коштів позики міжнародних фінансових організацій (ЄБРР і ЄІБ).

"Укравтодор" вже провів міжнародний тендер для визначення підрядної організації, яка повинна забезпечити будівництво транспортних розв'язок, розробив проектну документацію. Зараз завершуються процедури з підписання договору на реалізацію цього проекту.

Будівництво транспортної розв'язки на масив Чайки на трасі М-06 є дуже важливим, адже у зв’язку з активним розвитком житлового масиву кількість транспорту на цій ділянці дороги істотно збільшилася. Крім цього, тут проходить маршрут міського автобуса № 37.

Через активний трафік по трасі М-06 на під'їзді до Києва – розворот через три смуги зустрічної магістралі є вкрай небезпечним для всіх транспортних засобів. Низька пропускна здатність через високу інтенсивність транспорту, недостатній рівень безпеки і зручності руху в існуючих умовах, щорічне зростання кількості транспортних засобів призводить до щорічного збільшення кількості і тяжкості дорожньо-транспортних пригод.

Тільки в період 2016 - 2017 рр. на цій ділянці сталося 25 ДТП, в тому числі 8 ДТП з тяжкими наслідками. Крім того, періодично спостерігається зниження швидкості руху і зупинка автомобільного потоку не тільки на поворот ліворуч, але і по основних напрямках дороги Київ-Чоп.

Читайте також:

Ремонтні роботи на автотрасі
Олексій Кулагін
Фото з мережі Інтернет

Новини

Іду в парламент боротись проти насильства в українських родинах - Наталія Баласинович (ВІДЕО)

19.06.2019, 13:49

Фото з мережі інтернет

Вулицями Борисполя роз'їжджав нестерпно п'яний водій

19.06.2019, 13:23

фото з місця події

На Білоцерківщині чоловік пірнав за раками і втонув

19.06.2019, 12:56

Ігор Кононенко

Нардеп Кононенко створив у Васильківському районі мафіозне угрупування - Дубінський (ВІДЕО)

19.06.2019, 12:34

фото з місця події

Двох поліцейських з Київщини нагородили нагородою МВС "Вогнепальна зброя"

19.06.2019, 12:11

Фото з мережі Інтернет

Під Києвом чоловіка за вбивство АТОшника засудили до 13 років позбавлення волі

19.06.2019, 11:45

Загибла риба

На Київщині гине риба через кліматичні зміни

19.06.2019, 11:26

Зникла жінка

У Вишгородському районі зникла жінка із провалами у пам’яті

19.06.2019, 10:58

Аеропорт "Бориспіль"

Обурені пасажири блокували термінал F у "Борисполі"

19.06.2019, 10:34

Валерій Бондик завітав до каплиці великомученика Георгія Побідоносця

Валерій Бондик: людям потрібно допомагати і перш за все слухати (ВІДЕО)

19.06.2019, 10:14

Аналiтика

Депутат Київської облради Леонід Джужик: Я вже 15 років займаюся справою життя

19.06.2019, 8:14

Депутат Київської облради Роман Титикало: Погляди моїх колег відрізняються від позиції партії "Самопоміч"

18.06.2019, 8:04

На Трійцю – про «афганців» і мир

17.06.2019, 15:43

Технічні кандидати від Зеленського: як екс-«регіонали» знову беруть Київщину під контроль

16.06.2019, 13:05

На роботу до Києва: трудова міграція по-білоцерківськи

14.06.2019, 8:46

Як на Київщині небайдужі жінки своїм сестрам допомагають

13.06.2019, 8:04

Позачергові вибори на Київщині: неробство від Віктора Романюка на окрузі №94

12.06.2019, 10:15

Шашечки чи їхати: чи допоможе звільнення Ценова покарати вбивць 5-річного хлопчика

11.06.2019, 15:29

Річковий Чорнобиль: чому екологічне лихо на Росі було неминучим

11.06.2019, 8:54

Транспорт Київщини: "Вишгородпастранс" - фірма-примара чи грандіозний соціальний проект

10.06.2019, 8:04

Блоги

Наталія Мельничук (активістка): парк у центрі Білої Церкви в жахливому стані, я каталася на цих гойдалках більше 30 років тому

19.06.2019, 14:11

Костянтин Матвієнко (політичний експерт): Серіал "Чорнобиль" вплине на хід парламентської виборчої кампанії

19.06.2019, 10:59

Дмитро Христюк (громадський діяч): Пам`ять героям і подяка всім тим, хто був поруч і допомагав в зоні АТО

17.06.2019, 14:05

Василь Олексюк (секретар Бучанської міськради): Я буду представляти ваші інтереси у Верховній Раді України!

13.06.2019, 11:52

Володимир Карплюк (лідер партії "Нові обличчя"): Освіта в Ірпені - фейковий «антирекорд» насправді є РЕКОРДОМ!

13.06.2019, 11:07

Олексій Колосов (начальник філії "Центр пробації" у Києві та Київський області): Ювенальна пробація – ефективна профілактика дитячої злочинності

12.06.2019, 15:55

Олексій Братущак (журналіст): Кандидат Дубінський – справжній медіакілер

12.06.2019, 9:40

Володимир Полочанінов (екс-нардеп): Я так і не зміг додивитися "Чорнобиль" від НВО

11.06.2019, 13:58

Віталій Горкун (начальник патрульної поліції Борисполя): Я залишаю лави патрульної поліції

11.06.2019, 12:49

Ірина Федорів (журналіст): Нахіба нам Горобець? Звернення до Зе!команди від 95 округу

11.06.2019, 12:28