#

На Київщині співробітників "Нової пошти" звинуватили у скотському ставленні до роботи (ФОТО)

13.12.2021 15:39
На Київщині співробітників "Нової пошти" звинуватили у скотському ставленні до роботи (ФОТО)
Фото з мережі Інтернет

Постійний користувач послугами "Нової пошти" поскаржився на роботу компанії, співробітники якої пошкодили цінний товар

Про це інформаційному порталу "Моя Київщина" повідомив клієнт компанії.

Чоловік говорить, що його посилку відправили з Тетієва у передмістя Києва. Дві банки були запаковані в спеціальну пухирчасту плівку, що мала захистити товар від пошкодження. На коробці також були наліпки, що сигналізували про перевезення крихкого товару, тому з ним потрібно бути максимально обережним.  

У відділенні чоловік забрав посилку, не оглядаючи її вміст, про що потім пожалкував. Уже вдома він виявив, що одна з банок – розбита. Він запевняє, що обережно поводився з коробкою, адже знав її цінність товару всередині. Клієнт переконаний, що його вантаж було пошкоджено при перевезенні співробітниками компанії.

Вартість ринкова та оціночна не мають значення, коли йдеться про домашній мед, який передали під час сезонних хвороб для дітей, щоб зміцнювати імунітет. Це просто яскравий приклад скотського ставлення до своєї роботи та до клієнтів.

При цьому чоловік не бачить сенсу скаржитися чи шукати справедливості, адже наперед знає, що компанія ніколи не визнає провину. Також він застерігає інших клієнтів бути обачними, щоб не потрапити в халепу.

Нагадаэмо, що "Нова пошта" інвестує 1 млрд грн у будівництво сортувального терміналу біля Міжнародного аеропорту "Бориспіль".



Читати "Моя Київщина" у Facebook