Винен клієнт: чому Kaercher відмовляється від ремонту неякісної продукції

Компанія Kaercher, яка
виробляє різноманітну побутову та промислову техніку, збільшує свою присутність
на українському ринку. Незабаром у Гатному добудують великий офісний центр із автомийкою,
проте до німецького гіганта є питання щодо гарантійного обслуговування
продукції. Як співробітники компанії перекладають відповідальність за поломку
продукції на клієнта, читайте в сьогоднішньому матеріалі
Як повідомляється на сайті компанії, сучасне та екологічне офіційне
представництво Kaercher буде розташовано неподалік села Гатне. Окрім офісних
приміщень, у ньому будуть діяти найбільший в Україні Kaercher Центр,
інноваційний навчальний центр Kaercher Академія та сервісний центр для
обслуговування техніки.
У компанії запевняють, що офісний центр буде побудовано із залученням
максимально екологічних та сучасних технологій. Також планується розміщення автомобільної
мийки із використанням технологій, що виключають забруднення навколишнього
середовища. На території майбутнього комплексу Kaercher Competence Center
будуть упроваджені технології очищення води для щоденного використання та
застосування з навчальною метою.
Щоправда, у селі Гатне є проблема із каналізаційною системою, а відкриття автомийки,
навіть найсучаснішої, не буде сприяти покращенню ситуації. Місцеві хвилюються,
що погіршиться якість води, адже хімічні речовини, так чи інакше,
потраплятимуть у ґрунт.
Близько пів року тому до редакції інформаційного агентства "Моя Київщина"
звернувся чоловік, що придбав продукцію Kaercher, яка дуже швидко поламалася. У
магазині "Епіцентр" був куплений насос для води високого тиску, а
гарантійний термін обслуговування складав 2 роки. При купівлі товару діяла
спеціальна пропозиція, суть якої полягала в збільшенні терміну "гарантії"
до 5 років, якщо провести реєстрацію придбаного товару по чеку чи серійному
номеру на сайті компанії.
Поломки трапляються навіть у найкращих виробників техніки, а для їх
ліквідації й існує гарантійний ремонт. Але в цьому випадку вийшло інакше.
Чоловік спочатку зателефонував на гарячу лінію компанії, де йому повідомили, що
реєстрація була проведена неправильно, тому додаткової гарантії немає. Варто
зауважити, що двох років із моменту придбання товару не минули, тому компанія
мусила відшкодувати витрати на ремонт.
Чоловік звернувся до сервісного центру Kaercher, щоб було проведено гарантійний
розбір насоса для встановлення причини поломки. Але відповідь здивувала, адже
спеціалісти сервісу повідомили, що випадок – не гарантійний.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", передбачено єдиний випадок відмови в гарантійному ремонті – порушення споживачем правил експлуатації товару або його зберігання. Варто зауважити, що цей факт має довести сторона, до якої споживач пред’явив вимогу про безоплатне усунення недоліків. Причому порушення правил експлуатації повинно бути доведено експертизою.
Тоді в сервісному центрі Kaercher несправність насоса пов’язали з поганою
якістю води у свердловині. Але при цьому чоловік запевняє, що воду зі
свердловини перевіряли в лабораторії, де не зафіксували перевищень по
будь-якому з показників. Оскільки вода відповідає всім органолептичним та
фізико-хімічним властивостям, бути задоволеним такою відповіддю компанії чоловік не міг.
Вартість усього переліку запчастин, що необхідні для ремонту, становила
близько половини початкової суми товару. Покупець був обурений, адже насос не
відпрацював навіть гарантійний термін, а за його ремонт хочуть здерти три
шкури.
Виникає питання. Навіщо взагалі купувати оригінальну продукцію, якщо вона
не виправдовує сподівання? Або ж навіщо обіцяти гарантію, якщо потім
відповідальність за поломку нестиме покупець? Чоловік наголошує на тому, що
перед цим користувався вдвічі дешевшим китайським аналогом 8 років і жодних
проблем не виникало.
Виходить, що світовий бренд, який тісно співпрацює з найбільшою мережею
торговельних центрів "Епіцентр", дурить простих людей. Захист прав споживачів
в Україні себе не виправдовує, адже його постійно ліквідовують або ж
реформовують, а територіальних підрозділів немає. При цьому представники
"Епіцентру" кажуть, що гарантію забезпечує постачальник, який і несе
відповідальність за неякісну продукцію.
Замикає це безвихідне коло Kaercher зі своїм формулюванням про "не
гарантійний випадок". Чоловік повідомив, що й досі не може добитися правди:
Щодо відмови у проведенні гарантійних робіт звернувся на гарячу лінію Держпродспоживслужби, але, як і очікувалось, відповіді не отримав. Але здивувала позиція всесвітньо відомої компанії – написана їм скарга на офіційному сайті теж залишилась без відповіді. А тут вони завод вирішили будувати. Виходить, у нашому районі буде вироблятись неякісна продукція нечистоплотною фірмою, яка не гарантує якість та сервіс.
Довідково:
Kaercher – провідний світовий виробник високотехнологічних систем чистки і
прибирального обладнання. Компанія, що була заснована 1935 року в Німеччині, є
лідером світового ринку в галузі інноваційних технологій очищення.
Станом на 2020 рік концерн Kaercher представлений 130 компаніями в 73
країнах світу зі штатом працівників у 13 500 осіб. Понад 50 000 торговельних і
сервісних пунктів у всьому світі забезпечують безперебійне обслуговування
клієнтів.
Офіційне представництво Kaercher в Україні відкрито 2006 року. Штат
працівників складає понад 250 осіб. 2018 року українське представництво було
визнано дочірньою компанією Kaercher номер один у світі.
Широкий спектр техніки і послуг Kaercher орієнтований на побутових,
комерційних і промислових споживачів. Компанія відома своїми очисниками
високого тиску, обладнанням для догляду за садом і автомобілем, технікою для
очищення підлоги та пилососами.
Інновації від самого початку є найважливішим фактором зростання і
невід’ємною частиною корпоративної культури компанії. Близько 90% всіх
продуктів Kaercher, представлених у продажу, мають не більше п’яти років з
моменту розробки. Загалом понад 1000 працівників займаються дослідженнями і
розробленням у Kaercher.
Минулого року Kaercher стала членом Асоціації рітейлерів України (RAU), заснованої в 2013 році як незалежне об'єднання гравців ринку роздрібної торгівлі та підприємств, пов'язаних із рітейлом.