#

Мер Дикий провалив важливу реформу, – ЗМІ

27.08.2020 12:50
Мер Дикий провалив важливу реформу, – ЗМІ
Фото з мережі Інтернет

Транспортна реформа – найочікуваніша обіцянка чинного міського голови Геннадія Дикого завершилася чи не повним знищенням КП "Тролейбусне управління" і появою нового монополіста – ТОВ "Транссіті", яке тепер обслуговує вісім найбільш прибуткових автобусних маршрутів

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на "Тиждень Біла Церква".

Тож тепер рішення виконкому від 16 липня про збереження тарифу на проїзд у маршрутках на рівні п’яти грн виглядає як намагання чинної міської влади зберегти лояльний електорат перед виборами, тому що хто, як не вона ще декілька місяців тому активно здавала в суді інтереси містян, підтримуючи підвищення тарифу на проїзд в автотранспорті.

Основний меседж реформи – розвиток муніципального транспорту. Спочатку міський голова був завзятий у його реалізації, але в результаті поставив інтереси приватного бізнесу вище інтересів громади.

Що маємо наразі? За фактом так званої "транспортної реформи" у Білій Церкві правоохоронці відкрили декілька кримінальних справ. Зокрема, розслідується закупка мерією вживаних тролейбусів за ціною, що у 106 разів перевищила початкову.

Інтереси містян активно відстоювала "ГО Біла Церква Разом" і Микола Бабенко – не лише на акціях протесту, а й в суді, де міська влада фактично стала на бік перевізників.

Найбільше у такій ситуації мене вразила поведінка представників міської влади в суді. Вони, відстоюючи інтереси перевізників і, відповідно, зростання тарифу, звинувачували ГО у зниженні тарифу на пасажирські перевезення. І наразі маємо ситуацію, коли "найсправедливіший" суд, мотивований відповідним чином, ухвалює рішення в інтересах приватного перевізника, щоб підвищити тариф. Проте, я думаю, що цього поки що не станеться, адже на носі вибори, – зазначає Микола Бабенко.

Нагадаємо, що 22 серпня у Білій Церкві правоохоронці ліквідували ще один заклад грального бізнесу.

Читати "Моя Київщина" у Telegram