"Миронівський хлібопродукт" олігарха Косюка буде годувати відвідувачів МакДональдз
Мережа ресторанів McDonaldʼs розпочала партнерство з агрохолдингом "Миронівський хлібопродукт" олігарха Косюка та переходить на курячі котлети для МакЧікен, вироблені компанією
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на інтервʼю гендиректорки McDonaldʼs на ринках України, Чехії та Словаччини Юлії Бадрітдінової.
За її словами, частка споживання курятини в українському McDonald’s нижча, ніж в інших європейських країнах, тому що у компанії не було можливості її завозити з-за кордону в потрібному обсязі.
У нас в Україні безліч ветеринарних обмежень з різними країнами, тож багато звідки ми не можемо везти м’ясо
– пояснила Бадрітдінова.
Нещодавно компанія розпочала партнерство з МХП: із 2021 року компанія постачає для McDonaldʼs стріпси, а у 2024-му разом із МХП мережа ресторанів змогла повторити стандартну курячу котлету, яка входить у МакЧікен.
СЕО McDonaldʼs зазначила, що це був довгий процес, який розпочався ще до повномасштабної війни.
Потім була перерва, і вже з квітня починаємо поступовий перехід на курячі котлети для МакЧікен, вироблені МХП. Спочатку тестово в кількох ресторанах, а згодом – в усій Україні
– повідомила вона.
За словами Бадрітдінової, загалом понад 60% постачальників McDonaldʼs в Україні є локальними, і їх частка поступово збільшується. Через війну окремі позиції в меню довелося замінити імпортними складовими.
Нагадаємо, що торгівельна війна з боку Польщі серйозно б'є по "Миронівському хлібопродукту".