Аналітики проєкту PolitArena дослідили корупційні ризики будівництва Великої окружної дороги
Нещодавно депутати ухвалили рішення проте,
що, фактично, будівництво Київської окружної дороги проводитиметься без
будь-яких конкурсів і тендерів
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на
"www.politarena.org".
Зазначається, що для американців виключили
ProZorro. Через те, що нібито система не дозволяє укладати договори типу EPC-F.
Від звичайних контрактів вони відрізняються тим, що договір укладається з "генеральним"
виконавцем робіт, а той, у свою чергу, розробляє проєкт будівництва, знаходить
кредиторів і реалізовує його. У тому числі здійснює всі закупівлі та знаходить
субпідрядників. Вивівши з-під дії закону всі витрати, пов’язані з будівництвом
КОД, парламентарії фактично дозволили не лише укласти контракт із Bechtel
Corporation за неконкурентною процедурою, а й купувати будь-які товари, що начебто
пов’язані з КОД, без тендерних процедур.
Також у статті повідомляється, що вартість
КОД, лише за попередніми оцінками, визначається на рівні 85 млрд грн. Це
близько 17 млн євро за кілометр. А в підсумку ціна може бути вищою в два-три
рази, і Україна може побити "рекорд" Румунії з найдорожчої дороги. На
нинішньому етапі в Укравтодору немає ні чіткого розуміння умов співпраці, ні
порядку фінансування та оплати кредиту. Лише переконання в тому, що окружна
дорога — це важливо, і що відома американська компанія — це запорука успіху і
відсутності будь-яких корупційних ризиків.
Також нагадаємо, що 10 червня, розпочався капітальний ремонт дорожнього покриття на вулиці Великоснітинській, що у Фастові.