#

Експерти підрахували екологічні збитки від будівництва Київської обхідної дороги

02.04.2021 20:00
Експерти підрахували екологічні збитки від будівництва Київської обхідної дороги
Фото з мережі інтернет

Стало відомо, що фахівці-екологи з сторінку Української Природоохоронної Групи вирахували, що для будівництва Київської обхідної дороги знищать десятки гектарів лісу

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на сторінку Української Природоохоронної Групи (UNCG) у Facebook.

За сучасним проєктом, щонайменше 12 із 18,1 км дороги мають пройти по лісових масивах Київського та Клавдієвського лісгоспів: планується вирубати щонайменше 42 тис. дерев. З урахуванням планованої ширини полотна (4 смуги*3,75 м = 15 м) та вимог ДБН щодо відстані найближчих дерев до полотна (9 м), ширина просіки, яку необхідно прорубати, становить не менше 33 м. Отже, для прокладання 12 км дороги треба буде повністю знищити 40 га лісу та боліт, – повідомляють на сторінці UNCG.

Також у повідомленні кажуть, що не зважаючи на те, що проєкт включає в себе будівництво п’яти ділянок дороги та одну реконструкцію, "Укравтодор" вирішив розпочати будівництво з ділянки, де планується найменше автомобільне навантаження – 25-30 тис. авто/добу проти 60-65 тис. на ділянці між Житомирським і Одеським шосе – але потрібно знищити найбільшу площу лісів. Тобто UNCG звертає увагу саме на будівництво ділянки між автодорогами державного значення М-07 Київ –  Ковель та М-06 Київ – Чоп.

На нашу думку, причина цьому дуже проста: натиснувши через уряд на Держлісагенство, можна доволі швидко вибити вилучення лісів під будівництво. І тоді з’явиться можливість швидше освоювати кошти на будівництво (на думку провідних громадських антикорупційних організацій, саме будівництво автодоріг в рамках "Великого Будівництва" є однією з найбільших корупційних схем), – коментують учасники Української Природоохоронної Групи.

Нагадаємо, що проєкт "Київська обхідна дорога", який буде реалізовуватися протягом чотирьох років, згодом допоможе вивести транзитні потоки руху транспортних засобів за межі столиці.

Читати "Моя Київщина" у Facebook