#

У Броварах з'явився тролейбус-повербанк

23.11.2024 14:39
У Броварах з'явився тролейбус-повербанк
Фото з мережі Інтернет

Компанія “Політехносервіс” з Броварів розробила тролейбус-повербанк

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на "Інформатор".

Компанія, що займається виготовленням та інноваційним вдосконаленням тролейбусів, розробляє системи автономного ходу. Вони є незамінними для роботи елетротранспорту під час тривалих відключень електроенергії. До того ж, здатні не тільки забезпечити безперебійну роботу самого тролейбуса, а й перетворити його на джерело енергії для лікарні або школи.

Про нову інноваційну розробку “Політехносервіса” розповів директор команії Микола Кугут. За його словами, тролейбус-повербанк - це одна з додаткових функцій системи автономного ходу. Компанія виготовляє тролейбуси з автономним ходом від акумуляторів, що дозволяє працювати без контактної мережі та наближає тролейбус до електробуса. А завдяки тому, що вони мають високовольтні батареї та перетворювачі електричного струму, можуть впродовж кількох годин використовуватися в якості “зарядних станцій” в критичних ситуаціях. Наприклад, за необхідності терміново заживити медичне обладнання чи забезпечити освітлення в лікарні.

Щодо системи автономного ходу, яка під час тривалих відключень забезпечує безперебійну роботу електротранспорту, ними облаштовані тролейбуси, що вже працюють у Вінниці, Чернівцях, Харкові, Миколаєві. Вона передбачає заряджання батареї, поки машина рухається під контактною мережею або ж її можна заряджати від звичайної мережевої розетки в 380 V. Коли мережа відсутня, тролейбус автоматично складає струмоприймачі та продовжує рух. 

Пропорції такого руху 60% на 40%, де перше значення — це довжина маршруту під контактною мережею, друге — без неї. За таких умов батарея встигає зарядитися. Ми можемо корегувати цей показник під потреби міста і, думаю, можемо вийти на співвідношення 50/50%,
 - повідомив Микола Кугут. 

Тож, наразі компанія обладнує тролейбуси автономним ходом, що дозволяє об'їжджати знеструмлені ділянки маршруту. І не простоювати, а працювати й у місцевості, де відсутня контактна мережа. І все це наближає тролейбус до характеристик електробуса - до ресі, у “Промтехносервісі” обіцяють найближчим часом представити власний електробус з пробігом на одному заряді від 220 до 300 км.

Нагадаємо, що у Віті-Поштовій добудують транспортну розв’язку на автотрасі Київ-Одеса.

Читати "Моя Київщина" у Facebook