#

Київщина опинилася у лідерах серед покупців реклами в перший рік війни

20.03.2023 14:40
Київщина опинилася у лідерах серед покупців реклами в перший рік війни
Фото з мережі Інтернет

Проєкт DOZORRO Transparency International Ukraine дослідив, як на Prozorro купували послуги реклами за бюджетні кошти протягом першого року повномасштабної війни

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на дослідження DOZORRO Transparency International Ukraine.

У матеріалі зауважується:

Реклама за бюджетні гроші – тема хитка. З одного боку, такі послуги важливі для розвитку комунікацій влади до громадян, тим паче в часи настільки напруженої боротьби проти дезінформації та ІПСО. З іншого – у чиновників завжди є спокуса скотитися в самопіар.

Аналітики дослідили дані про закупівлі на Prozorro, які:

  • оголосили із 24 лютого 2022-го до 24 лютого 2023-го;
  • провели за закупівельним кодом CPV 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги;
  • стосувалися саме реклами, а не інших послуг, які потрапили у вибірку після перших двох фільтрів – для цього дочистили дані вручну.

Окремо наголошується на тому, що аналіз враховує тільки ту інформацію, яка доступна публічно.

Отож за перший рік війни публічні замовники на Prozorro придбали реклами на 262 млн грн. Найбільше покупок припало на висвітлення результатів своєї діяльності, розробку та розміщення інформаційних матеріалів у соцмережах, радіо та телебаченні, а також проведення рекламних кампаній.

Було з’ясовано, що майже 82% загальної суми припадає на Київську (108,5 млн грн) та Дніпропетровську (104,1 млн грн) області. Втім, варто відзначити, що столичний регіон має такий показник через "ПриватБанк" та "Укрпошту", які зареєстровані у Києві.

Лідирують також Одеська область – 5,2 млн грн, Львівська – 4,9 млн грн, та Черкаська – 4,4 млн грн.

Нагадаємо, що британсько-нідерландська компанія Unilever Plc спрямує 20 млн євро на будівництво фабрики в Київській області.


Читати "Моя Київщина" у Telegram