#

"Еквілібріум" від мільярдера Косюка: "Миронівський хлібопродукт" починає моніторити емоції працівників

14.11.2018 09:38
"Еквілібріум" від мільярдера Косюка: "Миронівський хлібопродукт" починає моніторити емоції працівників

Вчора, 13 листопада, на V форумі "Диригенти змін" у Києві правління агрохолдингу "Миронівський хлібопродукт" повідомило про введення моніторингу емоцій співробітників

Про це повідомляє "Моя Київщина" із посиланням на на "Fixygen".

"Ми моніторимо емоції. Всі знаходяться під камерами ... За 70 пунктами відкалібровуємо емоції. Дивимося за щасливими і нещасними", - повідомив глава правління компанії Юрій Косюк. Він зазначив, що дослідження довели, що щасливі люди більш продуктивні.

За його словами, з нещасними тісно співпрацюють психологи та співробітники HR, намагаючись щось запропонувати цим людям, для виправлення ситуації, але в разі відсутності змін цих людей замінюють.

Ю. Косюк навів два приклади такого підходу. У першому камера за півроку показала, що співробітник на досить високій посаді товстішає, що, за словами голови правління, як правило, пов'язано з лінню. У спілкуванні цей співробітник зізнався, що щастя для нього - "поїсти і все", а, значить, він демотивований і займає позицію, на якій інша людина може домогтися набагато більшого.

Іншого співробітника, який займав свою позицію близько 6-7 років, перевели на іншу позицію, де він став "літати", а його колишні підлеглі, яких він міг "отруїти", також піднеслися духом, привів інший приклад Ю. Косюк. "Вибачте за такі експериментики. Але перевірте на собі, (що це працює)", - підкреслив глава правління "МХП".

Підписуйтеся на офіційну сторінку порталу "Моя Київщина" у Facebook.

Говорячи про свої менеджерських помилки, серед ключових він назвав кілька несвоєчасних кадрових рішень і порадив учасникам форуму своєчасно змінювати співробітників, які не справляються зі своїми обов'язками (але намагаючись при цьому поміняти для них роботу). На думку Ю.Косюка, досвід показує, що завжди знаходиться людина, яка зробить роботу краще.

"Миронівський хлібопродукт" є найбільшим виробником курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. На європейський ринок МХП поставляє охолоджені напівтуші курей, які переробляються, в тому числі, на його підприємствах в Нідерландах і Словаччині.

Земельний банк агрохолдингу станом на кінець 2017 року складав близько 370 тис. га. Чистий прибуток МХП в 2017 році зріс у 3,3 рази - до $ 230 млн у порівнянні з 2016 роком, виручка - на 13,4%, до $ 1,288 млрд. За перше півріччя 2018 року чистий прибуток МХП скоротилася на 10% - до $ 190 млн в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, виручка зросла на 16% - до $ 694 млн.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Теги: