#

Віталій Ярема взявся за ремонт доріг на Київщині

31.08.2018 13:51
Віталій Ярема взявся за ремонт доріг на Київщині

Нещодавно, занепокоєні аварійним станом дороги, громадяни зібрали загалом понад 1 тисячу підписів під зверненням заступника голови Київської територіальної організації партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність» Віталія Яреми

Про це повідомляє «Моя Київщина» із посиланням на «Вісник Переяславщини».

Останнім часом у селах стає все більше асфальтованих доріг, активно ведеться ямковий ремонт.

Найбільше занепокоєння як у керівництва району, так і у жителів Переяславщини викликало питання ремонту державної територіальної дороги Т-10-32, яка веде із міста Переяслава-Хмельницького на залізничну станцію «Переяславська» (в напрямку траси Київ-Харків). Адже тривалий час ремонтні роботи на автошляху не проводилися, дорога перебуває в незадовільному стані, що призводить до скарг та нарікань від жителів населених пунктів.

Ярема із розумінням поставився до необхідності допомогти у вирішенні цього важливого питання. Віталій Григорович зустрівся із ініціативною групою жителів району, провів перемовини з міським головою Переяслава-Хмельницького та керівництвом району. Також неодноразово виїжджав на місце спільно із заступником голови Київської облдержадміністрації Юрієм Денисенком. Зрештою завдяки спільним зусиллям багатьох людей, яких об’єднав Віталій Ярема, ремонтні роботи на автошляху почалися. Проводить їх місцеве підприємство «АгроШляхБуд», згідно з угодою із Службою автомобільних доріг у Київській області. Наразі ведеться фрезерування дорожнього покриття з боку міста.

У жителів села Чирське теж з’явився привід для радощів: на автошляху Т-10-32, який проходить через село, проведений якісний ямковий ремонт.

Лариса Підвальна, яка має дачу у Чирському, сама назбирала близько 300 підписів односельців «За ремонт дороги». Каже: «Ми дуже довго чекали, коли у нас з’явиться нова дорога. Раніше, з настанням дощової погоди, у нас серце завмирало – яма на ямі й траси не видно. А раптом захворів хто, чи встигне швидка на допомогу?».

Якщо у 1990-х роках в Україні в сільській місцевості проживало 55% населення, то зараз ледь нараховується 40 відсотків. «Безперечно, причиною тому стали урбанізація, різні інтеграційні процеси. Але не останню роль відіграла ситуація, коли село фінансувалося за залишковим принципом. Тож держава в боргу перед селом. Підвищення якості життя селян – завдання державної ваги. Ми повинні зробити все, аби проживання людей на селі стало комфортним, щоб молодь не виїжджала до міста, а навпаки йшли зворотні процеси – городяни поверталися в село», – говорить Марія Лях, голова Студениківської об’єднаної територіальної громади.

Це значуща подія для нашого району. Ми відремонтували дорожню ділянку протяжністю близько 10 км. Зараз в районі залишається все менше населених пунктів, які не поєднані між собою дорогами з якісним твердим покриттям. Загалом по району із 311 кілометрів доріг місцевого значення нам вдалося відремонтувати 300. Проведено було не лише ямковий ремонт дорожнього покриття, а й заміну павільйонів автобусних зупинок, розчищено узбіччя, зроблено нову розмітку і встановлено дорожні знаки. За обсягом ямкового ремонту доріг на сьогоднішній день ми займаємо друге місце в області, і це гарний показник. Найважливішім питанням для району є забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку регіону. І одним із шляхів його вирішення є створення належної дорожньої інфраструктури.

Окремим болем для жителів району є жахливий стан автомобільного мосту через річку Броварка, який розташований по цій же трасі. Спостерігаючи за активним ремонтом доріг, жителі навколишніх сіл знову звернулися до Віталія Яреми з проханням посприяти ще й у ремонті цього мосту. Нині повним ходом ведуться проектні та підготовчі роботи проїзної частини мосту, узгоджується питання його закриття на ремонтний період.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Теги: