#

У Мережі показали хід будівництва в Чорнобильській зоні (ФОТО)

02.05.2018 09:58
У Мережі показали хід будівництва в Чорнобильській зоні (ФОТО)

Компанія "Укрбудмонтаж", що входить до складу корпорації "Укрбуд", закінчила підготовчий етап будівництва Централізованого сховища відходів ядерного палива в Чорнобильській зоні відчуження

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на сайт "buildportal".

Фахівці побудували комплекс тимчасових споруд, необхідних для подальшої роботи - склади, будівлі для персоналу, контрольно-пропускні пункти і огорожі, службову автодорогу. Також будмайданчик забезпечили всією необхідною інфраструктурою: були створені протипожежні водні резервуари, каналізаційні та дренажні системи, мережі водо- і електропостачання, системи освітлення.

 

Це дозволило будівельникам перейти до основного етапу - будівництва комплексу адміністративних будівель, а також технічних майданчиків і споруд, які забезпечать безпечне та ефективне зберігання відходів ядерного палива з українських АЕС. Сьогодні йдуть роботи з облаштування фундаментів будівель і прокладаються інженерної мережі - як на території самого сховища, так і за його межами.

Тим часом, фахівці компанії "Укренергомонтаж" продовжують роботу над створенням залізниці до сховища. Нова лінія довжиною більше 6 кілометрів пройде через чорнобильський ліс і з'єднає Централізоване сховище відпрацьованого ядерного палива з існуючою залізничною мережею в зоні відчуження.

Будівельники виконали більшу частину земляних робіт - через природні перепади висоти їм довелося перемістити понад 215 тисяч кубометрів грунту. Це дозволило укласти вже більше половини залізничного полотна - близько 3,3 кілометра. Решта залізничної секції зібрана і теж готова до подальшого укладання. Крім того, підходить до завершення облаштування автомобільних доріг з роз'їзними кишенями, які потрібні для проїзду спецтехніки в разі виникнення непередбачених ситуацій. Вони вже простяглися приблизно на три чверті всього шляху.

Закінчення будівництва залізниці заплановано на листопад 2018 року. Всього в рамках проекту будівельникам належить перемістити більше 270 тисяч кубометрів грунту і засипати майже 10 тисяч кубометрів щебеню. Після введення нової лінії в експлуатацію вона зможе використовуватися для доставки в сховище відпрацьованого палива з Рівненської, Хмельницької та Південно-Української атомних електростанцій. У той же час для забезпечення повноцінного залізничного сполучення з ЦСВЯП в майбутньому потрібно буде ще й реконструювати існуючу лінію Вільча - Янів, яка довгі роки не експлуатується і знаходиться в напівзруйнованому стані.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Теги: