#

Карантин продовжується: як зберегти продуктивність, працюючи з дому

24.04.2020 05:00
Карантин продовжується: як зберегти продуктивність, працюючи з дому

Карантин продовжили до 12 травня. "Моя Київщина" спробує дати кілька дієвих порад для тих, хто в нинішній складній ситуації, зумовленій карантинними заходами, працює з дому

Для багатьох робота з дому на час карантину стає новим викликом, хоча, безумовно, дає можливість заробляти та бути впевненішим у завтрашньому дні. Як бути продуктивним, не відволікатися на домашні справи? Як в умовах домашнього простору організувати своє робоче місце так, аби максимально справлятися з професійними завданнями? На ці та інші запитання спробуємо дати відповідь.
Робота з дому може стати випробуванням для тих, хто освоює її вперше. Тому ділимось пропозиціями, як раціонально організувати робочий процес на час карантину та виконувати важливі справи вчасно і ефективно:
Плануйте свій робочий день так, як і до карантину: прокидайтеся приблизно в той самий час, збирайтеся як на роботу, а в час, який звільнився  без потреби їхати в офіс, можна прочитати книжку, зробити зарядку чи зайнятися медитацією. При цьому не забувайте і про одяг. Від того, у що ви одягнуті залежить і ваша продуктивність.
Максимально зручно облаштуйте собі робоче місце. Було б добре аби це був окремий кабінет. Якщо немає окремої кімнати, то облаштуйте собі місце в затишному куточку кімнати. Зробіть його по можливості наближеним до вашого робочого місця в офісі. Виберіть зручний стілець або працюйте стоячи.
Не зловживайте близькою відстанню до холодильника!!! Не їжте декілька разів на день і не влаштовуйте ніяких перекусів. Заготуйте свіжі фрукти та овочі, сухофрукти, які допоможуть вам вгамувати потребу щось пожувати. Натомість цукерки, печиво приберіть подалі, краще хай вони не потрапляляють вам на очі.
Робіть перерви щогодини і по можливості виходьте на вулицю.
У членів вашої родини, а особливо, дітей може скластися враження, що якщо батьки вдома – це вихідний. У режимі home office – це не так. Поговоріть з родиною, докладніше розкажіть їм про свою роботу, адже вони практично не знайомі ні з її специфікою, ні з вашими професійними обов’язками, повноваженнями та відповідальністю.
Організовуйте обговорення проєктів по телефону або за допомогою відеозв’язку. Також вам стане в нагоді зручний інтерфейс Skype або Zoom.
Не працюйте в спальні або на дивані у вітальні, оскільки це місця для відпочинку, а не для роботи.
Головне правило: донесіть до всіх членів своєї родини, що в словосполученні "робота з дому" ключове слово – "робота", бо ваші рідні можуть чекати від вас крім виконання робочих завдань, ще й усієї хатньої роботи , такої як приготування їжі, прибирання, прання та ін.
Не плануйте домашні справи у робочий час.
Підримуйте чистоту у квартирі, провітрюйте приміщення та захищайте своє психічне здоров’я, обмежуючи та фільтруючи потік новин, користуйтеся лише перевіреними джерелами інформації. 
Коли ви працюєте з дому, кордони робочого часу нівелюються і виникає відчуття, що ви працюєте двадцять чотири години на добу. У результаті мозок сильно перевтомлюється, тому варто частіше робити невелику перерву, щоб відпочити. В перерві можна також зробити зарядку або вправи для дихання. 
За можливості влаштовуйте зустрічі з колегами онлайн, аби усі були в курсі, що ви конкретно робите, а також  підтримуйте неформальне спілкування з колегами навіть за таких незвичних умов праці, цікавтеся їх справами та здоров’ям, бо щире спілкування та взаємодопомогу ніякий карантин не відміняв.

Читати "Моя Київщина" у Telegram