#

Через перепади напруги у мікрорайоні Переяслава погоріла побутова техніка

20.06.2018 13:32
Через перепади напруги у мікрорайоні Переяслава погоріла побутова техніка

У мікрорайоні Спаська Левада, що у місті Переяслав-Хмельницький, через перепади напруги, у мешканців багатоквартирних будинків згоріла побутова техніка

Як передає "Моя Київщина", про це виданню "Вісник Переяславщини" повідомила Наталія Головченко, мешканка багатоповерхового будинку № 12 по вул. Набережна, що у мікрорайоні Спаська Левада Переяслава-Хмельницького. 

Минулого понеділка без двадцяти хвилин на п’яту ранку її розбудило пищання безперебійника електроенергії біля котла індивідуального опалення. Майже одночасно самі собою увімкнулися кондиціонер, електродуховка. Кинулася виключати всю побутову техніку. Далі, коли минув перший шок, вирішила перевірити, чи не вийшло що з електроприладів з ладу. Виявилося, що згорів телевізор “Панасонік”, тюнер біля нього, роутер для інтернету. Натомість опалювальний котел працював. На жаль, через кілька годин, поки ходила до інтернетчиків, щоб полагодили чи замінили роутер, помітила, що не працює вже і котел.

– Очевидно, перепади напруги були не лише з самого ранку, – зробила висновок, – а повторювалися і пізніше. Тому і згорів котел. Спеціаліст, до якого вже зверталася, сказав, що “полетіла” материнська плата. Її замінити, мінімум це – 5700 грн.

Коли ж прийшла додому того дня, 18 червня, у вечорі, виявилося, що роутер, який встигли замінити, знову згорів. Знову мені довелося платити за встановлення нового. Загалом же у мене через перепади напруги вийшла з ладу не лише техніка, а погоріли і всі економ лапмочки, навіть у акваріумі лампочка згоріла. Скільки буде коштувати ремонт техніки і чи підлягатиме вона взагалі ремонтуванню, ще не знаю.

Щоб поскаржитися на проблеми з енергопостачанням, почала телефонувати до Переяславської дільниці “Київобленерго”. Там відповіли не одразу. Та нарешті трубку взяла якась жінка. Сказала, що телефонувати їй потрібно до міського жеку, що це нібито їхня проблема, та до колекторського центру “Київобленерго”, що в Білій Церкві. До колцентру телефонувала разів з десять протягом всього наступного дня. Не додзвонилася. Жеківці ж приїхали одразу. Подивилися і сказали, що їхньої вини у проблемі з енергопостачанням немає. Лише наступного дня додзвонилася до колцентру. Там відповіли, що відповідно до їхньої процедури, якщо проблема не жеківська, то заявку до них повинна подавати нібито не вона, а жек.

– Мені не важливо, від кого повинна бути заявка, – сказала Наталія Головченко, – але техніка у нас продовжує горіти. І сталося це не лише у мене, а і у моєї сусідки Наталії Поліщук. Згоріли холодильник, мікроволновка і телевізор. Як розповідала, перепади напруги вона помітила ще з минулої неділі. Під вечір чистила вишні. Раптом надто  яскраво загарілася лампочка і перегоріла. До колцентру вона також не додзвонилася. Оскільки було дуже спекотно, сусідка перш за все звернулася до майстрів, щоб відремонтували холодильника. Приїхали, ніби й полагодили та, коли увімкнула, виявилося, що верхня камера гріє +16, нижня морозить -20. На її телефонні дзвінки ті ремонтники врешті відповіли, що більше займатися ним не будуть. Та то вже інша тема.

Коли ж приходили жеківці, говорили, що подібні проблеми з перепадами напруги не лише у нашому будинку. Нібито почалися після того, як у мікрорайоні Карань згорів трансформатор.

На наше звернення 20 червня до Переяславської дільниці “Київобленерго” там відповіли, що з приводу цієї проблеми поки що ніякого коментаря дати не можуть. Між тим обидві жінки повідомили, що віднесли туди відповідні заяви.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Теги: