У "Борисполі" проходять тренінги для спілкування з людьми з нейровідмінностями
142 працівники аеропорту "Бориспіль", які щоденно взаємодіють з пасажирами, проходять серію тренінгів, на яких вчаться особливостям комунікацій із людьми з нейровідмінностями
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на пресслужбу аеропорту "Бориспіль".
Зазначається, що тренінги проводить Анастасія Степула, засновниця DiversityConsultingAgency , експертка з особливостей комунікації з людьми, що мають нейровідмінності.
У грудні співробітники аеропорту вже пройшли тренінгову програму, яка включала в себе навчання основам безбар’єрності, етиці спілкування з пасажирами з порушеннями слуху та базовим навичкам жестової мови. Курс проводили фахівці Міжнародний аеропорт "Бориспіль" , Visa та "Безбар'єрність".
Працівниця Оксана Кошелєва прокоментувала навчання:
На сьогоднішньому занятті я дійсно дізналася для себе багато цікавого і нового. Так, під час нашої роботи ми спілкуємось з різними категоріями пасажирів, для нас дуже важливо звертати увагу на цю категорію пасажирів. Ми часто зустрічаємо у своїй роботі таких людей і намагаємось зареєструвати їх на рейс у першу чергу.
Аеропорт послідовно продовжує рухатись до мети: "Аеропорт "Бориспіль" - стандарт без бар’єрів", що впроваджується у межах ініціативи "Без бар’єрів" Першої Леді Олени Зеленської.
Читати "Моя Київщина" у Facebook