Бориспільська міськрада запустить контакт-центр на новорічні свята
Бориспіль планує у тестовому режимі запустити лінію контакт-центру міськради за безкоштовним номером телефону на новорічні свята
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на "ВІСТІ".
Директор КП "ВУКГ" Микола Корніяка розповів, що контакт-центр створено для більш ефективної комунікації з мешканцями у випадку аварійних ситуацій, якщо контакт із відповідними службами недоступний.
У випадку аварійних ситуацій диспетчер контакт-центру прийме заявку і переадресує її відповідній службі, а заявнику надасть контакти, куди телефонувати у подібному випадку наступного разу. У свою чергу, і диспетчери комунальних служб передаватимуть до центру інформацію про аварійні відключення тощо, яка буде повідомлятися мешканцям міста у випадку звернення. Номер телефону оприлюднять пізніше.
Микола Корніяка звернув увагу на те, що під час дзвінка висвітлюється номер, з якого телефонує заявник. Навіть приховані номери у випадку необхідності — при неадекватних зверненнях чи погрозах — швидко з’ясовує поліція.