Ігор Коча (громадський активіст, Біла Церква): Транспортна реформа – реалії та завдання на прикладі найбільшого міста Київщини

15.11.2018, 16:47

Як не прикро це констатувати, але оголошена мером Білої Церкви Геннадієм Диким транспортна реформа відверто провалилася. Фактично, все що зроблено за більш ніж два роки – це підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, захід одного нового перевізника та придбання декількох старих тролейбусів.

Хоча починалося все дуже навіть оптимістично: мерія замовила схему руху громадського транспорту, почали встановлювати валідатори, з’явилася нова компанія зі, здавалося б, непоганим автопарком. Проте трошки часу минуло і виявилося, що схему замовлено в одному з харківських інститутів, який зробив її без жодного виїзду в місто. Як наслідок, схема не сподобалася нікому, але за неї вже було заплачено 70 тисяч гривень. До того ж, мер Дикий заявив, що взагалі-то, вона не обов’язковою до застосування. Тобто свідомо на вітер було викинуто немаленькі кошти.

З появою нового перевізника «Транссіті» з’явилася надія, що в умовах конкуренції, маршрутчики почнуть оновлювати автопарк, покращувати сервіс і т.д. Але дива не сталося. Якість послуг як була на рівні нижче плінтуса, так і залишилася. Квитки в маршрутках водії видають тільки на вимогу. Іноді навіть буває, що в них їх просто немає. Ніхто з перевізників і не думає оновлювати автопарк. Справедливості ради підмічу, що «Транссіті» таки має декілька новеньких «Богданів», але цього зовсім недостатньо. Що стосується розвитку комунального транспорту, то все на що спромоглася міська влада – придбати декілька старих тролейбусів за шалені гроші.

Валідатори як почали ставити, так і перестали. Попри обіцянку мера, що незабаром, на усьому транспорті вони будуть. Обіцяв він це ще два роки тому, а віз і нині там. Причина цього в тому, що для маршрутчиків валідатори невигідні, бо одразу каса стане «білою». Ця ж причина заважає і веденню електронного квитка – ділки не горять бажанням виводити свої доходи з тіні. Цілком імовірно, що й сам Дикий перебуває у складі цієї схеми. До слова, містом ширяться чутки, що власник «Транссіті» Юрій Нестерчук є кумом мера міста. Стверджувати не буду, але це змушує замислитися.

Чи можливо якось виправити ситуацію? Безумовно. Перше що треба зробити – дати займатися транспортною реформою компетентним людям. В Геннадія Дикого немає таких спеціалістів – усі його заступники далекі від транспорту. Друге, все ж виконати попередні обіцянки стосовно валідаторів, електронного квитка та оновлення рухомого складу комунального підприємства. Третє, примусити маршрутчиків оновити автопарки, а якщо не хоче – відібрати ліцензію, а новий перевізник знайдеться. І четверте, чи не найголовніше, мер міста Геннадій Дикий нарешті повинен прийняти сторону громади, перестати ховатися від активістів та журналістів, та разом з ними контролювати хід транспортної реформи. Добропорядних перевізників потрібно заохочувати, а нерадивих – викидати з маршрутів. Тільки спільні зусилля міської влади і активістів, рішучі дії зможуть закінчити транспортну реформу. Інакше і надалі будемо їздити на іржавих та дірявих маршрутках.

 

 

Читайте також:

Фото з мережі Інтернет
Фото з мережі Інтернет

1 2

Новини

Фото з мережі Інтернет

В Ірпені облаштовують центр перетримки безпритульних тварин

18.01.2020, 13:52

фото з мережі Інтернет

В Обухівському районі зіткнулися два автомобілі

18.01.2020, 13:20

Олександр Скляров та Геннадій Дикий

У Білій Церкві відбулася нарада з приводу відкриття міжнародного аеропорту (ФОТО)

18.01.2020, 12:30

фото з мережі Інтернет

На Богуславщині сталася летальна ДТП

18.01.2020, 11:00

Павло Кремінський

У Бородянському районі зник 16-річний хлопець

18.01.2020, 9:24

Фото з мережі Інтернет

Прогноз погоди для жителів Київщини на 18-те січня

17.01.2020, 20:57

Фото з місця події

На Васильківщині чоловік зберігав амфетамін та канабіс у котельні

17.01.2020, 20:21

Фото з місця події

На Київщині за рік було побудовано три стадіони

17.01.2020, 19:51

Фото з місця події

У Броварських лікарнях туалети встановлюють посеред палати (ФОТО)

17.01.2020, 19:24

Фото з місця події

На Васильківщині правоохоронці припинили діяльність нелегального грального закладу

17.01.2020, 18:48

Аналiтика

Мер Боярки Олександр Зарубін: Розраховуємо на утворення ОТГ, що дозволить нам нормально розвиватися

17.01.2020, 8:00

Тим, хто хоче навчитися літати: як розвивається комерційна авіація Білої Церкви

16.01.2020, 10:43

Як житиме Київщина у 2020 році: бюджетні програми

15.01.2020, 8:00

Коли закон не заважає: як неподалік від Білої Церкви прописатися під парканом аеропорту

14.01.2020, 8:00

Сільські клуби: як зникає культурна Київщина

13.01.2020, 8:00

Як себе почуває Київська облрада: про підсумки 2019 та надії на 2020 рік

10.01.2020, 8:00

Найбільші платники податків Київщини: ТОВ «Белла-Центр»

09.01.2020, 8:00

Нічия "Черешенька" або Як живеться та співається людям з Великої Стариці Бориспільського району

08.01.2020, 8:09

Будівельне поглинання: «Укрбуд» розчиняється в «Київміськбуді»

08.01.2020, 8:00

Бібліотеки Київщини: коли в Управління культури КОДА нарешті дійдуть руки до сховищ знань

06.01.2020, 8:10

Блоги

Олександр Волинець

Олександр Волинець (депутат Київської обласної ради): Вихід із партії "Батьківщина" був колективним

18.01.2020, 11:30

Іван Ступак (депутат Київської облради): Чому Баканов приїхав на прийом до голови Київської ОДА Чернишова

17.01.2020, 17:54

Анатолій Гунько

Анатолій Гунько (активіст): У президії Київської облради маячить якась незрозуміла людина

17.01.2020, 9:20

Світлана Шеповалова

Світлана Шеповалова (керівник Київського обласного Центру допомоги учасникам АТО): Громадську організацію людей Медведчука хочуть розмістити в приміщенні КОДА

16.01.2020, 13:55

Андрій Нєбитов

Андрій Нєбитов (начальник поліції Київщини): Розкриття вбивств минулих років – це відновлення справедливості та віри у правоохоронні органи

16.01.2020, 11:45

Дмитро Христюк

Дмитро Христюк (екс-заступник голови Київської ОДА): А ваша громада на якому місці?

16.01.2020, 10:00

Вадим Івченко (народний депутат): Сьогодні по усім соціологічним дослідженням 72 % українців проти відкриття ринку землі

14.01.2020, 13:54

Анна Скороход (народний депутат): Земельна реформа може знищити Україну

10.01.2020, 17:42

Єва Басіста (журналіст): Чому Київщину може чекати доля Австралії

09.01.2020, 9:54

Микола Галушко (народний депутат): У моїх виборців по округу розділені думки відносно земельної реформи

08.01.2020, 11:42