Наталія Музиченко (депутат Київоблради): екс-регіонал Чередніченко з перевізниками намагається таємно підняти ціну на проїзд
Перевізники звернулися до начальника Управління інфраструктури КОДА Юрія Чередніченка з проханням, чи вимогою, про підвищення тарифу пасажирських перевезень у Київській області.
Наразі ситуація така, що тарифи вже завищені. Перевізники мають і так великий прибуток. Від своїх інформаторів я дізналася, що водії з кожної машини на маршруті щоденно здають власнику від 1200 до 1500 грн готівкою, приблизно стільки ж залишається у водія на руках.
Ці суми ніяк не оподатковуються, обліку пасажиропотоку також немає, тобто розмова про збитковість – це брехня.
Рейси зараз не збиткові, навіть при теперішніх цінах на паливо-мастильні матеріали та запчастини. Проте вони все ж ініціюють підвищення тарифів на перевезення. Це несправедливо і неправильно.
Що зараз робить пан Чередніченко? Він запросив перевізників для обговорення цього питання. Звичайно, що питання про тарифну політику не передбачає зниження тарифів, бо звернулися з питанням підвищення тарифів. Тож сьогодні це мало відбутися.
У зв’язку з тим, що президент приїхав представляти нового голову ОДА, відмінили роботу всіх комісій. Я піднялася в Управління інфраструктури і запитала, коли буде наступне засідання. А мені відповіли, що засідання буде проводитися в закритому режимі, а про дату проведення заступного засідання повідомлять тільки перевізників.
Мене, як депутата обласної ради, члена Комісії з питань соціально-економічного розвитку та заступника голови цієї ж комісії, туди не допустять. Як це можливо? Вони хочуть в тиху там щось собі "порішати", а потім віддати це нам, як даність.
В якій країні таке можливо? Чи це пов’язано з призначенням нового губернатора, можливо це вже його політика, він ще не заступив, а вже веде політику проведення робочих груп в закритому режимі. Це ж не йдеться про питання державної безпеки, чи державної таємниці. Це питання добробуту людей області. На яких підставах тоді засідання буде проводитися в закритому режимі?
У цьому році тарифи вже піднімалися майже у всіх районах області, а прибуток, як власників авто, так і водіїв залишається колосальним. У нашому випадку пасажирські перевезення – це чорна діра абсолютно, там все непрозоре та кримінальне.
А найгірше те, що вони й надалі збираються проводити свої засідання в закритому режимі, в таємниці від людей, а потім підносити нам такі сюрпризи.
Робоча група вже визначила цифру, на яку повинні бути збільшені тарифи. Але жодних розрахунків стосовно цієї цифри немає. Вони просто аргументують все підвищенням цін на пальне.
Як вже відомо, зарплата водіїв не оподатковується, все працює за чорними схемами. Це незаконний бізнес, який потрібно викорінювати. Не створювати сприятливі умови, щоб вони і надалі людей обдирали, а викорінювати!
Єдиним вирішення проблеми є комунальний транспорт, як за кордоном. А в нас усе просто перевернуто з ніг на голову. При наявності комунального транспорту, можна вводити електронні квитки, валідатори, та просто вести облік пасажирів.
Окрім цього, водії часто ображають пільговиків. Вони самі собі встановили норму 1-2 чоловіки з посвідченням в автобус, а решті відмовляють.
А законодавство не регулює кількість пільгових місць, це вже вони самі від себе, тобто вони порушують всі можливі норми закону. А зараз, знову з порушенням закону, вони хочуть не допустити мене до комісії, попри статус депутата місцевої ради, а питання підняття цін на проїзд напряму пов’язано з моєю сферою?
Це все говорить, що там будуть підкилимні домовленості, що там будуть якісь "цукерочки і коржики", невідомо чим присмачені рішення. А які з цього ще можна зробити висновки?
Читати "Моя Київщина" у Facebook