Національна мережа "Епіцентр" відзначила ювілей у 20 років
Національна мережа Епіцентр відзначає ювілейні 20 років роботи, відколи перший торговий об’єкт компанії відкрився у Києві
Про це повідомляє інформаційний портал "Моя Київщина" із покликанням на "Економічну правду".
20 років тому, 6 грудня 2003 року, відкрився перший торговий об’єкт компанії на вул. Братиславській, 11 у Києві. На той момент його площа складала 12 000 кв. м, а сьогодні ритейлер зріс до масштабів найбільшої торгової мережі в Україні.
Загальна площа всіх збудованих ТЦ компанії складає майже 2,2 млн кв. м. На цій території могли б розміститися 308 футбольних полів столичного стадіону "Олімпійський".
На старті бізнесу Епіцентр був класичним будівельним гіпермаркетом з асортиментом близько 26 400 SKU, але на сьогодні трансформувався в мережу повноцінних торговельних центрів з пропозицією у 800 000 товарів та окремими магазинами формату shop in shop.
Як підрахували в напрямку аналітики компанії, загальний трафік всіх торговельних центрів Епіцентр за час існування компанії склав 2,27 млрд, або понад 113 млн відвідувань на рік. Для порівняння, цей показник майже в 19 разів перевищує відвідуваність Ейфелевої вежі - однієї з найпопулярніших у світі пам’яток архітектури.
У наступні 20 років група компаній обіцяє не припиняти активний розвиток і планує збільшити свій бізнес щонайменше всемеро разів.
Читати "Моя Київщина" у Telegram