На Київщині поновилися проєктні роботи щодо будівництва кільцевої дороги (ФОТО)

Служба автомобільних доріг в жовтні цього року уклала два
договори щодо розробки проєктно-кошторисної документації для будівництва двох
ділянок Великої кільцевої автомобільної дороги навколо столиці
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на сторінку "Правда
Боярської громади" у
Faсebook.
Служба автомобільних доріг замовила розробку
проєктно-кошторисної документації для двох ділянок Великої кільцевої
автомобільної дороги навколо Києва (ВКАД). Майже 38 млн гривень заплатять за
проєкти будівництва ВКАД між автодорогами Київ-Одеса і Київ-Чоп та Київ – Чоп і
Київ – Ковель – Ягодин.
У повідомленні зазначається, що проєктувати першу ділянку буде створений наприкінці серпня
2020 року турецько-український консорціум "Мегапроект", а другу – засноване
Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) підприємство
"Укрдіпродор". Наразі експерти вважають, що розпочати будівництво ВКАД сьогодні
абсолютно реально. Проте через спірні земельні питання дорога може стати довшою
орієнтовно на 30 км.
Повідомляється, що перший договір було укладено 8 жовтня 2020 року з
консорціумом "Мегапроект". Він передбачає розробку до 20 червня 2021 року
проєктно-кошторисної документації для будівництва ділянки Великої кільцевої
дороги між автодорогами Київ-Чоп (М-06) та Київ-Одеса (М-05) у Київській
області. Проєкт будівництва, згідно техзавдання, повинен містити 5 пускових
комплексів, орієнтовна протяжність будівництва – 35,2 км, категорія дороги –
1-Б, орієнтовна вартість будівництва – 12 млрд гривень.
Також вказується, що другий договір було укладено 23 жовтня 2020 року з
заснованим Укравтодором держпідприємством “Український державний інститут з
проєктування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” (ДП “Укрдіпродор”,
). Він передбачає розробку до 31 липня 2021 року проєктно-кошторисної
документації для будівництва Великої кільцевої дороги між автодорогами Київ –
Ковель – Ягодин (М-07) та Київ – Чоп (М-06) у Київській області. Проєкт
будівництва, згідно техзавдання, повинен містити 3 пускових комплексів,
орієнтовна протяжність будівництва – 19 км, категорія дороги – 1-Б, орієнтовна
вартість будівництва – 7,1 млрд гривень.
Підрядники по обом договорам повинні провести комплексні топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, археологічні та гідрологічні вишукування і акустичні вимірювання. Потім на їх основі розробити проєктно-кошторисну документацію для обох ділянок, проєкти землеустрою для відведення Службі автомобільних доріг у Київській області у постійне користування земельних ділянок для будівництва дороги та тендерну документацію для замовлення будівельних робіт. Після цього підрядники повинні забезпечити проходження державної експертизи проєктів вказаних ділянок дороги, - йдеться у повідомленні.
Також за словами, голови профільної громадської організації
Станіслав переконаний, що всі попередні роки на заваді будівництва ВКАД стояли
земельні питання, які сьогодні мають всі шанси бути вирішені, а проєкт повною
мірою реалізовано.
Варто зауважити, що проєктування Великої кільцевої
автодороги навколо Києва було розпочато ще у 2005 році. Ініціатором виступило
управління містобудування та архітектури Київської облдержадміністрації (КОДА).
В 2007 році цю ініціативу підтримала і Служба автомобільних доріг у Київській
області. Після цього була розроблена і узгоджена передпроєктна документація на
будівництво автодороги, але будівництво не розпочалося через низку перешкод.