Без правил: Як білоцерківські автошахраї ледь не "спалили" клієнта
В Україні за безпеку
клієнтів відповідає… сам клієнт. Це призводить до надзвичайних ситуацій, унаслідок яких страждає і техніка, і люди. У Білій Церкві відбулася історія, що демонструє всю незахищеність українських клієнтів. Про те, як можна на
рівному місці постраждати, після чого нічого нікому не довести, читайте в
матеріалі "Моєї Київщини"
До нашої редакції звернувся житель Білої Церкви, який розповів історію з
життя. Громадянин звернувся по рекомендації знайомих щодо заміни двигуна до
майстрів на автосервіс.
Як відбувається цей процедура? Це коли клієнт притягує автомобіль із
поломаним мотором і привозить із собою інший робочий мотор для заміни. Потім
докуповуються запчастини та витратні матеріали, знімається старий мотор із
навісним обладнанням (генератор, стартер, паливна апаратура тощо) і ставиться
інший – робочий – мотор із усіма "навісами". Його майстри мають встановити
відповідно до нормативів та правил, зокрема й безпеки. Якщо з
часом в автомобіля виходять із ладу якісь деталі або гумові патрубки чи проводка
або датчики, то відповідальність майстрів усе це відремонтувати для надійної і
головне безпечної експлуатації автомобіля.
На практиці все відбувається інакше. Наш герой приїхав на СТО Автосервис "МСБП", що перебуває на території ДОСААФ. Громадянин сумлінно розрахувався за роботи по заміні мотора та відповідно розраховував на якісні послуги, а головне – подальшу безпечну та надійну експлуатацію автомобіля. Але буквально відразу після виїзду зі СТО клієнт побачив іскри внизу автомобіля, після цього поверхневий огляд указав на те, що так зване навісне обладнання для мотору було "присобачене" таким чином, що автомобіль реально знаходився під ризиком загоряння під час руху.
Подивившись на фото, будь-який автолюбитель скаже, що автомобільна проводка в незадовільному стані та потребувала заміни, і це міг зробити навіть першокурсник ПТУ. Важливе інше: рвані плюсові проводки ідуть на генератор, що на сучасних автомобілях видають високу потужність. Обламані та потріскані, подекуди позбавлені ізоляції проводи, може "коротнути" на кузов (мінус) та почати плавитися і навіть загорітися. Тут не варто забувати, що генератор знаходиться в десяти сантиметрах від паливного насосу та може спричинити загоряння автомобільного палива під час руху.
Ураховуючи, що неякісна робота була виконана на пасажирському
мікроавтобусі, то рівень потенційної загрози життю та здоров’ю людей можна
тільки уявити. Але працівники автосервісу разом із директором на відповідну скаргу
клієнта ніяк не відреагували – мовляв, це ваші проблеми.
Цікаво, що директором СТО Автосервис "МСБП" є Петро Барсук, який паралельно із ремонтом автомобілів продає… торфобрикети. Такий-от різноплановий бізнесмен.
Більш того,
горе-ремонтник є директором автотранспортної компанії ТОВ "ПМ-Транс" і ще й
ФОПом. Але як виявилося, свідоцтво ФОП припинено у зв’язку з банкрутством. Але схоже,
горе-ділка це не сильно бентежить. Клієнти, яких можна ошукати, завжди
знайдуться.
Залишається відкритим питання - що робити громадянину
в такому випадку, коли роботу зробили жахливо, а свої "косяки" не виправили? Адвокати
радять громадянину писати скарги в різні інстанції, хоча в нашій країні цей
варіант видається дещо наївним. Із іншого боку, попсувати нерви криворуким і
безвідповідальним шахраям-СТОшникам усе ж таки вдасться. А це вже хоч якась сатисфакція…