Перший на вихід: чому головний транспортник Київщини сам піде на пенсію

Проблеми із транспортною інфраструктурою стають дедалі очевиднішими, транспортна галузь на Київщині – ахіллесова п’ята. Монополізація ринку, відсутність комплексного планування та координації, застарілі "маршрутки", кадровий дефіцит тощо неминуче блокує будь-який розвиток та покращення. Хто відповість за провалену транспортну реформу читайте у сьогоднішньому матеріалі "Моєї Київщини"
В Управлінні транспортної інфраструктури Київської ОВА із 16
березня 2021 року парадом керує відставний полковник СБУ пенсійного віку Ігор
Григоренко. До цього він обіймав керівні посади в різних організаціях, зокрема
в компаніях "Футурама", "Арман Тех", "Компанія
"Інгвар Інжинірінг", "Планета "Росінвест" та інших. Проте
детальної інформації про його професійний досвід до призначення на посаду начальника
Управління транспортної інфраструктури КОВА у відкритих джерелах немає, як,
припускаємо, й самого досвіду, про що свідчать "результати" його роботи за майже чотири роки. Через появу фактично дилетанта на керівній посаді в
управлінні транспортною галуззю проблеми стали критичними.
Київщина – яскравий приклад того, як монополізація
транспортного ринку та цілковита відсутність контролю з боку влади може
призвести не тільки до занепаду галузі, а й стає небезпечною для життя людей,
які змушені користуватися послугами перевізників.
Основний перевізник-монополіст у столичному регіоні –
білоцерківське "ТрансСіті" Юрія Нестерчука. Про "якість" послуг, які воно надає, можна
говорити довго. Блокування виходу нових перевізників гальмує модернізацію
галузі, адже Нестерчука і так усе влаштовує, а люди просто не
мають альтернативи. Так, у Київській області вартість проїзду нерідко вища, ніж
у столиці, хоча рівень комфорту та сервісу значно нижчий.
Читайте також: Білоцерківський
перевізник Нестерчук не здатен організувати роботу своїх водіїв
"Маршрутки" працюють на Київщині уже понад 30
років. Тимчасове рішення, спрямоване на вихід з транспортного колапсу після
розвалу "совка", зараз фактично заблокувало європейський розвиток
цієї галузі.
Детальніше: Їде
маршрутка як велика собача будка: Чому цьому виду транспорту не місце на
Київщині
Але проблема не лише у зручності, а й у безпеці. Простий
приклад: на маршруті "Біла Церква –
Київ" досі їздять переобладнані Mersedes Sprinter. Це вантажні
буси, які після 10-річної (а буває й значно довшої) експлуатації в Європі на
перевезеннях вантажів та з пробігом 500 тис кілометрів притягнули до України
та вставили вікна. У жодному немає ременів безпеки. Численні ДТП із
постраждалими – результат бездіяльності керівництва управління транспортної
інфраструктури, яке мало би врегулювати монополізований ринок та контролювати надання
послуг перевезення.
Читайте також: Під час ДТП у Боярці перекинулася маршрутка (ВІДЕО)
Раніше ми писали про те, що мер Боярки Зарубін не здатний забезпечити умови для пішоходів, що наражаються на небезпеку через відсутність тротуарів. Хтось щось зробив? Ні. Чи може вдалося переконати транспортників зайнятися водіями-порушниками... громадського транспорту у тій самій Боярці? Водіям та власникам-перевізникам наплювати на безпеку. Але ж і головний транспортник області, м'яко кажучи, перебуває десь в космосі...
Читайте також: У Білій Церкві маршрутка збила пішохода
Читайте також: Жахлива
ДТП на Бородянщині: сталось лобове зіткнення маршрутки та легковика (ФОТО)
Читайте також: В
Обухові маршрутка із пасажирами влетіла у вантажівку: є постраждалі
Читайте також: На
Миронівщині сталася ДТП: шматки авто розлетілися по дорозі (ФОТО)
Читайте також: На
Білоцерківщині сталася ДТП за участі маршрутки та легковика
Відповідно до декларації,
Ігор Григоренко та його дружина володіють значним майном у Київській області та
Києві, включаючи ділянки, будинки, квартири та нежитлові приміщення. Їздить
очільник Управління на BMW X6 2024 року. Григоренку з 2009 року належить
ділянка на 604 кв.м (придбана за 50 тис гривень) та будинок на 345,3 кв.м
(придбаний за понад 1,1 млн) гривень в Ірпені. Він із дружиною має квартиру в
Ірпені та Києві, два нежитлових приміщення. Окрім зарплатні, Григоренко отримує
пенсію, за рік – 92 542 гривень, в Управлінні за рік він заробив 635 739 тис гривень,
а торік – 514 163 тис. гривень. Як і раніше, зберігає у банку 150 тис доларів,
а дружина – 170 тис доларів готівкою. Також він задекларував 1,2 млн доходу від
відчуження рухомого майна.
Утім, НАЗК уже розпочало перевірку щодо можливого
недостовірного декларування та незаконного збагачення посадовця. Такі
звинувачення можуть не лише зруйнувати його кар'єру, а й призвести до серйозних
юридичних наслідків.
Зважаючи на вищевикладене, Григоренко може стати першим
кандидатом на звільнення серед керівників області в новому році. Проте відставний
полковник СБУ пенсійного віку уже і сам втомився працювати у сфері, в якій
нічого не розуміє. І не хоче розуміти. Чи стане ця відставка точкою відліку для реальних реформ у
транспортній галузі Київщини побачимо вже найближчим часом.
Як стало відомо "Моїй Київщині" із особистих
джерел, невдовзі також втратить посаду одна із заступниць голови Київської ОВА.