Де ремонт? Що відбувається на дорозі від траси Київ–Харків до Баришівки

Частковий ремонт дороги від траси
Київ–Харків до Баришівки, який мав би полегшити рух і покращити безпеку,
залишив по собі більше запитань, ніж відповідей. До редакції «Моя Київщина»
звернулися місцеві жителі, які втомилися чекати на реальні зміни — і мають
право знати, чому зупинили роботи, хто за них відповідає і що буде далі
Маршрут через село Коржі давно вважався однією з
найпроблемніших ділянок у громаді. Ями, вибоїни, відсутність нормального
покриття перетворювали звичайну поїздку на щоденний виклик для водіїв. Протягом
останніх місяців, як вказують небайдужі селяни, вони неодноразово зверталися до
різних інстанцій, включаючи поліцію.
І ці звернення дали результат: були встановлені дорожні
знаки, які обмежують рух великогабаритного транспорту, а також розпочалися
роботи — зокрема, зняли асфальт у 4–5 точках на перехрестях і в межах села, на
кількох ділянках у селі уклали нове покриття й облаштували заїзди до окремих
дворів. Однак на цьому все й зупинилося.
Стан дороги загалом залишився критичним: ями у центрі села, на виїзді та на головному маршруті, відкриті ділянки без асфальту, призупинені роботи. Замість ремонту — поверхові рішення, які не вирішують проблему, а лише її маскують.
У відповідях на звернення чиновники посилались на очікування
фінансування та сприятливих погодних умов. Проте мешканці так і не отримали
чіткої інформації про те, коли й ким роботи буде завершено.
Паралельно обговорювалась і ідея змінити статус дороги (від траси до перехрестя Баришівка-Березань) на регіональну — адже маршрут активно використовується як об’їзна для великогабаритного транспорту, а покриття такого навантаження не витримує. Водночас жодних рішень щодо цього немає, адже зміна статусу відбувається виключно на рівні держави, а не на місцевому.
Ще більше занепокоєння викликає відсутність прозорості, бо
не було офіційних повідомлень про те, хто був ініціатором цих робіт, хто їх
фінансував. У громаді виникають припущення, що активність із ремонтом може бути
пов’язана не з турботою про безпеку, а з намаганням зменшити суспільне
невдоволення на тлі дискусій про можливе будівництво сміттєпереробного заводу у
Баришівській громаді.
Інформація про контроль якості робіт теж суперечлива —
відомо лише, що до процесу могла бути залучена Державна аудиторська служба, до
якої також були звернення, зауважують місцеві.
У результаті маємо ситуацію, де громада залишається на узбіччі не лише дороги, а й рішень. Зроблено мало, пояснено ще менше, а головне питання звучить голосно і просто: коли дорогу, якою щодня користуються сотні людей, нарешті зроблять безпечною?
Читати "Моя Київщина" у Facebook