Координаційний центр з надання правової допомоги прийняв понад 45 тисяч дзвінків
За два місяці війни юристи Єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги прийняли понад 45 тисяч дзвінків
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на спільноту "Координаційний центр з надання правової допомоги" у Facebook.
На гарячу лінію центру за номером 0 800 213 103 щодня надходить
близько 750 дзвінків.
Зважаючи на те, що із запровадженням воєнного стану в Україні у законодавстві
відбулося багато змін, навантаження на контакт-центр зросло. Начальниця
управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з
надання правової допомоги Наталія Марчук розказала:
Ми звернулися до наших працівників місцевих центрів з проханням долучитися до консультування людей телефоном. Одразу зголосилися декілька десятків фахівців, за що ми їм щиро вдячні.
Зазначається, що за день один юрист системи БПД опрацьовує близько 40
дзвінків. І це в умовах неповного робочого дня і наявних можливостей – інколи
деяким операторам протягом дня доводиться відключатися та йти в укриття через
повітряні тривоги. Навіть у вихідні дні юристи підключаються до системи та
продовжують приймати телефонні дзвінки.
Найчастіше люди звертаються до фахівців центру із такими питаннями:
- отримання довідки внутрішньо переміщеної особи;
- призов військовозобов’язаних осіб, відстрочку та бронювання;
- гуманітарну, соціальну та іншу допомогу;
- правила виїзду за кордон;
- стягнення аліментів під час війни.
Нагадаємо, що Генеральний
штаб ЗСУ оприлюднив оновленя дані щодо загальних бойових втрат російських
окупантів у період із 24 лютого до 28 квітня.