У Білій Церкві обговорювали тарифи на проїзд у транспорті (ФОТО)

22.12.2018, 15:06

"Круглий стіл" у Білій Церкві "Круглий стіл" у Білій Церкві

Вчора, 21 грудня, відбулося засідання  "Круглого столу" з обговорення проектів регуляторних актів – рішень виконавчого комітету Білоцерківської  міської  ради "Про  тариф  на  проїзд у  міському електричному  транспорті та на  міських автобусних маршрутах загального користування"

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина".

Не дивлячись на те, що декілька тижнів тому міською владою було відкладено рішення про підняття тарифів на невизначений термін, круглий стіл щодо їх підвищення таки втиснувся в останні дні року.

Великий  зал  міської ради ледь вмістив всіх охочих взяти участь у обговоренні, але в те, що захід буде тихим і мирним не сподівався ніхто. І дійсно перші декілька годин обговорення майбутніх тарифів на проїзд були напрочуд палкими. Запрошені перевізники та громадськість розділилася на два табори. Здавалося роль "рефері" мала б дістатися  головуючому президії, заступнику міського голови Олександру Полярушу,  про те  люди, що прийшли висловити протест проти підвищення тарифів на проїзд, відразу назвали Поляруша прибічником транспортників. Шквал емоцій, образ, звинувачень, доцільних та навіть безглуздих реплік лунало між опонентами, а взаємні образи не припинялися попри намагання перевізників спробувати обґрунтувати підвищення ціни на перевезення пасажирів.

Одним з таких виявися славнозвісний "Транссіті", котрому на "круглому столі" критики дісталося найбільше. Особливо після доповіді та обґрунтування нового тарифу. Як зазначив представник "Транссіті", аби виконати всі інвестиційні зобов`язання на 5 років, враховуючи затратні частини тощо, які і складають тариф, то цифра запропонована до оплати проїзду  мала б скласти 9 гривень. Але розуміючи соціальну напругу яка склалась тільки на початку обговорення даних питань, перевізник запропонував компромісну цифру у 7 гривень. Як і очікувалось, почувши це, громадськість вибухнула обуренням. 

Під час жвавих дискусій Олександр Поляруш зазначив, що дане громадське обговорення нічим не відрізняється від ряду інших в плані заангажованості, адже, за його словами, в залі зібралися всі ті самі обличчя та персонажі, яких певні політичні сили вкотре заохотили взяти участь у громадському обговоренні тарифів. То ж коли напруження досягло точки кипіння, переважна частина людей пенсійного віку одностайно покинула залу.

Варто відзначити що діалог продовжився у здебільшого спокійному руслі, де всі інші перевізники також мали змогу висловитись та відповісти на питання присутніх. За підсумками звітності та економічного обґрунтування всі 6 перевізників, які нині є в місті наполягають на підвищенні тарифу на проїзд. При чому абсолютно у всіх автобусних маршрутів економічне обґрунтування вартості проїзду сягло близько 9 гривень, натомість усі вони погоджуються на суму не менше 7. Так для міських автобусних маршрутів загального користування пропонується тариф 7 гривень,   для міського електричного  транспорту – 5 гривень.

Заслухавши позицію транспортників заступник міського голови Олександр Поляруш зазначив, що він звісно проти підвищення тарифів на проїзд, і в людей не ті зарплати щоб їздити по 9 гривень, попри те що дана вартість є обґрунтованою. Що ж до так званого компромісного підвищення до 7 гривень то він певен що ці диктує сьогодення.

На запитання присутніх про компенсацію владою пільгових перевезень, відповідь Олександра Поляруша була однозначною:  при наявності в місті 60 тисяч пільговиків, компенсація приватним перевізникам стала б  бюджету у 120 мільйонів гривень, а це поки що неможливо.  

В свою чергу начальник відділу транспорту міської ради Олена Шевченко відзначила, що промоніторивши підняття цін на проїзд у різних містах України, побачила здорожчання на 1-2 гривні, тобто вартість проїзду складає щонайменше 6-7 гривень. Очільниця транспортного відділу закликала зважено підійти до цього питання і зробити так щоб транспорт в місті працював. 

Резюмуючи засідання круглого столу Олександр Поляруш вніс низку своїх пропозицій, серед яких – встановити вартість проїзду 5, 6, 7 гривень для різного виду автобусних маршрутів, залежно від їх марки, пасажиромісткості та комфорту, або ж не виділяючи нікого з перевізників зробити єдиний тариф у 7 гривень.

