#

Без правил: Як білоцерківські автошахраї ледь не "спалили" клієнта

31.03.2021 08:00
Без правил: Як білоцерківські автошахраї ледь не "спалили" клієнта
Через криві руки на СТО може статися лихо

В Україні за безпеку клієнтів відповідає… сам клієнт. Це призводить до надзвичайних ситуацій, в результаті яких страждає і техніка, і люди. У Білій Церкві відбулася історія, яка демонструє всю незахищеність українських клієнтів. Про те, як можна на рівному місці постраждати, після чого нічого нікому не довести – читайте в матеріалі «Моєї Київщини».

До нашої редакції звернувся житель Білої Церкви, який розповів історію з життя. Громадянин звернувся по рекомендації знайомих щодо заміни двигуна до майстрів на автосервіс.

Як відбувається цей процедура? Це коли клієнт притягує автомобіль з поломаним мотором і привозить з собою інший робочий мотор для заміни. Потім докуповуються запчастини та витратні матеріали, знімається старий мотор з навісним обладнанням (генератор, стартер, паливна апаратура тощо) і ставиться інший – робочий – мотор з усіма «навісами». Його майстри мають встановити відповідно до нормативів та правил, в тому числі безпеки. При чому, якщо з часом  у автомобіля виходять з ладу якісь деталі або гумові патрубки чи проводка або датчики, то відповідальність майстрів все це відремонтувати для надійної і головне безпечної експлуатації автомобіля.

На практиці все відбувається інакше. Наш герой приїхав на СТО Автосервис «МСБП», який перебуває на території ДОСААФ. Громадянин сумлінно розрахувався за роботи по заміні мотора та, відповідно, розраховував на якісні послуги, а головне – на подальшу безпечну та надійну експлуатацію автомобіля. Але буквально одразу після виїзду з СТО клієнт побачив іскри внизу автомобіля, після цього поверхневий огляд вказав на те, що так зване навісне обладнання для мотору було «присобачене» таким чином, що автомобіль реально знаходився під ризиком загоряння під час руху.




Подивившись на фото, будь-який автолюбитель скаже, що автомобільна проводка в незадовільному стані та потребувала заміни, і це міг зробити навіть першокурсник ПТУ. Важливе інше: рвані плюсові проводки ідуть на генератор, які на сучасних автомобілях видають високу потужність. Обламані та потріскані, подекуди позбавлені ізоляції проводи, може «коротнути» на кузов (мінус) та почати плавитися і навіть загорітись. Тут не варто забувати, що генератор знаходиться в десяти сантиметрах від паливного насосу та може спричинити загоряння автомобільного палива під час руху.


Враховуючи, що дані неякісні роботи були виконані на пасажирському мікроавтобусі, то рівень потенційної загрози життю та здоров’ю людей можна тільки уявити. Але працівники автосервісу разом із директором на відповідну скаргу клієнта ніяк не відреагували – мовляв, це ваші проблеми.

Цікаво, що директором СТО Автосервис «МСБП» є Петро Барсук, який паралельно з ремонтом автомобілів продає… торфобрикети. Такий от різноплановий бізнесмен.

Більш того, горе-ремонтник є директором автотранспортної компанії ТОВ «ПМ-Транс» і ще й ФОПом. Але як виявилось, свідоцтво ФОП припинено у зв’язку з банкрутством. Але схоже, горе-ділка це не сильно бентежить. Клієнти, яких можна ошукати, завжди знайдуться.

Залишається відкритим питання - що робити громадянину в такому випадку, коли роботу зробили жахливо, і не виправили свої «косяки»? Адвокати радять громадянину писати скарги у різні інстанції, хоча в нашій країні цей варіант видається дещо наївним. З іншого боку, попсувати нерви криворуким і безвідповідальним шахраям-СТОшникам все ж таки вдасться. А це вже яка-не- яка, але сатисфакція…

Читати "Моя Київщина" у Telegram
Антон Болбочан
журналіст