Транспорт Київщини: "Вишгородпастранс" - фірма-примара чи грандіозний соціальний проект

10.06.2019, 8:04

Ще восени 2018 року мережу сколихнула новина про створення комунального підприємста у Вишгороді. Навколо цієї події ширилося безліч пліток. Наразі, журналісти «Моєї Київщини постараються внести ясність у це питання

Офіційно підприємство у одному з найбільших міст-супутників Києва було зареєстроване восени 2018 року. Керівником став такий собі Вітряний Ярослав, який раніше був директором Публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Укрсвітлолізинг". В Інтернеті можна знайти інформацію про те, що нинішній директор в 2015 році балотувався від партії “Політична партія "Наш край" до Вишгородської міської ради. І все...

У лютому активісти руху “СтопКор" намагалися знайти офіс комунального підприємства. Офіційно воно зареєстроване за адресою Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1. За цією адресою зареєстровано ще 30 суб’єктів, здебільшого адміністративні установи. Тоді, два місяці назад СтопКорівцям так і не вдалося потрапити до новоствореного транспортного підприємства. Проте, залишається незрозумілим, чому активісти шукали саме офісного приміщення підприємства. Адже ніхто з них чомусь не говорив про те, що автобуси закуплені та виконують перевезення. Як пояснюють у мерії, за цією адресою ніякого офісу й не повинно було бути, адже ПП “Оскар”, з яким “Вишгородпастранс” буцімто уклав договір, це ніщо інше, як технічні приміщення та стоянки для вантажних машин.

Ми поспілкувалися з мером міста Олексієм Момотом і намагалися розібратися в цьому питанні. Він пояснив, що взагалі ніхто не мав на меті створювати власне комунальне підприємство, якби не безкінечні конфліктні ситуації з приватними перевізниками. «Досить часто у нас з виникали проблеми, щодо перевезення пільговиків. Бюджету України, як завжди бракує коштів, тому з року в рік їм не компенсували нічого. Тому виходить така ситуація: за законом перевізник зобов’язаний брати всіх пільговиків, а фактично йому це ніхто не компенсує. Звичайно, водії бунтували, адже їхня заробітна платня залежить від цього, а пільгових категорій населення дуже багато у місті, це і чорнобильці і пенсіонери, учасники бойових дій і т.д. Через це ми вирішили компенсувати це з міського бюджету», - пояснив міський голова.

Після регулярних негараздів Вишгородська міська рада проводила перемовини з депутатським корпусом, у результаті чого й виникла ідея створення КП «Вишгоропастранс». На момент розмови, підприємство вже закупило два автобуси. У міській раді планувати створити один соціальний, тобто безкоштовний, маршрут. Якщо враховувати інформацію, отриману від мера, то ще минулого тижня підприємство мало б одержати останні довідки в обладміністрації і маршрут мав стати офіційно регулярним. У мерії повідомили, що у фінансовому плані, за безкоштовний автобус вони компенсують ті ж самі гроші, що компенсували перевізнику за пільгові категорії. Тільки різниця в тому, що фінанси у першому випадку йшли у приватну кишеню, а зараз залишаються у комунальному підприємстві.

Підтвердження слів міського голови, ми знайшли у відкритих джерелах. 1 березня міська рада уклала договір про послуги з регулярних спеціальних перевезень пасажирів на автобусному маршруті "м. Вишгород - м. Київ, АС "Героїв Дніпра", який оцінили в 142 500 грн. Договір укладений був терміном дії до грудня цього року, але вже 15 березня його розірвали за згодою сторін, обґрунтувавши тим, що перевізник не може надати якісні умови обслуговування. Мер розповідав, що наразі ведуться переговори про поновлення договору.

Бюрократія нашої держави не оминула й це підприємство. Міський голова розповів про сумнівний розвиток цієї  справи: «Ми б хотіли закупити більше великих автобусів, замість двох. Але з боку офіційного перевізника й кількох його однопартійних депутатів багато заяв проти цієї ідеї. Врешті- решт через міську раду цю ідею скасували, начебто це непотрібно й не заслуговує на бюджетні кошти. Якщо депутатський корпус все ж прийде до того, аби збільшити рухомий склад автопарку, ми це обговоримо».

Отже, ми все ж таки переконалися в існуванні та функціонуванні цього комунального підприємства, але і воно оповите павутиною пліток та бюрократії.

Інша справа, що за ігри з поновлюваннями-скасуваннями договорів має хтось нести відповідальність. Адже через це страждають пільговики...

