#

У КОДА оголосили конкурс на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини

13.11.2019 16:35
У КОДА оголосили конкурс на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини
Фото з мережі Інтернет

У КОДА 11 листопада анонсували старт конкурс на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини серед креативних студій, головний приз якого 250 тис грн

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на прес-службу КОДА.

Концепція туристичного бренду повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання, як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень.

Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики.

Підписуйтесь на офіційну сторінку порталу "Моя Київщина" у Facebook.

Три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду: ідея бренду має бути авторською; заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього та опис концепції бренду.

Заявки прийматимуться до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено 25 листопада.

За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Також нагадаємо, що Палац творчості дітей та юнацтва Броварської міськради взяв участь у конкурсі від Info Centre for Erasmus+ Youth and European Solidarity Corps in Ukraine.

Читати "Моя Київщина" у Facebook