#

Аналітики проєкту PolitArena дослідили корупційні ризики будівництва Великої окружної дороги

10.06.2021 15:33
Аналітики проєкту PolitArena дослідили корупційні ризики будівництва Великої окружної дороги
Фото з мережі Інтернет

Нещодавно депутати ухвалили рішення проте, що, фактично, будівництво Київської окружної дороги проводитиметься без будь-яких конкурсів і тендерів

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням  на "www.politarena.org".

Зазначається, що для американців виключили ProZorro. Через те, що нібито система не дозволяє укладати договори типу EPC-F. Від звичайних контрактів вони відрізняються тим, що договір укладається з "генеральним" виконавцем робіт, а той, у свою чергу, розробляє проєкт будівництва, знаходить кредиторів і реалізовує його. У тому числі здійснює всі закупівлі та знаходить субпідрядників. Вивівши з-під дії закону всі витрати, пов’язані з будівництвом КОД, парламентарії фактично дозволили не лише укласти контракт із Bechtel Corporation за неконкурентною процедурою, а й купувати будь-які товари, що начебто пов’язані з КОД, без тендерних процедур.

Також у статті повідомляється, що вартість КОД, лише за попередніми оцінками, визначається на рівні 85 млрд грн. Це близько 17 млн євро за кілометр. А в підсумку ціна може бути вищою в два-три рази, і Україна може побити "рекорд" Румунії з найдорожчої дороги. На нинішньому етапі в Укравтодору немає ні чіткого розуміння умов співпраці, ні порядку фінансування та оплати кредиту. Лише переконання в тому, що окружна дорога — це важливо, і що відома американська компанія — це запорука успіху і відсутності будь-яких корупційних ризиків.

Також нагадаємо, що 10 червня, розпочався капітальний ремонт дорожнього покриття на вулиці Великоснітинській, що у Фастові.


Читати "Моя Київщина" у Telegram