Та в будь-якому разі рішення прийматиме виконавчий комітет міської ради, котрий скоріш за все затвердить новий тариф і мешканцям Білої Церкви доведеться прийняти нові реалії.

Читайте також:

Фото з мережі Інтернет
Хвича Мепарішвілі
Фото з мережі Інтернет
Андрій Терегер
Олександр Крамар
Анатолій Федорук, міський голова Бучі

Новини

Фото з мережі Інтернет

Погода на Київщині та у столиці 22-го лютого

21.02.2019, 21:22

Фото з мережі Інтернет

У Броварах пройдуть змагання з плавання

21.02.2019, 20:27

Фото з мережі Інтернет

На Київщині 3-річна дитина наковталася таблеток та ледь не померла

21.02.2019, 19:41

У Броварах голову районної ради закидали яйцями (ВІДЕО)

21.02.2019, 19:22

Фото з мережі Інтернет

На Київщині спланували новий туристичний маршрут за 99 тис грн

21.02.2019, 18:58

Фото з мережі Інтернет

На Київщині помічника нардепа підозрюють у розкраданні "Укрзалізниці"

21.02.2019, 18:38

На Вишгородщині горе-рибалка провалився під лід (ФОТО)

21.02.2019, 18:12

Фото з мережі Інтернет

Києво-Святошинську районну раду захопили рейдери

21.02.2019, 17:47

Жителі області опинилися у водяній пастці (ФОТО)

21.02.2019, 17:24

Фото з мережі Інтернет

На Київщині 20-річний рецидивіст навчав неповнолітнього протизаконному ремеслу

21.02.2019, 16:59

Аналiтика

Свобода вибору: для політиків та виборців

21.02.2019, 8:04

Київщина пам'ятає: боєць 72-ої окремої механізованої бригади Ян Назаренко

20.02.2019, 16:20

Голова Білоцерківської райради Володимир Шевченко: Нам потрібен компроміс з містом

20.02.2019, 8:04

Як кум Путіна «регіоналам» Київщину програв

19.02.2019, 8:51

Транспортна галузь на Київщині: розруха не в клозетах

18.02.2019, 8:04

Фото з мережі Інтернет

Гідні зарплати лікарям і нова якість медичних послуг: як зміниться українська медицина у 2019 році

15.02.2019, 15:43

Цільові програми Київщини-2019: чому варто повчитися в сусідів

15.02.2019, 8:55

Біла Церква: грандіозні плани на авіаційному напрямку

14.02.2019, 8:04

Фото з мережі Інтернет

Кабмін наводить лад у споживанні населенням газу: лічильник встановлять безкоштовно

13.02.2019, 18:49

Сто днів Олександра Терещука: оцінки, тенденції, прогнози

13.02.2019, 8:04

Блоги

Сергій Міщенко (народний депутат України): незаконні вимоги "Київоблгазу"

20.02.2019, 18:00

Роман Бочкала (журналіст): Як голова Фастівського лісгоспу вирубав всі ліси та маєток збудував

20.02.2019, 10:57

Михайлина Скорик (активістка): Ірпінський фейк, або Як влада організувала гей-парад у місті

19.02.2019, 18:20

Олексій Колосов (начальник філії Державної установи "Центр пробації" у місті Києві та Київський області): Ми - "столиця" української пробації!

18.02.2019, 11:20

Володимир Бойко (журналіст): вишгородський кримінальний авторитет Фурса пограбував Межигір'я та сдав Карпюка ФСБ Росії

17.02.2019, 15:17

Юрій Гнаткевич (народний депутат 1,5 і 6 скликань): віряни на Сквирщині переходять до Помісної Церкви України

17.02.2019, 11:24

Андрій Нєбитов (заступник начальника поліції Київщини – начальник кримінальної поліції): Про викриття банди угонщиків елітних автомобілів

16.02.2019, 14:19

Володимир Манько (політолог): Політично-поліцейський союз, або Як поліція Київщини "кришує" афери "Батьківщини"

12.02.2019, 21:41

Дмитро Качура (журналіст): Як на Київщині у партії Тарути спливають всіма забуті "регіонали"

12.02.2019, 16:03

Микола Спірідонов (політолог): Перші сто днів Терещука на чолі Київщини. Чи відкриється у губернатора друге дихання?

09.02.2019, 22:24