Очільник сервісного центру в Білій Церкві Олександр Барабаш: головне - створення більш комфортних умов для клієнтів
Наприкінці жовтня 2015 року в Україні
розпочато роботу перших сервісних центрів. Згодом такі центри почали з’являтись
у регіонах. Про роботу одного з найбільших сервісних центрів Київщини - 3242,
що знаходиться у Білій Церкві, "Моя Київщина" поговорила з його очільником - Олександром Барабашем.
- Розкажіть коротко про роботу центру.
- Центр №3242 проводить реєстрацію та
перереєстрацію транспортних засобів, надає довідки про несудимість, дозволи на
небезпечний вантаж, посвідчення водія, як первинне, так і за новими категоріями, проводить видачу маячків. Тобто
спектр послуг досить широкий.
- Яка різниця між колишнім МРЕУ та сервісним
центром МВС?
- Відмінності, перш за все, полягають у
створенні більш комфортних умов для клієнтів. Якщо МРЕВ старого формату
асоціювалось із великими чергами,
маленькими, незручними приміщеннями, кабінетною системою, то сервісний центр - це просторе приміщення,
відкрите спілкування між працівниками центру та клієнтами, наявність
електронних сервісів, швидке та якісне обслуговування.
- Якщо ми з вами заговорили про черги, то
зараз є можливість записатися до електронної черги, або просто підійти до
центру та в порядку черги отримати послугу.
Але багато людей старшого віку не "дружать" з інтернетом. Як зробити
послугу однаково доступною і для клієнтів за електронним записом, і для живої черги?
- Якщо людина не зареєструвалась через
електронний сервіс вона підходить до адміністратора, де їй через термінал
надається талон який зазначає місце в
черзі. На питання: «Чому електронна черга в
пріоритеті?» - є дуже проста відповідь. Тому що ви самі можете
заздалегідь обрати зручний для вас день та час, аби отримати сервісні послуги.
Скажу, що надалі мережа електронних послуг буде стрімко розвиватись, адже це
зручно, саме для клієнтів.
У нашому центрі працює 23 особи, 18 з яких
- адміністратори. На 9 годину ранку, як правило, ми маємо електронну чергу з 8
осіб, інші адміністратори працюють з людьми, які отримали талони, тобто прийом
проводиться паралельно, як для однієї так, так і для іншої черги. Черга
рухається в порядку зростання.
- Зараз можна побачити чимало об'яв від фірм-посередників, які пропонують швидко здійснити переоформлення автівки. Чи дійсно
фірма-посередник може організувати оформлення швидше?
- Я хочу одразу попередити, що такі оголошення дають шахраї. Переоформляють транспортні засоби сервісні центри. Договори купівлі-продажу транспортних засобів можуть виписувати такі організації, як сервісні центри, нотаріальні контори, а також торгівельні організації, які офіційно зареєстровані у Головному сервісному центрі. Але переоформити транспортний засіб з всіма документами покупець має лише у сервісному центрі, записавшись в електронну чергу, або ж звернувшись безпосередньо за талоном в центр та отримати послугу.
- Бувають такі дні, що на майданчику біля
центру скупчуються багато машин і людей. Чи планується для зручності
облаштувати парковку і можливо сидячі місця
для клієнтів?
- Територіальний сервісний центр
знаходиться на орендованій території,
вона досить обмежена. На ній розташовані
паркувальні місця, працює кафетерій, але через карантинні обмеження вхід до
закритих приміщень здійснюється відповідно до санітарних норм.
Наскільки прозоро працює центр і чи
можливий, наприклад, пріоритетний підхід до клієнтів-друзів, родичів, знайомих?
Будь-які маніпуляції виключаються.
Існує електронна черга з визначенням номеру, якщо людина без електронної черги звертається до центру то отримує у адміністратора талон, такий талон має отримати лише власник транспортного засобу, а не будь-які інші сторонні особи. На талоні зазначається номер у черзі, прізвище, дата і час його отримання. Черга зростає у порядку звернень, і адміністратор не може розпочати роботу з іншим клієнтом не визвавши попереднього.
На центр зараз досить велике навантаження,
набагато більше ніж в аналогічних центрах регіону. Чи планується
відкрити у місті ще кілька філій?
Біла Церква - досить велике місто, крім цього зараз існує така послуга, як «Єдине вікно», тобто обслуговування людей з будь-яких інших міст України. Навантаження існує, але зараз наш Головний та регіональний сервісні центри співпрацюють з ЦНАПами, і ЦНАПи також надають деякі послуги, які надаємо і ми - це реєстрація нових транспортних засобів та перереєстрація посвідчення водія. Тому, якщо людині зручніше оформити такі послуги в ЦНАПі вона може звернутись і отримати послугу там.