Дмитро Васильєв, керівник ТСЦ МВС у Софіївській Борщагівці: Понад 5 тис послуг в місяць надають фахівці нашого сервісного центру

Насамперед поговоримо про рівень завантаженості ТСЦ в Софіївській Борщагівці, адже сервісний центр знаходиться в безпосередній близькості до столиці.
Розпочну з того, що всі сервісні центри, котрі надають послуги, працюють за принципом екстериторіальності – себто обслуговуємо усіх громадян, незалежно від місця їх реєстрації. А оскільки ТСЦ МВС № 3246 знаходиться в безпосередній близькості до Києва, то левова частка людей, котрих ми обслуговуємо, - це зі столиці і навколишніх населених пунктів. Тому, справді, працівники нашого центру мають високу навантаженість. Зокрема, лише за листопад нашими фахівцями було надано понад 5 тисяч послуг. За 11 місяців 2024 року ця цифра сягає 69,5 тисяч. За кожною цифрою – відповідальна робота наших фахівців, адже кожного відвідувача ми слухаємо, вивчаємо його документи та ситуацію, намагаємось допомогти.
Чи обмежується надання послуг сервісного центру виключно цим приміщенням?
Звісно, ні. У зоні обслуговування нашого територіального сервісного центру наразі знаходиться три ЦНАПи (Чабанівський, Боярський, Дмитрівський), які, зокрема, надають послуги з реєстрації та обміну посвідчення водія.
Наразі частина послуг сервісних центрів МВС переведені в онлайн-площину, відповідно їхні переваги відчули на собі як надавачі послуг, так і їх отримувачі. Розкажіть читачам про напрямки цифровізації та оптимізації роботи сервісного центру.
Сервісні центри постійно впроваджують нові онлайн-послуги. Нині швидко, в декілька кліків, за допомогою комп’ютера чи смартфона і не виходячи з дому громадяни можуть скористатися Електронним кабінетом водія, де можна забронювати номерні знаки, замовити індивідуальні номерні знаки, продовжити термін зберігання номерних знаків, відновити чи обміняти посвідчення водія, призначити належного користувача чи перевірити транспортний засіб. Додатково через портал “Дія” нині можливо скористатися онлайн-послугою – заміна посвідчення водія.
Щодо е-запису, то, виходячи з попиту та можливостей сервісних центрів, питання наявності талонів на постійному контролі в керівника РСЦ Сергія Петрова та кожного з керівників ТСЦ. До прикладу, у нашому ТСЦ 3246 (с. Софіївська Борщагівка) щоденно генерується близько 400 талонів, зокрема з них 100 - здача теоретичного екзамену на отримання водійського посвідчення та приблизно стільки ж - на здачу практичного іспиту на отримання водійського посвідчення.
Хочу додати, що основний принцип роботи електронної черги – комфорт людей. З допомогою е-запису, громадяни можуть планувати власний час та не витрачати години, перебуваючи в чергах.
Окремо зазначу, що при роботі з електронною чергою ми приділяємо увагу особам, які мають пільгове обслуговування поза чергою, а також військовим, які на даний час захищають Україну від російської агресії.
Як обладнаний кабінет для теоретичних іспитів та авто для практичних іспитів? Яке використовується технічне забезпечення?
Для забезпечення максимально прозорого складання теоретичних іспитів, екзаменаційний кабінет обладнаний відеокамерами, які, зокрема, фіксують звук та не мають «мертвих зон» приміщення. Таким чином кандидати у водії не зможуть отримати можливу підказку від сторонніх осіб. А саме місце, за яким кандидат у водії здає іспит, обладнане камерою face-ID. Це дає можливість протягом іспиту ідентифіковувати обличчя людини. Тобто - цілком унеможливлює корупційні прояви.
Фінішна пряма для майбутнього водія – практичний іспит. Його можна складати на транспортному засобі навчального закладу або на автомобілі сервісного центру МВС. Втім, незалежно від обраного вами авто, в обох випадках ваші дії, і дії екзаменатора будуть фільмуватись відеокамерами. Це обов’язкова умова практичного іспиту.
Нині усі автівки сервісного центру обладнані камерами відеоспостереження.
Чи є співпраця з місцевим самоврядуванням?
Керівництву регіонального сервісного центру Київської та Чернігівської областей Сергію Петрову вдалося налагодити тісну та плідну співпрацю з органами місцевого самоврядування і з питань покращення якості надання послуг громадянам. Як результат такої співпраці, маємо цьогоріч поповнення автопарку: за субвенційні кошти селищної ради було закуплено легкові автомобілі з автоматичною АКПП на базі а/м Renault Duster, 2024 року випуску. Ці сучасні нові авто надають можливість нашим громадянам складати практичні іспити в комфортних та сучасних умовах.
Окремо маємо авто, надане Головним сервісним центром, для здачі практичного іспиту на категорію «С».
Яка робота ведеться для забезпечення інклюзивності та наскільки доступними є послуги для осіб з інвалідністю?
Важливим показником в роботі є доступність послуг для всіх громадян. Тож на сьогодні ТСЦ має всі можливості, аби нашими послугами скористались особи з інвалідністю, особи з порушеннями слуху, зору. До прикладу, для осіб з інвалідністю відведено паркомісця, головний вхід у ТСЦ забезпечено безбар’єрним доступом до приміщення, в тому числі встановлено пандус, розміщені інформаційні знаки про шляхи руху до приміщень, встановлено кнопку виклику адміністратора.
Разом з цим, у сервісному центрі МВС Білої Церкви (ТСЦ №3242) особи з інвалідністю можуть скласти практичний іспит на спеціальному переобладнаному авто.
Як сервісний центр працює в умовах війни у безпековому плані, зокрема як вдається організувати роботу під час відключення світла?
На жаль, вже тривалий час Україна живе в умовах війни, постійних обстрілів і сигналів “повітряних тривог”. Все це певною мірою впливає на кожного з нас і, звісно ж, військовий стан впливає на роботу сервісних центрів Київщини.
Зокрема, задля збереження життя та здоров’я наших відвідувачів і працівників, сервісні центри МВС призупиняють надання послуг після оголошення сигналу “Повітряна тривога” та радять громадянам переходити в безпечні місця – укриття. Після того, як небезпека минула - повертаємось до роботи. Також СЦ забезпечений генератором - в разі тривалих відключень світла.
Нині ж для безпечного та безперешкодного надання послуг облаштовуємо укриття.
Читати "Моя Київщина" у Telegram