#

Координаційний центр з надання правової допомоги прийняв понад 45 тисяч дзвінків

28.04.2022 14:50
Координаційний центр з надання правової допомоги прийняв понад 45 тисяч дзвінків
Фото з мережі Інтернет

За два місяці війни юристи Єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги прийняли понад 45 тисяч дзвінків

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на спільноту "Координаційний центр з надання правової допомоги" у Facebook.

На гарячу лінію центру за номером 0 800 213 103 щодня надходить близько 750 дзвінків.

Зважаючи на те, що із запровадженням воєнного стану в Україні у законодавстві відбулося багато змін, навантаження на контакт-центр зросло. Начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук розказала:

Ми звернулися до наших працівників місцевих центрів з проханням долучитися до консультування людей телефоном. Одразу зголосилися декілька десятків фахівців, за що ми їм щиро вдячні.

Зазначається, що за день один юрист системи БПД опрацьовує близько 40 дзвінків. І це в умовах неповного робочого дня і наявних можливостей – інколи деяким операторам протягом дня доводиться відключатися та йти в укриття через повітряні тривоги. Навіть у вихідні дні юристи підключаються до системи та продовжують приймати телефонні дзвінки.

Найчастіше люди звертаються до фахівців центру із такими питаннями:

  • отримання довідки внутрішньо переміщеної особи;
  • призов військовозобов’язаних осіб, відстрочку та бронювання;
  • гуманітарну, соціальну та іншу допомогу;
  •  правила виїзду за кордон;
  • стягнення аліментів під час війни.

Нагадаємо, що Генеральний штаб ЗСУ оприлюднив оновленя дані щодо загальних бойових втрат російських окупантів у період із 24 лютого до 28 квітня.

Читати "Моя Київщина" у Telegram