Ігор Коча (громадський активіст, Біла Церква): Транспортна реформа – реалії та завдання на прикладі найбільшого міста Київщини

15.11.2018, 16:47

Як не прикро це констатувати, але оголошена мером Білої Церкви Геннадієм Диким транспортна реформа відверто провалилася. Фактично, все що зроблено за більш ніж два роки – це підвищення вартості проїзду в громадському транспорті, захід одного нового перевізника та придбання декількох старих тролейбусів.

Хоча починалося все дуже навіть оптимістично: мерія замовила схему руху громадського транспорту, почали встановлювати валідатори, з’явилася нова компанія зі, здавалося б, непоганим автопарком. Проте трошки часу минуло і виявилося, що схему замовлено в одному з харківських інститутів, який зробив її без жодного виїзду в місто. Як наслідок, схема не сподобалася нікому, але за неї вже було заплачено 70 тисяч гривень. До того ж, мер Дикий заявив, що взагалі-то, вона не обов’язковою до застосування. Тобто свідомо на вітер було викинуто немаленькі кошти.

З появою нового перевізника «Транссіті» з’явилася надія, що в умовах конкуренції, маршрутчики почнуть оновлювати автопарк, покращувати сервіс і т.д. Але дива не сталося. Якість послуг як була на рівні нижче плінтуса, так і залишилася. Квитки в маршрутках водії видають тільки на вимогу. Іноді навіть буває, що в них їх просто немає. Ніхто з перевізників і не думає оновлювати автопарк. Справедливості ради підмічу, що «Транссіті» таки має декілька новеньких «Богданів», але цього зовсім недостатньо. Що стосується розвитку комунального транспорту, то все на що спромоглася міська влада – придбати декілька старих тролейбусів за шалені гроші.

Валідатори як почали ставити, так і перестали. Попри обіцянку мера, що незабаром, на усьому транспорті вони будуть. Обіцяв він це ще два роки тому, а віз і нині там. Причина цього в тому, що для маршрутчиків валідатори невигідні, бо одразу каса стане «білою». Ця ж причина заважає і веденню електронного квитка – ділки не горять бажанням виводити свої доходи з тіні. Цілком імовірно, що й сам Дикий перебуває у складі цієї схеми. До слова, містом ширяться чутки, що власник «Транссіті» Юрій Нестерчук є кумом мера міста. Стверджувати не буду, але це змушує замислитися.

Чи можливо якось виправити ситуацію? Безумовно. Перше що треба зробити – дати займатися транспортною реформою компетентним людям. В Геннадія Дикого немає таких спеціалістів – усі його заступники далекі від транспорту. Друге, все ж виконати попередні обіцянки стосовно валідаторів, електронного квитка та оновлення рухомого складу комунального підприємства. Третє, примусити маршрутчиків оновити автопарки, а якщо не хоче – відібрати ліцензію, а новий перевізник знайдеться. І четверте, чи не найголовніше, мер міста Геннадій Дикий нарешті повинен прийняти сторону громади, перестати ховатися від активістів та журналістів, та разом з ними контролювати хід транспортної реформи. Добропорядних перевізників потрібно заохочувати, а нерадивих – викидати з маршрутів. Тільки спільні зусилля міської влади і активістів, рішучі дії зможуть закінчити транспортну реформу. Інакше і надалі будемо їздити на іржавих та дірявих маршрутках.

 

 

Читайте також:

Фото з мережі Інтернет
Фото з мережі Інтернет

Новини

Фото з мережі Інтернет

Погода на Київщині та у столиці 21-го лютого

20.02.2019, 21:31

Суспільному каналу Київщини оновили обладнання за грантові кошти

20.02.2019, 20:16

Юрій Бойко та Вадим Рабинович

Екс-депутат Київоблради Макаренко замість Рабиновича став довіреною особою кандидата в президенти Бойка

20.02.2019, 19:49

Фото з мережі Інтернет

На Київщині розмитнили понад 20 тисяч "євроблях"

20.02.2019, 19:23

В Ірпені пройде тренінг по освітньому туризму

20.02.2019, 18:55

Голова КОДА Олександр Теререщук

Губернатор Терещук їде до Рокитного для вирішення проблем місцевих жителів

20.02.2019, 18:31

Фото з місця ДТП

Стали відомі подробиці ДТП у Конча-Заспі, де пасажир таксі згоріла заживо (ВІДЕО)

20.02.2019, 18:12

Рятувальники дістали тіло чоловіка з річки у Богуславі

У Богуславі з річки витягнули тіло чоловіка

20.02.2019, 17:47

Фото з мережі Інтернет

У Борисполі побудують сонячну електростанцію

20.02.2019, 17:23

Поліція оголосила підозру чоловіку, який у селі Гореничі вбив власника будинку та викрав людину (ФОТО, ВІДЕО)

20.02.2019, 16:59

Аналiтика

Київщина пам'ятає: боєць 72-ої окремої механізованої бригади Ян Назаренко

20.02.2019, 16:20

Голова Білоцерківської райради Володимир Шевченко: Нам потрібен компроміс з містом

20.02.2019, 8:04

Як кум Путіна «регіоналам» Київщину програв

19.02.2019, 8:51

Транспортна галузь на Київщині: розруха не в клозетах

18.02.2019, 8:04

Фото з мережі Інтернет

Гідні зарплати лікарям і нова якість медичних послуг: як зміниться українська медицина у 2019 році

15.02.2019, 15:43

Цільові програми Київщини-2019: чому варто повчитися в сусідів

15.02.2019, 8:55

Біла Церква: грандіозні плани на авіаційному напрямку

14.02.2019, 8:04

Фото з мережі Інтернет

Кабмін наводить лад у споживанні населенням газу: лічильник встановлять безкоштовно

13.02.2019, 18:49

Сто днів Олександра Терещука: оцінки, тенденції, прогнози

13.02.2019, 8:04

Перший заступник керівника Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад Іван Фурсенко: Сенсу проводити вибори у ОТГ до 2020 року вже немає

12.02.2019, 8:04

Блоги

Сергій Міщенко (народний депутат України): незаконні вимоги "Київоблгазу"

20.02.2019, 18:00

Роман Бочкала (журналіст): Як голова Фастівського лісгоспу вирубав всі ліси та маєток збудував

20.02.2019, 10:57

Михайлина Скорик (активістка): Ірпінський фейк, або Як влада організувала гей-парад у місті

19.02.2019, 18:20

Олексій Колосов (начальник філії Державної установи "Центр пробації" у місті Києві та Київський області): Ми - "столиця" української пробації!

18.02.2019, 11:20

Володимир Бойко (журналіст): вишгородський кримінальний авторитет Фурса пограбував Межигір'я та сдав Карпюка ФСБ Росії

17.02.2019, 15:17

Юрій Гнаткевич (народний депутат 1,5 і 6 скликань): віряни на Сквирщині переходять до Помісної Церкви України

17.02.2019, 11:24

Андрій Нєбитов (заступник начальника поліції Київщини – начальник кримінальної поліції): Про викриття банди угонщиків елітних автомобілів

16.02.2019, 14:19

Володимир Манько (політолог): Політично-поліцейський союз, або Як поліція Київщини "кришує" афери "Батьківщини"

12.02.2019, 21:41

Дмитро Качура (журналіст): Як на Київщині у партії Тарути спливають всіма забуті "регіонали"

12.02.2019, 16:03

Микола Спірідонов (політолог): Перші сто днів Терещука на чолі Київщини. Чи відкриється у губернатора друге дихання?

09.02.2019, 22:24