Антон Болбочан, "Моя Київщина"

Читайте також:

Фото з місця події
Фото з мережі Інтернет
фото з місця події
фото з місця події
фото з місця події
Фото з мережі Інтернет
Фото з мережі Інтернет

Новини

Фото з мережі Інтернет

Мешканця Київщини засудили до 6 років за ґратами за вбивство товариша

22.10.2019, 19:30

Фото з місця події

Дівчина з Обухівщини посіла друге місце на Всеукраїнському співочому конкурсі

22.10.2019, 18:55

Людмила Приходько

Уряд звільнив керівника Держгеокадастру Київщини

22.10.2019, 18:26

Фото з місця події

Бучанка стала віцечемпіонкою України з бодібілдингу

22.10.2019, 17:52

Речові докази

В Обухові спіймали магазинного грабіжника

22.10.2019, 17:29

Фото з місця події

У Вишгороді затримали киянина з небезпечними речовинами (ФОТО)

22.10.2019, 13:59

Фото з місця події

У Іванківському районі чоловік спіймав 77 кг риби на суму майже 15 тис грн

22.10.2019, 13:08

Фото з місця події

У Переяславі колишній військовий продавав наркотики за допомогою Telegram-каналу

22.10.2019, 12:45

Фото з місця події

У Васильківському районі у чоловіка вилучили 30 макових голівок

22.10.2019, 12:24

Фото з мережі Інтернет

У Переяславі в пожежі ледь не загинуло дві людини

22.10.2019, 11:54

Аналiтика

Обухівський район: хто боротиметься за крісла мерів і чому "слуги" Коломойського можуть залишитися тут ні з чим

22.10.2019, 8:14

Найбільші платники податків Київщини: ТОВ "Українська молочна компанія"

22.10.2019, 8:00

Олексій Чернишов - забудовник з Харкова - без п'яти хвилин новий голова Київської ОДА

Губернатор будівельних майданчиків: чому у Зеленського вирішили призначити "варяга" з Харкова

21.10.2019, 15:51

П'ять запитань: В’ячеслав Дяченко про вибори, екологічний стан річки Рось та розвиток міста Богуслав (ВІДЕО)

21.10.2019, 15:13

Громадський активіст Ігор Труба: Вишневим керують кримінальні елементи при апатичному населенні

21.10.2019, 8:00

Очима містян: як живеться у Бучі, Боярці та Вишневому

18.10.2019, 16:43

Михайло Бно-Айріян

Піар у "совковому" стилі, або Чому голова Київської ОДА ганьбить партію президента

18.10.2019, 8:01

Мер Борисполя Анатолій Федорчук: Історія дасть оцінку діяльності і моїй, і кожного президента

17.10.2019, 8:00

Найбільші платники податків Київщини: ПрАТ "Вишнівський ливарно-ковальський завод"

16.10.2019, 8:00

Системна криза на Ставищенщині: що робити творчим людям, коли "слуги народу" забули про культуру

16.10.2019, 7:45

Блоги

Костянтин Климчук (генеральний директор ТОВ "Час змін інформ"): Ми змогли здійснити мрію бійців про позашляховик

22.10.2019, 13:55

Олексій Оскер (голова, ВГО "Євро столиця"): мені запропонували очолити Київську ОДА

21.10.2019, 11:26

Ігор Дармостук (шеф-редактор сайту КиевВласть): Бно-Айріян пішов з посади через явну війну з нардепами від умовної групи “Приват”

21.10.2019, 11:04

Андрій Анісімов (екс-перший заступник голови Київської ОДА): Київщина потребує динамічного розвитку!

20.10.2019, 16:35

Лада Лузіна (письменниця): Про нерозгадані таємниці графині Браницької з Білої Церкви

20.10.2019, 14:28

Олександр Замула (активіст): Про можливість розформування Томашівської ОТГ

18.10.2019, 10:46

Тетяна Семенова (перший заступник голови Київської облради): Про перспективи співпраці Київщини з інвесторами

17.10.2019, 9:25

Ігор Мещан (директор департаменту соціального захисту населення КОДА): Про фестиваль "З війни до миру. Діти" до Дня захисника України

17.10.2019, 8:57

Максим Плешко (депутат Ірпінської міськради): Ірпінь - перше місто в Україні, яке викупило приватну будівлю для облаштування комунальної школи

16.10.2019, 19:14

Ігор Оваденко (голова організації "СВД"): Обухівська влада - лицеміри

14.10.2019, 19:02