Володимир Гайдамачук (активіст): Білоцерківська транспортна монополія Нестерчука

18.11.2019, 19:23

Українська політика часто схожа на гру в "чапаєва" - мінімум роздумів, максимум рухів. Це я про виборчу кампанію переможця мажоритарного округу №90 Миколу Бабенка у Білій Церкві. За рахунок чого переміг екс-голова облради, якого зараз вважають близьким до олігарха Василя Хмельцького та його "правої руки" Костянтина Єфименка? В першу чергу – завдяки боротьбі за тарифи на проїзд. Варто нагадати, що Бабенко перетворив ідею зниження цін на маршрутку в ідею-фікс. І в решті-решт досяг свого – проїзд у місті було знижено до 5 грн.
Чому Бабенко взявся саме за цю тему під час виборчої кампанії? По-перше, це класично популістична тема – у нас народ любить халяву, і той би хто пообіцяв, що проїзд взагалі буде безкоштовний, в українських реаліях отримав би 100% підтримки. По-друге, історія з проїздом автоматично била по головному конкуренту Бабенка – кандидату в народні депутати від "Слуги народу" Юрію Нестерчуку, який не лише є власником найбільшої білоцерківської транспортної компанії "ТрансСіті", а також є одним з лідерів перевезень у Києві, де йому належить ТОВ "Союз-Авто".   
Ця задумка політтехнологів Бабенка спрацювала на повну: він єдиний, хто не зі "Слуги народу" переміг на Київщині. Причому цікаво, що попри те, що вибори пройшли ще наприкінці липня, але популіст Бабенко разом з депутатами Білоцерківської міськради так вжилися у роль, що ухвалення рішення щодо зниження тарифу з 7 до 5 гривень ухвалили аж в жовтні. За відповідне рішення проголосувало 33 з 36 білоцерківських депутатів. Ще троє не голосували.
Можна було б говорити про впевнену вікторію пана Бабенко над Нестерчуком, але тут як раз виявилося, що під час веселої гри "зменш тарифи" депутати абсолютно не врахували економічну складову питання. Справа в тому, що 5 гривень – межа собівартості проїзду для перевізників Білої Церкви"
Бабенка можна привітати: за нинішньої ситуації всі транспортники міста – банкрути! І тут найсмішніше: всі окрім Нестерчука, важковаговика, який може роками дотувати збиткові білоцерківські маршрути за рахунок супер-прибуткових столичних, на яких працює "Союз-Авто".
І тут виходить найсмішніше: у гонитві за прихильністю електорату Бабенко разом з міськрадою знищують бізнес невеликих місцевих транспортників на користь одного крупного гравця. Якщо так буде продовжуватись, то найбільше місто області очікує транспортна монополія Нестерчука, який вже скоро отримає можливість викупити звільнені збанкрутілими конкурентами рейси в місті…

Читайте також:

Фото з мережі Інтернет
Фото з мережі Інтернет
Фото з місця події
Юрій Нестерчук
Юрій Нестерчук
Юрій Нестерчук
Юрій Нестерчук

Новини

Фото з мережі Інтернет

У Бучі затримали п'яного водія

10.12.2019, 9:25

Фото з мережі Інтернет

Під Києвом багатоповерхівки можуть стати причиною авіакатастрофи

10.12.2019, 8:56

Крадені речі

У Вишгороді затримали серійного крадія

10.12.2019, 8:28

Фото з мережі Інтернет

Погода на Київщині та у столиці 10-го грудня

09.12.2019, 21:33

Фото з місця події

У Броварському районі жінка-водій легковика загинула в автопригоді

09.12.2019, 19:57

Микола Корнійчук

Суд закрив справу по звинуваченню першого заступника Бориспільського голови

09.12.2019, 19:24

Фото з місця події

Голова Київської ОДА Чернишов та мер Києва Кличко домовилися про реалізацію спільної стратегії поводження з відходами

09.12.2019, 18:54

Фото з місця події

Неординарні пасажири: в аеропорту "Бориспіль" виявили левів

09.12.2019, 18:21

Фото з мережі Інтернет

У фастівському парку планують створити "Алею ялинок" на новорічні свята

09.12.2019, 17:54

Речові докази

На Вишгородщині в працівників СТО поліція виявила наркотики

09.12.2019, 17:31

Аналiтика

Цукрова карта Київщини: від знищення до модернізації

10.12.2019, 8:00

Хабар не перешкода: як учень Яна Табачника відмазався від в'язниці і повернувся в Київську облраду

09.12.2019, 8:10

Відлуння громадянської війни: як іспанці сховалися в Таращі

09.12.2019, 8:00

Фоото з матчу "Колос" - "Дніпро-1"

Шикарний покер: як "Колос" помстився дніпрянам за поразку в першому турі

07.12.2019, 23:17

Найбільші латифундисти Київщини: "курятники", свинарі та іноземці

06.12.2019, 8:00

Голова Нацполіції Київщини Андрій Нєбитов: Боротьба з організованою злочинністю – в пріоритеті

05.12.2019, 8:00

Жінка долю вишивала

04.12.2019, 8:18

Київська митниця: хто сидить на потоках

04.12.2019, 8:00

В'ячеслав Соболєв

Смертельний постріл: хто найняв кілерів Яроша ліквідувати депутата Київоблради Соболєва

03.12.2019, 8:01

Найбільші платники податків Київщини: ТОВ "Комплекс Агромарс"

03.12.2019, 7:52

Блоги

Дмитро Качура (журналіст): Як ЗаЖОП хоче підім’яти під себе Київську облраду

09.12.2019, 16:05

Сергій Шабовта (президент Всеукраїнської асоціації операторів ринку безпеки): Ситуація з обстрілом машини депутата Соболєва – прогнозована

09.12.2019, 12:16

Вадим Кошель (екс-секретар Білоцерківської міськради): За регіонала Савчука проголосувало 25 реваншистів

09.12.2019, 11:20

Олександр Кучеренко (активіст): Шахраї під маркою облгазу

08.12.2019, 13:29

Варвара Чорноіваненко

Варвара Чорноіваненко (прес-секретар голови Київської ОДА у 2018-2019 рр): Волонтери роблять добрі справи за ідею

06.12.2019, 15:20

Руслан Кузьменко

Руслан Кузьменко (депутат Київоблради): Волонтери – люди, які не чекають слів подяки за свою допомогу

05.12.2019, 16:51

В’ячеслав Соболєв (депутат Київоблради): Наша сім’я потребує допомоги небайдужих громадян

05.12.2019, 12:19

Леонід Джужик (депутат Київської обласної ради): На Київщині буде створено футбольну Академію

05.12.2019, 9:10

Володимир Полочанінов (екс-заступник голови Київської ОДА): Терміново потрібен закон про лобізм

04.12.2019, 12:16

В’ячеслав Усков (директор білоцерківського театру): Я вдячний колективу, глядачам, та усім хто був не байдужим до театру

03.12.2019, 12:10