"Гарячі лінії" щодо коронавірусу: куди звертатись мешканцям Київщини
Мешканці Київщини можуть отримати інформацію про коронавірус та консультації з питань соціального захисту за телефоном гарячої лінії
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на пресслужбу Київської обласної адміністрації.
У Київській області працюють "гарячі лінії" з інформування громадян про коронавірус. Жителі області можуть телефонувати за вказаними номерами до відповідних служб та ставити питання щодо карантину та інфекції COVID-19.
Читайте також: Чого насамперед боятися під час пандемії?
Номери, які можуть бути корисними для мешканців області:
- 0-800-50-52-01 – "гаряча лінія" Міністерства охорони здоров’я;
- (044) 425-43-54 – Центр Громадського здоров’я МОЗ;
- 15-45 – урядова "Гаряча лінія";
- 0456 31 00 46 – отримання інформації про коронавірус чи допомогу при підозрі на COVID-19.
Консультації з питань соціального захисту населення у Київській області (з 9:00 до 18:00):
- 096 295 67 87 – інформація з питань соціального обслуговування;
- 050 975 44 96 – інформація з питань соціальних виплат (допомоги, пільги, субсидії).
Також нагадаємо, що за даними Центру громадського здоров'я станом на 27 березня на Київщині зафіксували вісім нових випадків захворювання на коронавірус.
Читати "Моя Київщина" у Facebook