#

Очільник Укравтодору відповів на найпопулярніші питання про Київську обхідну дорогу

21.09.2020 10:55
Очільник Укравтодору відповів на найпопулярніші питання про Київську обхідну дорогу
Фото з мережі Інтернет

Очільник Укравтодору Олександр Кубраков розповів ЗМІ про основні аспекти будівництва, вартість проєкту та протяжність обхідної дороги

 Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" з покликанням на "MINTRANS".

За словами очільника Укравтодору Олександра Кубракова Київську обхідну дорогу планують побудувати протяжністю 150 км, а сумарна вартість проєкту становить близько 85 млрд грн.

Київська обхідна дорога – "напівкільце" навколо Києва, яке з’єднає ключові автомаршрути, що генерують транзитний трафік у місті. Зараз щодня в Києві рухається понад 900 000 автомобілів, що значно перевищує потенційні можливості міста.  

Зауважимо, що КОД починатиметься від "Варшавки", автодороги М-07 Київ – Ковель та прямуватиме до М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса та Н-01 Київ – Знам’янка. У районі міста Українка буде побудований мостовий перехід через Дніпро – протяжність мосту становитиме 5,9 км, а мостового переходу разом з підходами та естакадами – 25,7 км. Далі КОД вийде до доріг Н-08 Бориспіль – Маріуполь та М-03 Київ – Харків – Довжанський.

Всі ці ділянки передбачають будівництво абсолютно нової дороги, там, де зараз фактично знаходиться поле. Лише від Борисполя спорудження КОД перетвориться на реконструкцію вже існуючої дороги Р-03.

Завершити будівництво планується за 4-5 років за умови стабільного фінансування.

Ми передбачаємо комплексний підхід до придорожньої інфраструктури КОДу та ІТ-рішень на ньому. Ця дорога має стати флагманом у застосуванні сучасних технічних та інфраструктурних рішень, - каже очільник Укравтодору.

Зауважимо, що КОД так чи інакше проходитиме там, де зараз знаходяться чиїсь поля, землі та навіть будинки, але, за словами Олександра Кубракова, Укравтодор чи держава точно не буде йти по головах та закатувати чиюсь власність в асфальт.

Щодо існуючої Кільцевої дороги, голова Укравтодору каже, що фактично, вона давно перетворилась на міську вулицю, оскільки вздовж неї розташовано спальні райони, а з кожним роком з’являється ще більше нових ЖК. Без нормального планування хаотична забудова призводить до інфраструктурного колапсу.

Відомо, що у 2021 почнеться будівництво першої черги КОД, що дозволить розвантажити столицю від транспорту і дати транзитним автівкам можливість комфортно пересуватись Україною.

Нагадаємо, що в соціальній мережі Facebook опублікували рейтинг підтримки політичних партій на виборах до Київської обласної ради.

Читати "Моя Київщина" у Facebook
Теги: