#

Автомобільні заправки на Київщині: як працює мережа "KLO"

29.05.2020 08:04
Автомобільні заправки на Київщині: як працює мережа "KLO"
Логотип АЗС "KLO"

Інформаційний портал "Моя Київщина" розпочинає серію матеріалів про мережі автозаправних станцій, що функціонують у межах столичного регіону. Кому належать АЗС "KLO", які послуги надають та яку цінову політику проводять, читайте в сьогоднішньому матеріалі

У далеких 90-х два однокласники-киянини Ігор Чернявський та В'ячеслав Стешенко мріяли про створення по-справжньому європейської автозаправки в самому серці України – Києві. Відтак, у 1995 році з'явилася на світ столична мережа АЗС "KLO".

Починаючи з 1997 року, щорічно відкривалися 3-4 заправки. Таким чином, розширюючи географію присутності бренду, компанія ставала національною. Наразі працює 62 сучасні АЗК "KLO", що розташовані в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях.

Варто зазначити, що в період із 2001 по 2005 роки автозаправні станції "KLO" працювали під торговою маркою "ТНК". За цей час компанія розширилася вдвічі, а її акціонери прийняли рішення про вихід із торгової мережі та просування власного бренду. Разом із цим АЗС почала змінювати синє оформлення заправок на жовто-чорну колірну гаму.

Як свого часу пояснювало керівництво "KLO", причиною "перефарбування" стала поява нового постачальника палива. Раніше, згідно з договором із "ТНК", заправки продавали паливо Лисичанського НПЗ, тож були забрендовані в фірмовому стилі російської нафтової компанії.

Взагалі назву "KLO" придумали засновники мережі АЗС, пояснюючи, що взяли перші літери дієслів, що найбільш точно відповідають цінностям їхнього бізнесу "Кипеть. Летать. Образовываться". Слід зауважити, що латинське написання бренду зі стилізованим переливанням однієї літери в іншу відображає природу продуктів АЗС.

Справжнім бренд-ідентифікатором "KLO" став загадковий звір, що живе на логотипі компанії (розробляв київський дизайнер Богдан Кравченко). Кожен вбачає у цій невідомій істоті щось своє, особливе. Для когось це чупакабра, піранья, монстрик чи навіть роздавлений клоп. Хтось же йде далі й мислить по-філософськи – динамічний символ нафтопродуктів, справжня жива молекула нафти.

Натомість самі засновники мережі АЗС жартома зазначають, що називають цього звіра стрімкий КЛОвець. І навіть придумали легенду, що він проживає живе на дні 11-кілометрової Маріанської западини.


На сьогодні в межах Київській області функціонує 34 АЗС "KLO". Так, автозаправні станції розташовані в таких містах столичного регіону: Березань (1), Бориспіль (2), Бровари (6), Васильків (1), Вишневе (2), Ірпінь (1), Переяслав (3), Яготин (2).

Представлені АЗС і в районах Київщини: Васильківський – смт Глеваха (2); Києво-Святошинський – села Стоянка, Петропавлівська Борщагівка, Софійська Борщагівка, Вишневе, смт Чабани (2);  Переяслав-Хмельницький – села Жовтневе, Панфіли, Світанок, Рокитнянський – села Троїцьке, смт Рокитне.

По одній автозаправній станції "KLO" є також у Бородянському (село Микуличі), Броварському (село Скибин) та Яготинському (село Панфіли) районах.

Компанія реалізує пальне виробництва Литви (ORLEN Lietuva), Білорусі (Мозирський НПЗ), а також й України (під торговою маркою Shebel). Українське пальне з 1 січня 2018 року поставляється Шебелинським НПЗ, що належить державному підприємству "Укргазвидобування" та повністю перейшов на випуск пального екологічного стандарту Євро-5.

Загалом у "KLO" реалізована концепція паливного супермаркету. Тож автомобілістам пропонують різні види палива за досить пристойну ціну: бензин А-95 преміум (23,69), А-95 (21,29), А-92 (20,29), дизельне паливо(21,49),газ (9,89). І, звісно ж, постійно діють усілякі акції.

Ще у грудні 2011 року "KLO" запустила програму лояльності ДякуYOU system, яка наразі вже об'єднує понад 1 800 000 водіїв. Варто зазначити, що карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.

Клієнти "KLO" мають можливість скористатися послугами від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Цікаво, що для покриття великих витрат за електроспоживання, компанія вирішила скористатися перевагами відновлюваної енергії. Відтак, економічний ефект від "сонячного бізнесу" становить близько 1 млн грн на рік.


Справді, хороші знижки на паливо також приємно дивують, тож щоразу під час розрахунку хапатися за голову не доведеться. Так, наразі акцію "Великі знижки на KLO" продовжено до 30.06.2020. Умови залишилися незмінними: із кожною заправкою від 20 літрів із карткою ДякуYOU знижка на наступну заправку збільшується, а після сьомої заправки стає максимальною – VENTUS (від 1 до 5 грн/л), SHEBEL & EURO & 95E40 (від 1 до 4 грн/л), GAS LPG (від 0,9 до 1,5 грн/л).

Також компанія "KLO"створила новий мобільний додаток, у якому користувачі мережі АЗС можуть відстежувати всі новини та акції, переглядати історію своїх покупок, а також слідувати за балансом бонусів. Окрім цього, система пропонує клієнтові через додаток різні купони на знижки.

"KLO" дбає про те, щоб усі змогли скористатися перевагами мобільного додатку, тож за встановлення програми на девайс клієнт отримає два QR-коди зі знижками на пальне: після використання першого QR-коду буде надіслано новий із аналогічною пропозицією.

Мережа автозаправок "KLO" подала гідний приклад взаємодопомоги в час пандемії коронавірусу: на соціальні проєкти було виділено більше мільйона гривень. Зокрема, закупили обладнання для київських лікарень і передали 12 500 літрів на заправку автомобілів, які зі свого автопарку для медиків виділила Верховна Рада.

Також компанія дала можливість "підвішувати" обіди для медиків Київської міської лікарні №4, а згодом – оплачувати обід для лікаря на АЗС і за реквізитами онлайн за допомогою LiqPay.

Вартість одного комплексного обіду становить 47,5 грн. Це собівартість гарячого обіду з першої та другої страви, а також салату. Таким чином "KLO" пропонує віддячити тим, хто зараз на передовій у боротьбі з коронавірусом.

Страви готуються силами мережі "Борщ Cafe", що є лідером придорожнього громадського харчування на дорогах Київської області. Наразі вона закрита для відвідувачів, проте клієнти таки можуть замовити їжу з собою, оскільки в компанії є партнери, що здійснюють доставку.

У "KLO" є також мережа кав'ярень"Kawabar", де пропонують, окрім стандартного фаст-фуду, більш корисну їжу – салати з сезонних овочів і молочну продукцію із категорії дитячого харчування.

Як запевняє компанія, на період карантину АЗС посилили харчову безпеку: готують каву, хот-доги та сендвічі в окремому приміщенні, запаковують та виносять на місце видачі на вулиці, щоб мінімізувати контакти. "KLO" пропонує й послугу "Kawа drive". Тож якщо ж у клієнтів зовсім немає часу, а вони добряче зголодніли, їм сюди.

Згідно з дослідженнями експертів Інституту споживчих експертиз, "KLO" розділила перше місце з "ОККО". Було проведено дві дегустаційні комісії, де виставили оцінки за смак страв, а також привітність персоналу, швидкість обслуговування, зручність меблів, наявність інтернету та чистоту туалетів. Також вибірково страви відправляли в лабораторію для мікробіологічних досліджень, щоб визначити, чи немає в них ознак несвіжості.

Про "Борщ Cafe" варто було б розказати детальніше, адже багато клієнтів заїжджають на "KLO" не так заради палива, а щоби смачно поїсти. Як бачимо вже з назви закладу, його концепція українська, що стосується зокрема й продуктів і декору. Відтак, "Борщ Cafe" – сучасний етно-лофт у традиційній колірній гамі – буряково-червоний із зеленим.


У "KLO" є два формати продуктових маркетів – "Подорожник" і "VILLA Market". Перший – це стандартні магазини при АЗС із досить великим асортиментом товарів. Другий же – формат "магазину біля дому", який сміливо може конкурувати з традиційними маркетами поза АЗС. Це справді зручно, адже можна не лише заправитися, а й придбати додому свіжі продукти.

Отже, у мережі АЗС "KLO" досить вигідне розташування, адже вона фактично покриває всі потоки руху в Києві та області. Компанія пропонує різні види палива за помірною ціною: тільки тут ви знайдете аж три види 95-го бензину. На заправках можна придбати пальне, перекусити, повноцінно поїсти, помити автомобіль, підкачати шини, "перевзутися", зарядити телефон, купити свіжий хліб і м'ясо. У "KLO" є Wi-Fi, банкомати, термінали та навіть обмін валют, а на багатьох трасових АЗС є парковки для TIR і душові.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Антон Болбочан
журналіст
Теги: