#

Київ хоче забрати частину Великої кільцевої дороги собі

22.05.2018 14:31
Київ хоче забрати частину Великої кільцевої дороги собі

Столиця має намір прийняти на баланс міста окремі ділянки Кільцевої дороги, які знаходяться у підпорядкуванні області

Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з посиланням на сторінку "Солідарність Київради" у Facebook.

У мерії пояснюють: це необхідно, аби місто вчасно могло їх розчищати та ремонтувати, разом із автошляхами, які належать Києву.

Депутати постійної комісії Київради з питань транспорту сьогодні погодили відповідний проект рішення.

Нагадаємо, що прокуратура Київської області повідомила про вимогу повернути державі земельну ділянку площею майже 8 гектарів, передбачену для будівництва Великої кільцевої дороги.

“Ці ділянки не входять до міського підпорядкування, а перебувають на балансовому утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області. І тут виникає декілька проблем. Зокрема, у зимовий період Київ свої відрізки доріг чистить, а на ділянках, які належать області, сніг прибирають пізніше, після магістральних автошляхів. Аналогічно відбувається і влітку з ремонтними роботами. До прикладу, ми зробили капітальний ремонт від Вишневого до проспекту Перемоги. Ті відрізки, які належать київській області, на жаль, сьогодні мають незадовільний стан покриття. Тому ця дорога потребує єдиного утримувача. І ним має бути місто Київ”, - зазначив ініціатор проекту рішення, заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів.

Також варто звернути увагу, що будівництво Великої кільцевої автодороги навколо столиці України може бути профінансовано за рахунок коштів Держбюджету або міжнародних інвесторів. Також розглядається варіант концесії, а це означає, що за проїзд по автодорозі доведеться платити.

Відповідно до проекту рішення, Київ планує прийняти на баланс міста наступні автошляхи:

1. Т-10-27 Київське півкільце, км 20 + 809 - км 24 + 967, протяжністю

4,158 км, що проходить по вулиці Академіка Заболотного від музею

"Пирогово" до Дніпропетровського шосе (залізничний шляхопровід);

2. Т-10-27 Київське півкільце, км 14 + 360 - км 16 + 980, протяжністю

2,620 км, що проходить від вулиці Ватутіна до Одеської площі;

3. Т-10-27 Київське півкільце, км 10 + 600 - км 12 + 420, протяжністю

1,820 км, що проходить від повороту на місто Вишневе до вулиці Трублаїні;

4. Т-10-39 Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського,

км 0 + 000 - км 7 + 316 протяжністю 7,316 км;

5. Р-02 Київ - Іванків - Овруч, км 11 + 432 - км 12 + 190, протяжністю

0,758 км, що проходить по проспекту Мінському від площі Шевченка до

перехрестя з автомобільною дорогою Т-10-39 Гостомельське шосе - просп.

Маршала Рокоссовського.

Документ мають ухвалити на одному із засідань Київради.

 

Читати "Моя Київщина" у Telegram
Теги: