Мер Дикий провалив важливу реформу, – ЗМІ
Транспортна реформа – найочікуваніша обіцянка чинного
міського голови Геннадія Дикого завершилася чи не повним знищенням КП "Тролейбусне
управління" і появою нового монополіста – ТОВ "Транссіті", яке
тепер обслуговує вісім найбільш прибуткових автобусних маршрутів
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з
покликанням на "Тиждень
Біла Церква".
Тож
тепер рішення виконкому від 16 липня про збереження тарифу на проїзд у
маршрутках на рівні п’яти грн виглядає як намагання чинної міської влади
зберегти лояльний електорат перед виборами, тому що хто, як не вона ще декілька
місяців тому активно здавала в суді інтереси містян, підтримуючи підвищення
тарифу на проїзд в автотранспорті.
Основний
меседж реформи – розвиток муніципального транспорту. Спочатку міський голова був завзятий у його
реалізації, але в результаті поставив інтереси приватного бізнесу вище інтересів громади.
Що маємо
наразі? За фактом так званої "транспортної реформи" у Білій Церкві
правоохоронці відкрили декілька кримінальних справ. Зокрема, розслідується закупка мерією
вживаних тролейбусів за ціною, що у 106 разів перевищила початкову.
Інтереси
містян активно відстоювала "ГО Біла Церква Разом" і Микола Бабенко – не лише на акціях протесту,
а й в суді, де міська влада фактично стала на бік перевізників.
Найбільше у такій ситуації мене вразила поведінка представників міської влади в суді. Вони, відстоюючи інтереси перевізників і, відповідно, зростання тарифу, звинувачували ГО у зниженні тарифу на пасажирські перевезення. І наразі маємо ситуацію, коли "найсправедливіший" суд, мотивований відповідним чином, ухвалює рішення в інтересах приватного перевізника, щоб підвищити тариф. Проте, я думаю, що цього поки що не станеться, адже на носі вибори, – зазначає Микола Бабенко.
Нагадаємо, що 22
серпня у Білій Церкві правоохоронці ліквідували ще один заклад грального
бізнесу.