#

Ми адаптовуємо системи соціальної підтримки під сучасні виклики

Ярослав Добрянський (в.о. голови Київської обласної ради)

27.10.2024 16:16
Ми адаптовуємо системи соціальної підтримки під сучасні виклики

Війна змусила нас по-новому переглянути питання соціальної підтримки, зокрема, пенсійного забезпечення. Ми адаптовуємо ці системи під сучасні виклики.

Взяв участь у засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 9-ти місяців цього року. Сам захід відбувся на підприємстві "Сквирянка" – зразковому прикладі того, як бізнес і громада можуть діяти разом! Їхнє гасло "Будь у ритмі життя!" – це не просто слова. Це нагадування, що лише у співпраці й спільними зусиллями можливо досягти успіху! 

Соціальна підтримка – питання першочергової важливості. Соціальний захист включає в себе допомогу не лише пенсіонерам, людям з інвалідністю, але й військовослужбовцям, учасникам бойових дій, ветеранам, родинам загиблих воїнів та внутрішньо переміщеним особам.

На Київщині вже діють програми для військовослужбовців, їхніх родин та ВПО. На 2024-2025 роки однією з програм виділено 164 млн грн для підтримки Захисників і Захисниць, а також для сімей Героїв Небесної Сотні. 

Також Київщина стала домівкою для понад 320 тисяч переселенців. І тут підкреслю важливість роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області у цих містечках. Завдяки їхній злагодженій роботі вдається забезпечувати своєчасне надання необхідних послуг. Їхній внесок – неоціненний!

Сьогодні підсумовувалась робота Пенсійного фонду у Київській області за 9 місяців!

Маємо достойні результати: 

  • призначено 19 808 нових пенсій (на 944 більше, ніж торік);
  • здійснено 46 389 перерахунків пенсій (на 4 781 більше, ніж минулого року);
  • майже 335 тисяч особам надано близько 462 тисяч послуг;
  • організовано 581 виїзний прийом для осіб з обмеженими фізичними можливостями;
  • проведено понад 1 100 виїзних прийомів на віддалених робочих місцях, де надано майже 14 тисяч послуг – на 7 тисяч більше, ніж торік.

Також: 

  • оператори Контакт-Центру прийняли 86 тисяч дзвінків;
  • в електронну форму переведено 368 667 записів про трудову діяльність через сервіс "Електронна трудова книжка";
  • зареєстровано 29 864 звернення громадян – на 8% більше, ніж торік.

Ці результати свідчать про ефективність і дієвість їхньої роботи! А ще – про вміння налагоджувати процеси за будь-яких умов. Через війну, ситуація весь час змінюється, але реагувати треба швидко і результативно. Саме так працює Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області. Дякую його керівнику – Василю Фатхутдінову та усій команді за злагоджену роботу!

Читати "Моя Київщина" у Telegram
Теги: